www.gencat.cat

E-300700/02-07-20 DAM 16 Subministrament d’equips audiovisuals per a la Universitat Pompeu Fabra


Codi de l'expedient:UPF-2023-0089

Descripció de la correcció:S'adapta la hora fi de presentació d'ofertes a la invitació remesa als licitadors que és les 23:59 hores

Evidències de la publicació

Direcció postal:
Carrèr de la Mercè, 12
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08002
NUTS:
ES511
Telèfon:
935422000
Fax:
935422869
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
Unitat de Contractació Administrativa
Telèfon:
935422000
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Educació

Tipus d'acord:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
275.495,87 €
Contracte harmonitzat:
Pressupost base de licitació sense IVA:
275.495,87 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
333.350,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
E-300700/02-07-20 DAM 16 Subministrament d’equips audiovisuals per a la Universitat Pompeu Fabra
Codi de l'expedient:
UPF-2023-0089
Descripció de la prestació:
E-300700/02-07-20 DAM 16 Subministrament d’equips audiovisuals per a la Universitat Pompeu Fabra d’acord amb el plec de prescripcions tècniques i segons les condicions establertes al lot 1 de l’Acord marc d’homologació de proveïdors d’equips audiovisuals, i la prestació de serveis associats per a les entitats que integren el grup de compra, adjudicat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) amb expedient número: E1946 Accés als plecs de l'Acord marc: https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/0c1969ec-5705-ac72-1452-e209526d77f2/62232144
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
32321200-1-Equip d'audiovisuals
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
7 dies
Observacions del termini:
Termini de subministrament fins el 31/12/23
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Ètiques a la invitació i les aplicables a l'Acord marc
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
No aplica
Mitjà d'acreditació:
Altres
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
No aplica
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Termini de presentació d'ofertes:
20/12/2023 23:59:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Telemàtica
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o castellà
Obertura de sobres
Data obertura:
21/12/2023 09:00:00
Lloc d'obertura:
Virtual
Descripció:
Mesa obertura sobre únic
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Acte privat de la Mesa de Contractació

Data de publicació de l'anunci:
20/12/2023 15:39
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Contra l‘anunci de la licitació, es podrà interposar recurs especial en matèria de contractació davant del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic en el termini de 15 dies a comptar des del dia següent de la recepció de la invitació. Alternativament, es pot interposar recurs contenciós-administratiu davant la jurisdicció contenciosa-administrativa en el termini de 2 mesos a comptar des de l’endemà de la recepció de la invitació, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-Administrativa.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
https://contractacio.gencat.cat/ca/contacte/tccsp/interposar-recurs/index.html

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3