CONTRACTE SERVEI TREBALLS RECOLZAMENT I COMPLEMENTÀRIES ALS D’AIGÜES DE BLANES, SA, PER LA CONSERVACIÓ I MANTENIMENT XARXA SANEJAMENT DE BLANES
Codi de l'expedient:C-11/2025
Evidències de la publicació
NIF:
A17323205
Direcció postal:
Carrer -Canigó, 5-7, Planta Bx
Localitat:
Girona, Blanes
Codi postal:
17300
NUTS:
ES512
Telèfon:
972352728
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Activitat principal:
Aigua
Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
440.000,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
110.000,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
133.100,00 €
Preu unitari:
Sí
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
CONTRACTE SERVEI TREBALLS RECOLZAMENT I COMPLEMENTÀRIES ALS D’AIGÜES DE BLANES, SA, PER LA CONSERVACIÓ I MANTENIMENT XARXA SANEJAMENT DE BLANES
Codi de l'expedient:
C-11/2025
Descripció de la prestació:
Servei pels treballs de recolzament i complementàries als d'Aigües de Blanes, S.A. per la conservació i manteniment de la xarxa de sanejament de Blanes.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
90470000-2-Serveis de neteja de clavegueres
Lloc d'execució:
ES512 -Blanes
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 40,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
60,00
Detall:
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 20,00)
- Experiència del personal adscrit (Puntuació: 10,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 10,00)
- Altres criteris mediambientals (Puntuació: 15,00)
- Organització (Puntuació: 5,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
La duració del contracte es d’1 any, amb la possibilitat de pròrroga amb caràcter anual durant 3 anys més.
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
Sí
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
- L'empresa contractista ha de garantir la afiliació i l'alta en la Seguretat Social de les persones treballadores destinades a l'execució del contracte. A efectes de comprovació, el contractista haurà de remetre a ABSA, quan aquest ho sol·liciti, una declaració en què constin les dades que permetin comprovar aquest compliment.
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
L’obligació de l’empresa contractista de garantir la seguretat i protecció de la salut en el treball i el compliment dels convenis col·lectius sectorials i territorials aplicables.
L’adjudicatari assumirà, l’obligació d’aplicar a la plantilla que executi el contracte les condicions de treball establertes per l’últim conveni col·lectiu sectorial vigent sens perjudici de les millores que pugui establir.
El manteniment de la certificació ISO 9001.
En tot cas, són condicions especials d’execució del contracte les que s’assenyalen com a tal en el plec de clàusules administratives particulars d’aquesta licitació.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
S’avaluarà l’any de mes volum de negocis dins els 3 últims acabats, en funció de la data de constitució o inici de l’activitat per part de l’empresari, que haurà de ser d’almenys 1 cop el pressupost base de licitació establert a la clàusula B.3 d’aquest plec de condicions, per a cada lot.
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
• Justificant de la subscripció d’una assegurança de responsabilitat civil professionals de, com a mínim, 300.000€.
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
• Acreditació dels principals treballs realitzats, en els darrers tres anys que tinguin relació amb l'objecte i preu ofert.
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Criteri de solvència:
Maquinària, material i l’equip tècnic a disposició
Valor mínim exigit:
• Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, que haurà de coincidir amb la prevista a la clàusula 3.1 PPT, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
- Cap de servei amb un mínim de 3 anys d’experiència prestant serveis de similar naturalesa.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
- Personal tècnic i administratiu per a l’elaboració dels informes i resta de documentació necessària pel servei.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
- Oficial de 1ª amb la següent formació i experiència:
o Curs de 60 hores de prevenció de riscos laborals
o Curs d’espais confinats
o Curs de treballs en alçada
o Curs de neteja i desembussos amb camió impulsor-succionador.
o Experiència mínima de 3 anys.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Criteri de solvència:
Personal tècnic o unitats tècniques
Valor mínim exigit:
- Ajudant de l’Oficial de 1ª.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
18/07/2025 14:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
català
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre A DOCUMENTACIÓ GENERAL
Data obertura:
23/07/2025 12:00:00
Sobre:
Sobre B PROPOSTA ECONÒMICA
Data obertura:
23/07/2025 12:15:00
Data de publicació de l'anunci:
03/07/2025 14:02
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
D’acord amb el que estableix l’art. 44.6 de la LCSP, les resolucions de l’òrgan de contractació podran ser impugnades mitjançant recurs d’alçada impropi davant la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Blanes en el termini d’un mes des de la notificació o publicació de la mateixa.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
contractacio@aiguesdeblanes.cat
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient: