www.gencat.cat

Servei per a la gestió dels residus de restes vegetals, terres i runes, i pneumàtics provinents de la deixalleria de Palau-solità i Plegamans


Codi de l'expedient:2023/23-3748


Evidències de la publicació

NIF:
P0815500D
Direcció postal:
Plaça de la Vila, 1
Localitat:
Palau-solità i Plegamans
Telèfon:
938648056
Fax:
938649259
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
73.636,36 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
36.818,18 €
IVA:
10 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
40.500,00 €
Preu unitari:
L'import d'adjudicació ha estat ajustat:
Import d'adjudicació ajustat:
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Servei per a la gestió dels residus de restes vegetals, terres i runes, i pneumàtics provinents de la deixalleria de Palau-solità i Plegamans
Codi de l'expedient:
2023/23-3748
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la gestió dels residus de restes vegetals, terres i runes, i pneumàtics provinents de la deixalleria de Palau-solità i Plegamans, d’acord amb les prescripcions que consten al plec tècnic d’aquest contracte. Els serveis a prestar es divideixen en tres lots: • Lot 1. Transport i tractament dels residus de restes vegetals provinents de la deixalleria. • Lot 2. Tractament dels residus de terres i runes provinents de la deixalleria. • Lot 3. Transport i tractament dels residus de pneumàtics provinents de la deixalleria.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Amb lots
Número de lots:
3
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Títol del lot Descripció del lot
1
Restes vegetals gestionades per Centre Gestor
Transport i tractament dels residus de restes vegetals provinents de la deixalleria.
CPV:
90510000-5-Eliminació i tractament de deixalles
Lloc d'execució:
ES511 -Palau-solità i Plegamans
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Valor estimat del contracte:
60.909,09 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
30.454,55 €
IVA:
10 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
33.500,01 €
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Observacions del termini:
El contracte tindrà una durada de 12 mesos, a comptar a partir de la data de formalització del contracte
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
el contracte es podrà prorrogar de mutu acord per 12 mesos més, sense que la durada total del contracte, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 24 mesos. L’empresa o empreses adjudicatàries hauran de garantir els preus oferts durant tota la durada del contracte.
Es preveuen modificacions:
No
2
Tractament dels residus de terres i runes
Tractament dels residus de terres i runes provinents de la deixalleria.
CPV:
90510000-5-Eliminació i tractament de deixalles
Lloc d'execució:
ES511 -Palau-solità i Plegamans
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Valor estimat del contracte:
10.909,09 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
5.454,55 €
IVA:
10 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
6.000,01 €
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Observacions del termini:
El contracte tindrà una durada de 12 mesos, a comptar a partir de la data de formalització del contracte
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
el contracte es podrà prorrogar de mutu acord per 12 mesos més, sense que la durada total del contracte, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 24 mesos. L’empresa o empreses adjudicatàries hauran de garantir els preus oferts durant tota la durada del contracte.
Es preveuen modificacions:
No
3
Transport i tractament dels residus de pneumàtics
Recollida, transport i tractament dels residus de pneumàtics provinents de la deixalleria
CPV:
90510000-5-Eliminació i tractament de deixalles
Lloc d'execució:
ES511 -Palau-solità i Plegamans
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Valor estimat del contracte:
1.818,18 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
909,09 €
IVA:
10 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
1.000,00 €
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Observacions del termini:
El contracte tindrà una durada de 12 mesos, a comptar a partir de la data de formalització del contracte
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
el contracte es podrà prorrogar de mutu acord per 12 mesos més, sense que la durada total del contracte, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 24 mesos. L’empresa o empreses adjudicatàries hauran de garantir els preus oferts durant tota la durada del contracte.
Es preveuen modificacions:
No

Títol del lot Descripció del lot
1
Restes vegetals gestionades per Centre Gestor
Transport i tractament dels residus de restes vegetals provinents de la deixalleria.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
- Que l’empresa contractista garanteixi l’afiliació i l’alta de la Seguretat Social de les persones treballadores destinades a l’execució del contracte. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi el pagament en temps i forma dels salaris del personal adscrit al contracte. A efectes de comprovació el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte sigui igual per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
- L’empresa contractista s’obliga a que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte siguin iguals per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. Aquesta obligació es considera essencial i el seu incompliment, durant dos mesos seguits, serà motiu de rescissió del contracte. - Durant tota l’execució del contracte, el contractista complirà, com a mínim, el disposat en els convenis col·lectius sectorials i territorials aplicables, llevat que l’empresa disposi de conveni propi que fixi unes condicions laborals millors per als seus treballadors.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Condició especial d'execució relativa al compliment de les obligacions tributàries amb l'objectiu d'evitar l'evasió i elusió fiscal en paradisos fiscals (acord Plenari de data 26 d’abril de 2018)
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
El volum anual de negoci del licitador, referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser al menys 1,5 vegades sobre el valor anual mitjà del contracte. El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contracte pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze. Per tant, l’import serà igual o superior a 64.525,60 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Els licitadors hauran d’acreditar haver executat en el decurs dels últims cinc anys serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte en l’import anual acumulat, sense incloure els impostos indirectes, en l’any de major execució equivalent com a mínim al 70 per 100 del valor estimat de l’anualitat mitjana del contracte. Per tant, l’import serà igual o superior a 30.111,95 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
2
Tractament dels residus de terres i runes
Tractament dels residus de terres i runes provinents de la deixalleria.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
En el lot 2 és requisit obligatori que la planta de gestió de terres i runes on s’hagi de transportar els residus estigui ubicada a un radi de 10 km de la deixalleria de Palau-solità i Plegamans, ja que el transport no està inclòs a l’objecte del contracte. - Que l’empresa contractista garanteixi l’afiliació i l’alta de la Seguretat Social de les persones treballadores destinades a l’execució del contracte. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi el pagament en temps i forma dels salaris del personal adscrit al contracte. A efectes de comprovació el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte sigui igual per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
- L’empresa contractista s’obliga a que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte siguin iguals per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. Aquesta obligació es considera essencial i el seu incompliment, durant dos mesos seguits, serà motiu de rescissió del contracte. - Durant tota l’execució del contracte, el contractista complirà, com a mínim, el disposat en els convenis col·lectius sectorials i territorials aplicables, llevat que l’empresa disposi de conveni propi que fixi unes condicions laborals millors per als seus treballadors.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Condició especial d'execució relativa al compliment de les obligacions tributàries amb l'objectiu d'evitar l'evasió i elusió fiscal en paradisos fiscals (acord Plenari de data 26 d’abril de 2018)
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
El volum anual de negoci del licitador, referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser al menys 1,5 vegades sobre el valor anual mitjà del contracte. El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contracte pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze. Per tant, l’import serà igual o superior a 64.525,60 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Els licitadors hauran d’acreditar haver executat en el decurs dels últims cinc anys serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte en l’import anual acumulat, sense incloure els impostos indirectes, en l’any de major execució equivalent com a mínim al 70 per 100 del valor estimat de l’anualitat mitjana del contracte. Per tant, l’import serà igual o superior a 30.111,95 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
3
Transport i tractament dels residus de pneumàtics
Recollida, transport i tractament dels residus de pneumàtics provinents de la deixalleria
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
- Que l’empresa contractista garanteixi l’afiliació i l’alta de la Seguretat Social de les persones treballadores destinades a l’execució del contracte. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi el pagament en temps i forma dels salaris del personal adscrit al contracte. A efectes de comprovació el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. - Que l’empresa contractista garanteixi que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte sigui igual per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
- L’empresa contractista s’obliga a que el salari de les persones adscrites a l’execució del contracte siguin iguals per a dones i homes en aquelles categories/grups professionals equivalents. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin les dades que permetin comprovar aquest compliment. Aquesta obligació es considera essencial i el seu incompliment, durant dos mesos seguits, serà motiu de rescissió del contracte. - Durant tota l’execució del contracte, el contractista complirà, com a mínim, el disposat en els convenis col·lectius sectorials i territorials aplicables, llevat que l’empresa disposi de conveni propi que fixi unes condicions laborals millors per als seus treballadors.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Condició especial d'execució relativa al compliment de les obligacions tributàries amb l'objectiu d'evitar l'evasió i elusió fiscal en paradisos fiscals (acord Plenari de data 26 d’abril de 2018)
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
El volum anual de negoci del licitador, referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser al menys 1,5 vegades sobre el valor anual mitjà del contracte. El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contracte pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze. Per tant, l’import serà igual o superior a 64.525,60 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Els licitadors hauran d’acreditar haver executat en el decurs dels últims cinc anys serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte en l’import anual acumulat, sense incloure els impostos indirectes, en l’any de major execució equivalent com a mínim al 70 per 100 del valor estimat de l’anualitat mitjana del contracte. Per tant, l’import serà igual o superior a 30.111,95 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
22/01/2024 15:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català/castellà
Títol del lot Descripció del lot
1
Restes vegetals gestionades per Centre Gestor
Transport i tractament dels residus de restes vegetals provinents de la deixalleria.
Obertura de sobres
Data obertura:
24/01/2024 13:00:00
2
Tractament dels residus de terres i runes
Tractament dels residus de terres i runes provinents de la deixalleria.
Obertura de sobres
Data obertura:
24/01/2024 13:00:00
3
Transport i tractament dels residus de pneumàtics
Recollida, transport i tractament dels residus de pneumàtics provinents de la deixalleria
Obertura de sobres
Data obertura:
24/01/2024 13:00:00

Data de publicació de l'anunci:
05/01/2024 09:30
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, previ al recurs contenciós-administratiu, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació. - O bé, directament recurs contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació, davant del jutjat contenciós-administratiu de Barcelona. No obstant això, podreu interposar-ne qualsevol altre si ho considereu convenient. Podeu presentar recurs a qualsevol dels llocs establerts a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 de Procediment administratiu comú de les administracions públiques, inclosa la seu electrònica d'aquest ajuntament.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3