www.gencat.cat

Contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l'aplicació informàtica EDITRAN.


Codi de l'expedient:12799/2023


Evidències de la publicació

NIF:
P4318500H
Direcció postal:
Passeig de 30 d'octubre, 4
Localitat:
Salou
Telèfon:
977309200
Fax:
977309224
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
Jordi Martí Juanpere
Telèfon:
977309200
Correu electrònic:

Nom:
Pilar de Lama Peco
Telèfon:
977309200
Correu electrònic:

Nom:
M. Carmen Pérez
Telèfon:
977309200
Correu electrònic:

Tipus de contracte:
Subministraments
Tipus subministraments:
Adquisició o arrendament d'equips i sistemes per tractament informació
Contracte mixt:
Valor estimat del contracte:
42.000,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
42.000,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
50.820,00 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l'aplicació informàtica EDITRAN.
Codi de l'expedient:
12799/2023
Descripció de la prestació:
Consisteix en l’adquisició, instal·lació, configuració i posada en funcionament de l´aplicació informàtica EDITRAN i en la posterior prestació dels serveis de formació bàsica als operadors i de suport i manteniment preventiu, correctiu i evolutiu de l’aplicatiu durant la vida del contracte, d’acord amb les condicions, requeriments i amb l’abast previstos en el plec de prescripcions tècniques.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Al comprendre l’objecte del contracte prestacions de dos contractes típics (subministrament de l’aplicatiu i serveis de suport i manteniment), vinculades directament entre si i complementaries, que constitueixen una unitat funcional, no es considera convenient per a la correcta execució la divisió en dos lots diferenciats per tipus de prestacions.
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
48000000-8-Paquets de programes i sistemes d'informació
CPVs Secundaris:
72267000-4-Serveis de manteniment i reparació de programari
Lloc d'execució:
ES514 -Salou
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
80,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 80,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00
Detall:
  • Altres criteris qualitatius (Puntuació: 20,00)
Observacions:
Incorporació d'eines addicionals.

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
10 anys
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No

Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
L’empresa contractista ha de garantir a les persones treballadores adscrites a l’execució d’aquest contracte l’aplicació estricta de les condicions laborals que estableixi el conveni laboral que els resulti d’aplicació. Durant l'execució del contracte el contractista ha d’adoptar mesures específiques en matèria d'igualtat per al personal adscrit a l'execució del contracte; en particular, pel que afecta a les retribucions salarials.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
Acreditar un volum anual de negocis que referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats sigui d’almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, és a dir, 4.200 €, sense IVA.
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals

Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
Acreditar un import assegurat mínim de 42.000 € per sinistre i any.
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Acreditar com a realitzat durant l'any de més execució del període citat un import anual acumulat igual o superior al 70 per cent de l’anualitat mitjana del contracte, és a dir, a 3.557,40 €, IVA inclòs.
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució

Criteri de solvència:
Personal tècnic i/o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
Experiència mínima d’un any del personal que s’adscriurà a la prestació del contracte, en treballs de naturalesa similar als que es liciten en aquest procediment.
Mitjà d'acreditació:
Indicació del personal tècnic que participarà en el contracte, especialment l’encarregat del control de qualitat

Criteri de solvència:
Personal tècnic i/o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la seva solvència tècnica s’ha d’acreditar mitjançant el segon criteri de selecció establert, sense que en cap cas sigui aplicable el que estableix el primer criteri de selecció.
Mitjà d'acreditació:
Indicació del personal tècnic que participarà en el contracte, especialment l’encarregat del control de qualitat
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
18/06/2024 21:59:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o castellà
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data de publicació de l'anunci:
02/06/2024 22:02
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Contra l’acord núm. 305, adoptat pel Ple en la sessió de 29 de maig de 2024, que és definitiu en via administrativa, els interessats poden interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona, en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el perfil de contractant de l’Ajuntament de Salou. Alternativament, i de forma potestativa, poden interposar recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l’acord, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el perfil de contractant de l’Ajuntament de Salou.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: