www.gencat.cat

CONTRACTACIÓ DE LA DIRECCIÓ D'OBRES I DIRECCIÓ D’EXECUCIÓ, QUALITAT I SEGURETAT I SALUT CORRESPONENT AL PROJECTE EXECUTIU DE CONSTRUCCIÓ D'UN EDIFICI DE SERVEIS I RESTAURANT DE LES PISCINES MUNICIPALS A GIRONELLA


Codi de l'expedient:EXP.: 1351/2023


Evidències de la publicació

Direcció postal:
Plaça de la Vila, 13
Localitat:
Barcelona, Gironella
Codi postal:
08680
NUTS:
ES511
Telèfon:
938250033
Fax:
938250368
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
Sergi Cardona Rosanas
Telèfon:
938250033
Correu electrònic:
Central de compres:
No

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
29.750,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
29.750,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
35.997,50 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
CONTRACTACIÓ DE LA DIRECCIÓ D'OBRES I DIRECCIÓ D’EXECUCIÓ, QUALITAT I SEGURETAT I SALUT CORRESPONENT AL PROJECTE EXECUTIU DE CONSTRUCCIÓ D'UN EDIFICI DE SERVEIS I RESTAURANT DE LES PISCINES MUNICIPALS A GIRONELLA
Codi de l'expedient:
EXP.: 1351/2023
Descripció de la prestació:
Contracte de serveis per la direcció d'obres i direcció d’execució, qualitat i seguretat i salut corresponent al projecte executiu de construcció d'un edifici de serveis i restaurant de la Piscina Municipal de Gironella
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 a) El fet que la divisió en lots de l’objecte del contracte comporti el risc de restringir injustificadament la competència. A l’efecte d’aplicar aquest criteri, l’òrgan de contractació ha de sol·licitar un informe previ a l’autoritat de defensa de la competència corresponent perquè es pronunciï sobre l’apreciació de la circumstància esmentada
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
71541000-2-Serveis de gestió de projectes de construcció
Lloc d'execució:
ES511, ES513 -Gironella
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
60,00

Criteri:
Experiència del personal adscrit
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00

Criteri:
Grau de dedicació presencial
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
15,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
No
Garantia complementària:
No
Termini d'execució:
15/10/2023 - 29/04/2024
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
El contracte podrà prorrogar-se el temps necessari fins a la finalització de les obres d’execució de la construcció de referència.
Es preveuen modificacions:
No

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
No s'estableixen les següents condicions especials d'execució del contracte, d'acord amb allò que s'ha fixat en l'article 202 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
El licitador haurà d’acreditar que en almenys un dels tres últims exercicis tancats, s’ha assolit un valor anual de negocis de com a mínim 100.000 euros.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable del volum de negocis global de l’empresa

Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
El licitador haurà d’acreditar l’existència d’una assegurança d’indemnització per a riscos professionals per import mínim de 300.000 euros i el justificant del pagament de la prima.
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
El licitador haurà d’acreditar l’experiència professional en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa que correspon l’objecte del contracte, mitjançant certificats de bona execució de les obres en els últims 10 exercicis.
Valor mínim exigit:
Treballs realitzats en els últims 10 exercicis.
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució

Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
El licitador haurà d’acreditar, mitjançant títols acadèmics oficials, dels responsables d’executar la prestació de la direcció d’obra, direcció d’exeucció de l’obra, del control de qualitat, la coordinació de seguretat i salut.
Mitjà d'acreditació:
Títols acadèmics i professionals
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
18/09/2023 21:59:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
20/09/2023 08:10:00

Data de publicació de l'anunci:
01/09/2023 08:01
Peu de recurs:
Contra la present Resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant JUNTA DE GOVERN LOCAL d'aquesta Entitat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici que pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: