Serveis de Govern Obert (Seu, Transparència i Dades obertes)
Codi de l'expedient:AOC-2023-32
Descripció de la correcció:Es fa correcció de les dades específiques de l'expedient. Aquest contracte preveu possibilitat de pròrrogues tal i com s'informa a les dades generals de l'expedient i al valor del VEC del contracte.
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrer Tànger, 98 (planta baixa) 22@ Edifici Interface, Baixos
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08018
NUTS:
ES511
Telèfon:
932724000
Fax:
932724048
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Tipus de contracte:
Serveis
Valor estimat del contracte:
1.061.500,00 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
212.300,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
256.883,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Serveis de Govern Obert (Seu, Transparència i Dades obertes)
Codi de l'expedient:
AOC-2023-32
Descripció de la prestació:
Serveis de Govern Obert (Seu, Transparència i Dades obertes)
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
Sí
Compra pública precomercial:
No
CPV:
72222300-0-Serveis de tecnologies de la informació
Lloc d'execució:
ES51 -Catalunya
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Altres criteris qualitatius
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
49,00
Criteri:
Altres criteris relacionats amb els costos
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
51,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
6 mesos
Observacions del termini:
El termini assenyalat es orientatiu ja que la durada efectiva del contracte està prevista des de la data de formalització del mateix fins el 31 de desembre de 2023.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
Sí, es podran executar pròrrogues per un període màxim de 4 anys.
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
La conciliació de la vida personal, familiar i laboral
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Mitjà d'acreditació:
Es requereix un certificat de l’empresa que acrediti el volum anual de negocis en l’àmbit al que es refereix el contracte
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
11/04/2023 09:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Enllaç publicació oficial:
Data publicació oficial:
14/03/2023 23:00
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Castellà, Català
Obertura de sobres
Lloc d'obertura:
Microsoft Teams
Descripció:
La data d'obertura Sobre C es publicarà al Perfil de Contractant mes endavant
Data de publicació de l'anunci:
06/04/2023 07:35
Fluxos de treballs electrònics
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
Peu de recurs:
Contra l'acte administratiu es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs especial en matèria de contractació, en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la remissió de la corresponent notificació, davant el mateix òrgan que l’ha dictat o de l’òrgan competent per resoldre’l, d’acord amb l’article 44 i següents de la Llei 9/2017, o alternativament, recurs contenciós administratiu, de conformitat amb allò que es preveu en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant l’òrgan jurisdiccional competent, en el termini de dos mesos a comptar des de l’endemà de rebre la notificació.
Tot això, sens perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: