www.gencat.cat

Servei d'assessorament jurídic.


Codi de l'expedient:147368D

Descripció de l'esmena:Modificació de dades d'obertura

Evidències de la publicació

NIF:
P0818000B
Direcció postal:
C. Catalunya 24
Localitat:
La Roca del Vallès
Telèfon:
938422016
Correu electrònic:
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
142.353,24 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
64.706,02 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
78.294,28 €
Preu unitari:
L'import d'adjudicació ha estat ajustat:
Import d'adjudicació ajustat:
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Servei d'assessorament jurídic.
Codi de l'expedient:
147368D
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta la contractació dels serveis d’assessorament, assistència, defensa jurídica i judicial, representació i de procuradoria en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral en que sigui part l’Ajuntament de la Roca del Vallès i dels ens dependents que hi puguin ser creats, i de tots els que es refereixin a la jurisdicció contenciosa administrativa i laboral en els seus diferents òrgans jurisdiccionals.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Amb lots
Número de lots:
2
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Títol del lot Descripció del lot
1
Servei d’assessorament, assistència i defensa
Servei d’assessorament, assistència i defensa jurídica i judicial, i representació en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral.
CPV Principal:
79100000-5-Serveis jurídics
CPVs Secundaris:
79110000-8-Serveis d'assessoria i representació jurídiques
Lloc d'execució:
ES511 -Roca del Vallès, la
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
76,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 23,00)
  • Preu (Puntuació: 23,00)
  • Preu (Puntuació: 18,00)
  • Preu (Puntuació: 8,00)
  • Preu (Puntuació: 4,00)
Observacions:
Grup A 1. Procediment ordinari contenciós administratiu i en matèria laboral: reclamacions de quantitat, impugnació de sancions disciplinàries, reclamacions per acomiadaments, i actuacions davant de la inspecció de treball (23 punts). 2. Assessorament jurídic mensual (fins a un màxim de 23 punts) Grup B Procediment abreujat contenciós (fins a un màxim de 18 punts) Grup c) Segona instància procediment ordinari i abreujat contenciós administratiu, i en matèria laboral (fins a un màxim de 8 punts) Grup d) Resta de procediments (fins a un màxim de 4 punts)

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
24,00
Detall:
  • Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 10,00)
  • Presentació d'un pla d'execució de treball (Puntuació: 10,00)
  • Proposta de millores en el sistemes tecnològics (Puntuació: 4,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Valor estimat del contracte:
137.067,04 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
62.303,20 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
75.386,87 €
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
2 anys
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
El contracte pot ser objecte de dues pròrrogues successives d’una durada d’un any cadascuna.
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
El contracte preveu una modificació del 20% tant pel lot 1 com pel lot 2
2
Servei de procuradoria
Servei de procuradoria en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral
CPV Principal:
79100000-5-Serveis jurídics
CPVs Secundaris:
79112000-2-Serveis de representació jurídica
Lloc d'execució:
ES511 -Roca del Vallès, la
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 30,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
70,00
Detall:
  • Experiència del personal adscrit (Puntuació: 50,00)
  • Disponibilitat horària (fins a 10 punts). Consulta telemàticament dels procediments i les actuacions processals (fins a 10 punts). (Puntuació: 20,00)

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Valor estimat del contracte:
5.286,20 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
2.402,82 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
2.907,41 €
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
2 anys
Observacions del termini:
El contracte es pot prorrogar durant 2 anys, en 2 pròrrogues anuals.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
El contracte es pot prorrogar durant 2 anys, en 2 pròrrogues anuals.
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
El contracte preveu una modificació del 20%, tant pel lot 1 com pel lot 2.

Títol del lot Descripció del lot
1
Servei d’assessorament, assistència i defensa
Servei d’assessorament, assistència i defensa jurídica i judicial, i representació en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
Serà condició especial d'execució la implementació en l'empresa de, al menys, dues mesures de conciliació de la vida personal, laboral i familiar, que millorin els mínims establerts en la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, d'entre les següents: (i) Xec servei o accés a recursos que facilitin l'atenció de menors (menjadors, guarderies, ludoteques, etc.); (ii) Xec servei o accés a recursos que facilitin l'atenció de persones dependents (centres de dia, etc.); (iii) Millores sobre la reducció de jornada i / o excedències; (iv) Millores en els permisos de maternitat o paternitat; i (v) Flexibilització, adaptació o reassignació de serveis i horaris, torns i horaris. El contractista haurà de presentar en el termini d'un mes des de l'inici de l'execució del contracte un document amb la planificació de les accions a realitzar, així com el seu contingut. Per verificar el grau de compliment de les condicions especials d'execució, el contractista emetrà informes periòdics amb les mesures adoptades, el seu abast i destinataris.

Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
El contracte estarà sotmès a la normativa nacional i de la Unió Europea en matèria de protecció de dades.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
Acreditar un volum anual de negocis, en l’àmbit al que es refereix el contracte, d’un import igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, que en aquest cas és de 21.806,12 euros (IVA Exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Els mitjans d'acreditació són diferents, en funció del tipus d'empresari (consultar la clàusula 12.9 del PCAP).
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Haver realitzat serveis d’igual o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte, en qualsevol dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions, d’un import acumulat igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, que en aquest cas és de 21.806,12 euros (IVA Exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, corresponents al mateix tipus o naturalesa al de l'objecte d'aquest contracte. La relació haurà d'expressar l’experiència del licitador en defensa jurídica i assessorament d’administracions locals, concretament indicant: 1.- Jurisdicció contenciós administrativa: import, referència, client, fases i sentit de la sentència. 2.- Jurisdicció social: import, referència, client, fases i sentit de la sentència. 3.- Assessorament jurídic a administracions: el tipus de serveis, l'import, dates i destinatari.

Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
Acreditar que l’equip tècnic compta, com a mínim, per un professional titular de l’equip que sigui lletrat en exercici i dos professionals més, tanmateix lletrats en exercici. El personal lletrat adscrit a l’execució no ha d’haver estat sancionat en l’àmbit col·legial per infraccions greus o molt greus durant els anys de mínima experiència exigida previs al dia de presentació de l’oferta i ha de tenir la següent qualificació professional i experiència: - El titular de l’equip: haurà de tenir un mínim de 10 anys d’exercici lletrat en l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu. Aquesta persona, a més, actuarà com a interlocutor amb l’ajuntament. - Un advocat en exercici amb una experiència professional mínima de 5 anys en l’exercici lletrat en l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu. - Un advocat en exercici amb una experiència professional mínima de 5 anys en l’exercici lletrat en l’ordre jurisdiccional social.
Mitjà d'acreditació:
- Currículum on constin les titulacions acadèmiques i professionals del personal adscrit a l’execució del contracte acreditatives que són llicenciats en Dret i d’on es dedueixi que tenen una experiència professional mínima requerida. - Justificant de col·legiació com a en exercici per a la pràctica de l’advocacia. - Declaració responsable on es posi de manifest que el personal adscrit a l’execució del contracte, no ha estat sancionat en l’àmbit col·legial per infraccions greus o molt greus durant els anys de mínima experiència exigida previs al dia de presentació de l’oferta. - Relació de l’experiència professional exigida com a mínima, que, haurà d’estar en disposició d’acreditar-la documentalment a requeriment municipal. - A més d’acreditar la solvència prevista anteriorment, d’acord amb l’article 76.2 LCSP, les empreses licitadores o candidates han de comprometre’s a dedicar o adscriure a l’execució del contracte els mitjans personals identificats i descrits en les seves proposicions, i que han d’estar suficients per garantir la correcta execució i la qualitat de les prestacions exigides. Aquests compromisos tenen el caràcter d’obligació essencial del contracte als efectes previstos a l’article 211 de la LCSP.
Reserva social:
No
2
Servei de procuradoria
Servei de procuradoria en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
Serà condició especial d'execució la implementació en l'empresa de, al menys, dues mesures de conciliació de la vida personal, laboral i familiar, que millorin els mínims establerts en la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, d'entre les següents: (i) Xec servei o accés a recursos que facilitin l'atenció de menors (menjadors, guarderies, ludoteques, etc.); (ii) Xec servei o accés a recursos que facilitin l'atenció de persones dependents (centres de dia, etc.); (iii) Millores sobre la reducció de jornada i / o excedències; (iv) Millores en els permisos de maternitat o paternitat; i (v) Flexibilització, adaptació o reassignació de serveis i horaris, torns i horaris. El contractista haurà de presentar en el termini d'un mes des de l'inici de l'execució del contracte un document amb la planificació de les accions a realitzar, així com el seu contingut. Per verificar el grau de compliment de les condicions especials d'execució, el contractista emetrà informes periòdics amb les mesures adoptades, el seu abast i destinataris.

Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
El contracte estarà sotmès a la normativa nacional i de la Unió Europea en matèria de protecció de dades.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
Acreditar un volum anual de negocis, en l’àmbit al que es refereix el contracte, d’un import igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, que en aquest cas és de 840,99 euros (IVA Exclòs).
Mitjà d'acreditació:
La documentació s'especifica en funció del tipus d'empresari (consultar la clàusula 12.10 del PCAP).
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Experiència de l’empresari en la realització de serveis d’igual o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte del contracte.
Valor mínim exigit:
Haver realitzat serveis d’igual o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte, en qualsevol dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions, d’un import acumulat igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, que en aquest cas és de 840,99 euros (IVA Exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, corresponents al mateix tipus o naturalesa al de l'objecte d'aquest contracte.

Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
El personal adscrit al contracte ha de disposar de les habilitacions professionals corresponents per exercir la professió de procurador dels tribunals de conformitat amb l’Estatut general dels procuradors dels tribunals d’Espanya, aprovat pel Reial decret 1281/2002. Caldrà acreditar aquesta circumstancia abans de l’adjudicació del contracte.
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
09/04/2025 13:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Títol del lot Descripció del lot
1
Servei d’assessorament, assistència i defensa
Servei d’assessorament, assistència i defensa jurídica i judicial, i representació en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral.
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre A
Data obertura:
10/04/2025 13:30:00

Sobre:
Sobre B
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
2
Servei de procuradoria
Servei de procuradoria en els procediments judicials contenciosos administratius i laboral
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre A
Data obertura:
10/04/2025 14:00:00

Sobre:
Sobre B
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data de publicació de l'anunci:
25/03/2025 12:02
Peu de recurs:
Contra l'acord d'adjudicació del contracte, que és definitiu en la via administrativa, es pot interposar recurs especial en matèria de contractació d’acord amb l’article 44 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic –LCSP-. Contra els actes que són susceptibles de recurs especial de contractació no és procedent la interposició de recursos administratius ordinaris. El recurs especial en matèria de contractació s’interposa davant el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de la seva notificació d’acord amb la Disposició Addicional quinzena de la LCSP, i, prèviament o alternativament, a la interposició del recurs contenciós administratiu d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juny, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, el qual s’interposarà en el termini de dos mesos a comptar també d’acord amb el que prescriu la Disposició Addicional quinzena esmentada.
Observacions de l'anunci:
El contracte preveu una modificació del 20% tant pel lot 1 com pel lot 2.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3