SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ DE MOBILIARI PER LA ZONA DE NETWORKING i AGORA PER LA INCUBADORA ITFA
Codi de l'expedient:CA_LA0011122_2023_EXP_215
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Av. d'Ernest Lluch, 32
Localitat:
Altres/Diversos, No Consta
Codi postal:
99999
NUTS:
ES
Telèfon:
931696500
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Tipus de contracte:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
14.518,17 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
14.518,17 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
17.566,99 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
Sí
Tipus de finançament:
FEDER (Fons europeu de desenvolupament regional)
Denominació:
SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ DE MOBILIARI PER LA ZONA DE NETWORKING i AGORA PER LA INCUBADORA ITFA
Codi de l'expedient:
CA_LA0011122_2023_EXP_215
Descripció de la prestació:
L’objecte de la licitació és l’adquisició i instal·lació del mobiliari PER LA ZONA DE NETWORKING i AGORA de la incubadora en tecnologies de fabricació additiva (IFTA).
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
El subministrament engloba una mateixa categoria de productes de mobiliari d'oficina per a un espai compartit. Els models han de mantenir homogeneïtat.
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
39130000-2-Mobles d'oficina
Lloc d'execució:
ES511 -Mataró
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
No
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
29 dies
Observacions del termini:
El termini de lliurement màxim serà de vuit setmanes a partir de l'acceptació de l'adjudicació.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Els licitadors i contractistes s’obliguen a adoptar una conducta èticament exemplar i actuaran per evitar la corrupció en qualsevol de les seves possibles formes i hauran d’adequar la seva activitat a l’efecte, assumint particularment les obligacions recollides a la clàusula ètica dels present plec i a l’annex de principis ètics i regles de conducta.
L’empresa contractista, en relació amb les dades personals a les quals tingui accés amb ocasió del contracte, s’obliga al compliment de tot allò que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, a la normativa de desenvolupament i al que estableix el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
20/07/2023 13:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Data de publicació de l'anunci:
06/07/2023 19:00
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Els actes de preparació i d’adjudicació són susceptibles del recurs administratiu ordinari que correspongui, d’acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o del recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: