Contractació del servei de manteniment preventiu/correctiu de l’armari rotatiu vertical Rotopharm del Banc de Sang i Teixits.
Codi de l'expedient:CSE/1000/1100004167/23/PO
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Passeig del Taulat, 116
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
935573500
Fax:
935573501
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Serveis
Valor estimat del contracte:
106.839,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
20.318,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
24.584,78 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contractació del servei de manteniment preventiu/correctiu de l’armari rotatiu vertical Rotopharm del Banc de Sang i Teixits.
Codi de l'expedient:
CSE/1000/1100004167/23/PO
Descripció de la prestació:
Atès que el BST utilitza armaris rotatius verticals i, en particular, un ROTOPHARM ubicat a la seu corporativa, edifici Frederic Duran i Jordà, a Barcelona i donat que aquests equips necessiten d’un manteniment preventiu per assegurar el seu funcionament, cal la contractació per aquest exercici ja que sense aquesta prestació no es pot portar a terme de manera òptima l’activitat que te encomanada
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
50000000-5-Serveis de reparació i manteniment
Lloc d'execució:
ES51 -Catalunya
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
60,00
Criteri:
Característiques tècniques y funcionals
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
48 mesos
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
El contractista es compromet a executar el contracte amb criteris d'equitat i transparència fiscal, de manera que els ingressos o beneficis procedents del present contracte públic seran íntegrament declarats i tributats d'acord amb la legislació fiscal vigent, prohibint-se expressament la utilització de domicilis i la seva consegüent tributació en algun país de la llista de paradisos fiscals establerta per l'OCDE, bé sigui de manera directa o mitjançant empreses filials. L'incompliment del que estableix aquesta clàusula és causa de resolució del contracte.
Condicions especials d'execució en matèria d'igualtat efectiva de dones i homes:
Les condicions especials d'execució que es relacionen a continuació s'han 'observar en els termes i terminis establerts a la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes en la seva redacció donada pel Reial Dret-llei 6/2019, d'1 de març, de mesures urgents per la garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes en la feina i l'ocupació, desenvolupat pel Reial decret 901/2020, de 13 d'octubre, pel qual es regulen els plans d'igualtat i el seu registre i es modifica el Reial decret de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball, on també s'hi estableix el seu contingut.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
15.000,00 €
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable del volum de negocis global de l’empresa
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
15.000,00
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
19/04/2023 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Lloc d'obertura:
FDJ-BST
Descripció:
Telemàtica
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Privada
Lloc d'obertura:
FDJ-BST
Descripció:
Telemàcia
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Privada
Lloc d'obertura:
FDJ-BST
Descripció:
Telemàtica
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Privada
Data de publicació de l'anunci:
04/04/2023 08:00
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Es poden interposar els recursos que s’especifiquen en el plec de clàusules administratives.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: