2023/120 Servei de programació per interoperar dades dels aspirants en els concursos d’accés a la UB amb altres administracions
Codi de l'expedient:2023/120
Descripció de l'esmena:S'avança la data de presentació de l'oferta ja que l'única empresa convidada ja l'ha presentada
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Avinguda Gran via de les Corts Catalanes, 585
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08007
NUTS:
ES511
Telèfon:
934035338
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Activitat principal:
Educació
Tipus d'acord:
Serveis
Valor estimat del contracte:
49.050,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
45.000,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
54.450,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
2023/120 Servei de programació per interoperar dades dels aspirants en els concursos d’accés a la UB amb altres administracions
Codi de l'expedient:
2023/120
Descripció de la prestació:
Serveis de programació per poder accedir a les dades que tenen emmagatzemades diverses administracions, segons els permisos per interoperar de que disposa la Universitat de Barcelona, per tal que els aspirants als concursos i oposicions convocats per la Universitat de Barcelona quedin lliures d’adjuntar la documentació de que ja disposa l’Administració Pública
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
72000000-5-Serveis de TI: assessorament, desenvolupament de programari, Internet i suport
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
10 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
El contracte es podrà modificar fins a un 9% de l’import de licitació, en cas que en el desenvolupament del mateix, es presentin noves necessitats no contemplades en un inici
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Veure PPT
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Les establertes a l'acord marc
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Les establertes a l'acord marc
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Termini de presentació d'ofertes:
17/05/2023 14:20:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Telemàtica
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Data de publicació de l'anunci:
17/05/2023 14:21
Peu de recurs:
Contra la present resolució els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, en el termini de 2 mesos a comptar des de l’endemà de la notificació de la present, de conformitat amb l’establert a la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
No obstant, i de forma prèvia a la via judicial, els interessats poden optar per interposar un recurs de reposició, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la notificació de l’acte impugnat, en base a l’establert a l’article 123 i següents de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques. Interposat l’esmentat recurs, en cap cas es suspendrà l’execució de l’acte impugnat. Fins que no recaigui resolució expressa o presumpta del recurs de reposició no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu.
Observacions de l'expedient:
Si voleu estar informats de les novetats relacionades amb aquesta licitació, podeu registrar-vos a l'apartat "SUBSCRIURE’S" que trobareu en aquesta mateixa pàgina.
QUALSEVOL DUBTE O PREGUNTA QUE VULGUEU FORMULAR, HO HEU DE FER SEMPRE DES DE L’ESPAI QUE HI HA A “ENVIAR PREGUNTA” .
Data límit d'obtenció de documents i informació: 6 dies abans del termini de finalització de presentació d’ofertes.
La Plataforma de Serveis de Contractació Pública verifica que, si un document que es vol publicar conté una signatura digital, la Plataforma genera i publica una còpia del document sense la signatura, per tal d’evitar mostrar informació indeguda en el portal públic.
US RECOMANEM QUE INICIEU EL TRÀMIT DE PRESENTACIÓ DE LES OFERTES AMB L'ANTELACIÓ SUFICIENT PER TAL DE PREVEURE AMB TEMPS LES INCIDÈNCIES QUE PUGUIN SORGIR, AIXÍ COM FER ÚS DEL MATERIAL DE SUPORT QUE US OFEREIX L’EINA eLicita:
https://contractaciopublica.cat/ca/manuals/usuari
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: