EC-2024-74 Subministrament, en l'any 2024, de material d'oficina fungible i no fungible per al Districte Administratiu i per a la dependència de la Intervenció General del Departament d'Economia i Hisenda
Codi de l'expedient:EC-2024-74
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrer Foc, 57
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08038
NUTS:
ES511
Telèfon:
933162000
Fax:
935672121
Correu electrònic:
Adreça web:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Economia i hisenda
Tipus d'acord:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
65.898,76 €
Pressupost base de licitació sense IVA:
57.303,27 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
69.336,96 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
EC-2024-74 Subministrament, en l'any 2024, de material d'oficina fungible i no fungible per al Districte Administratiu i per a la dependència de la Intervenció General del Departament d'Economia i Hisenda
Codi de l'expedient:
EC-2024-74
Descripció de la prestació:
Subministrament, en l'any 2024, de material d'oficina fungible i no fungible per al Districte Administratiu i per a la dependència de la Intervenció General del Departament d'Economia i Hisenda
CPV:
30190000-7-Equip i articles d'oficina diversos
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Reserva social:
No
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
85,00
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
15,00
Detall:
- Puntuació obtinguda en la valoració de l’Acord marc referent als criteris diferents al preu (Puntuació: 15,00)
Observacions:
Puntuació obtinguda en la valoració de l’Acord marc referent als criteris diferents al preu
Criteri:
Judicis de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Durada del contracte:
9 mesos, 15 dies
Observacions del termini:
El termini d’execució del contracte anirà des de la data de la notificació de la resolució de l’adjudicació fins al 31 de desembre de 2024.
Data d'adjudicació:
19/03/2024 11:55
Termini per a la formalització del contracte:
D’acord amb les previsions del plec de clàusules administratives particulars de l’Acord marc que regeix aquesta contractació i, tal i com es recull a l’article 221 LCSP en relació amb l’article 153.3 LCSP, no resulta necessària la formalització del contracte. En aquest sentit es considera que el perfeccionament es realitza amb la notificació de la resolució d’adjudicació.
Empresa adjudicatària
Denominació
F. VIDAL, S.A
Identificador
NIF A08364333
Tipus d'empresa:
PIME
Import d'adjudicació (sense IVA):
57.303,27 €
IVA:
21 %
Import d'adjudicació (amb IVA):
69.336,96 €
Oferta adjudicatària incursa en presumpció d'anormalitat:
No
Data de publicació de l'anunci:
20/03/2024 14:34
Peu de recurs:
Contra la resolució d’adjudicació, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada, de conformitat amb allò que preveuen els articles 112, 121, 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Comú de les administracions públiques, i l’article 76 de la llei 26/2010, de 3 d’agost, de Règim jurídic i de procediment de les administracions públiques catalanes, davant l’òrgan superior jeràrquic de l’òrgan que ha dictat l’acte impugnat, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la rebuda de la notificació, sense perjudici de qualsevol altre recurs que consideri procedent.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
Adreça sol·licitud informació
contractacio.eco@gencat.cat
Resolució d'adjudicació: