Servei de neteja de l'Institut Gabriela Mistral
Còdi der expedient:08053340/2025/01
Evidéncies dera publicacion
Serveis Territorials del Departament d'Educació al Baix Llobregat
Centrau de crompes:
Non
Tipe de contracte:
Servicis
Contracte mixt:
Non
Valor estimada deth contracte:
209.875,23 €
Contracte armonizat:
Non
Pressupòst base de licitacion sense IVA:
69.958,41 €
IVA:
21 %
Pressupòst base de licitacion damb IVA:
84.649,68 €
Revision dels prètz:
No prevista revisió de preus
Contracte ei finançat damb hons dera UE:
Non
Denominacion:
Servei de neteja de l'Institut Gabriela Mistral
Còdi der expedient:
08053340/2025/01
Descripcion dera prestacion:
Servei de neteja de l'Institut Gabriela Mistral
Contractacion conjunta:
Non
Division en lòts:
Sense lots
Justificacion dera non division en lòts:
D’auti
Crompa publica d'innovacion:
Non
CPV Principal:
90919300-5-Servicis de neteja d'escòles
Lòc d'execucion:
ES511 -Sant Vicenç dels Horts
Critèris d'adjudicacion:
Diuèrsi critèris
Critèri:
Preu
Puntuacion totau d'aguest conjunt de critèris:
55,00
Detalh:
- Prètz (Puntuacion: 55,00)
Critèri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuacion totau d'aguest conjunt de critèris:
0,00
Critèri:
Critèris d'avaloracion sometudi a jutjament de valor
Puntuacion totau d'aguest conjunt de critèris:
45,00
Detalh:
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuacion: 45,00)
Garantia provisionau:
Non
Garantia definitiua:
Non
Gatge complementari:
Òc
Percentatge deth gatge complementari:
5,00 %
Termini d'execucion:
19/01/2025 - 31/12/2025
Observacions deth termini:
De l'1 de gener de 2025, o bé des de la data de formalització del contracte, fins el 31 de desembre de 2025
Admission de variantes:
Non
Se preven prorrògues:
Òc
Informacion complementària dera prorròga:
Inclou les possibles pròrrogues de dos anys: des de l’1 de gener de 2026 fins el 31 de desembre de 2026 i des de l’1 de gener de 2027 fins al 31 de desembre de 2027.
Se preven modificacions:
Òc
Informacion complementària dera modificacion:
El contracte podrà modificar-se per la concurrència d’algun dels supòsits següents, previstos a la LCSP:
a) En cas de successió en la persona de l’empresa contractista per fusió, absorció, escissió o transmissió d’empresa o branca d’activitat i en cas de cessió del contracte.
b) En cas de cessió del contracte.
c) En cas de revisió de preus.
d) Quan es produeixi demora en l’execució de la prestació per part de l’empresa , l’òrgan de contractació pot concedir una ampliació del termini d’execució, que es tramitarà com una modificació del contracte.
e) Quan al venciment d’un contracte no s’hagi formalitzat el nou contracte que garanteixi la continuïtat de la prestació que ha d’efectuar el contractista com a conseqüència d’incidències resultants d’esdeveniments imprevisibles per a l’òrgan de contractació produïdes en el procediment d’adjudicació i hi hagi raons d’interès públic per no interrompre la prestació, es pot prorrogar el contracte originari fins que comenci l’execució del nou contracte i en tot cas per un període màxim de nou mesos, sense modificar la resta de condicions del contracte, sempre que l’anunci de licitació del nou
contracte s’hagi publicat amb una antelació mínima de tres mesos respecte de la data de finalització del contracte originari.
Igualment, el contracte també podrà modificar-se quan la modificació derivi de l'aplicació de mesures d’estabilitat pressupostària, com estableix la disposició addicional primera de la Llei
5/2017, de 28 de març, de mesures fiscals, administratives i financeres i del sector públic i de creació i regulació dels impostos sobre grans establiments comercials, sobre estades en
establiments turístics, sobre elements radiotòxics, sobre begudes ensucrades i sobre emissions de diòxid de carboni.
El procediment per modificar el contracte és l’establert a la clàusula 31.1 d’aquest plec.
Prescripcions tecnicas socialas:
Non
Prescripcions tecnicas environamentalas:
Non
Condicions d'execucion deth contracte
Tipe de condicion:
Condicions especiaus tipe Mieiambientau
Descripcion:
S’estableixen per a l’adjudicatari l’adopció de mesures que compleixin les següents obligacions de tipus mediambiental : - Utilització de productes lliures de tòxics - Reciclatge de productes i ús d'envasos reutilitzables
Solvéncia economica e financèra
Critèri de solvéncia:
Volum annau de negòcis
Valor minima exigida:
Declaració sobre el volum anual de negocis en l’àmbit de l’objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de la data de constitució o d’inici d’activitats de l’empresari i de presentació de les ofertes. El volum de negocis mínim anual ha de ser equivalent a l’import de licitació (IVA inclòs).
Solvéncia tecnica e professionau
Critèri de solvéncia:
Relacion servicis o trabalhs efectuadi dera madeisha natura en cors de coma maximom es darrèri tres ans
Valor minima exigida:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte del contracte en el curs de, com a màxim, els tres últims anys, entre els que ha d’haver, com a mínim, un de pressupost equivalent a l’import al qual es licita i en la qual se n’indiqui l’import, la data i el destinatari, públic o privat; s’han d’acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s’escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l’òrgan de contractació l’autoritat competent.
Per determinar que un treball o servei és de la mateixa o similar naturalesa que el que constitueix l’objecte del contracte, es tindran en compte els tres primers dígits dels codis respectius de la CPV.
Si el contracte no està subjecte a regulació harmonitzada i es tracta d’empreses de nova creació (menys de 5 anys), en comptes de la relació dels principals serveis efectuats, caldrà presentar el següent: 6
- Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l’empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
- Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures utilitzades per l’empresari per garantir la qualitat i dels mitjans d’estudi i recerca de l’empresa.
Resèrva sociau:
Non
Condicions entara participacion
Eth contracte ei restringit a centres especiaus d'aucupacion d'iniciatiua sociau e a enterpreses d'insercion:
Non
Eth contracte solament s'execute en marc de programes d'aucupacion protegida:
Non
Se resèrve era prestacion deth servici a ua profession determinada:
Òc
Tipe de tramitacion:
Ordinària
Procediment d'adjudicacion:
Dubèrt
Termini de presentacion d'aufèrtes:
12/11/2024 14:00:00
Esturment de presentacion electronica d'aufèrtes:
Non
Motiu:Disposicion addicionau 15a LCSP - 3.c
Subasta electronica:
Non
Er ACP ei aplicable ath contracte:
Òc
Dubertura de sobres
Date dubertura:
19/11/2024 13:00:00
Lòc de dubertura:
Secretaria de l'Institut.
Data de publicacion dera anoncia:
28/10/2024 13:18
Pè de recurs:
Contra aquesta resolució es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs especial en matèria de contractació, en el termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà del dia en què la resolució d’adjudicació s’hagi notificat, de conformitat amb el que disposa la disposició addicional quinzena de la LCSP i l’article 50 de la LCSP, en el registre de l’òrgan de contractació o en els altres llocs que disposa l’article 51.3 de la LCSP, d’acord amb l’article 44 i següents de la LCSP o, alternativament, recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el que preveu l’article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant de l’òrgan jurisdiccional competent, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la seva notificació.
Plec de clausules administratives:
Plec de prescripcions tecniques:
Memòria justificativa deth contracte:
Document aprobacion der expedient:
D'auta documentacion: