www.gencat.cat

Subministrament, instal·lació i manteniment d'un sistemade lectura de matrícules de vehicles al municipi de Banyeres del Penedès


Codi de l'expedient:646/2022

Evidències de la publicació

Direcció postal:
Plaça de l'Ajuntament número 6
Localitat:
Banyeres del Penedès
Telèfon:
977671350
Fax:
977671228
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Subministraments
Denominació:
Subministrament, instal·lació i manteniment d'un sistemade lectura de matrícules de vehicles al municipi de Banyeres del Penedès
Codi de l'expedient:
646/2022
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el subministrament, instal·lació, manteniment, i certificació de 10 Equips de Reconeixement de Matrícules, per al control simultani d'ambdós sentits de circulació, situats als accessos dels nuclis de població de Banyeres del Penedès. Es tracta de disposar d'un sistema lector de plaques de matrícules OCR (Reconeixement òptic de caràcters) / ANPR (Automatic Number Plate Recognition) de vehicles als accessos dels nuclis urbans, controlat des del servidor de la Policia de la Generalitat de Catalunya - Mossos d'Esquadra.

Data d'adjudicació:
13/06/2023 22:00
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans de quinze dies hàbils a comptar des de la remissió de la notificació de l’acord d’adjudicació als licitadors i candidats
Empresa adjudicatària
Denominació
Alphanet Security Systems, S.L
Identificador
NIF B65265415
Tipus d'empresa:
PIME
Import d'adjudicació (sense IVA):
91.467,99 €
Import d'adjudicació (amb IVA):
110.676,27 €
Oferta adjudicatària incursa en presumpció d'anormalitat:
No

Data de publicació de l'anunci:
26/06/2023 11:00
Peu de recurs:
Contra els actes que adopti l’òrgan de contractació en relació amb els efectes, compliment i extinció d’aquest contracte que no siguin susceptibles de recurs especial en matèria de contractació, procedirà la interposició del recurs administratiu ordinari que correspongui d’acord amb la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. • Les resolucions i actes establerts a l’art. 112.1 de la Llei 39/2015, de1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, quan no posin fi a la via administrativa, pondran ser recorreguts en alçada davant l’òrgan de contractació, en el termini d’un mes. • Les resolucions i actes que posen fi a la via administrativa podran ser recorregudes potestativament en reposició davant l’òrgan de contractació, en el termini d’un mes, o ser impugnats directament mitjançant recurs contenciós administratiu davant del Jutjats del contenciós administratiu de Tarragona, en el termini de dos mesos a comptar de la data d’enviament de la notificació o de l’avís si fos mitjançant compareixença electrònica, sempre que l’acte objecte de notificació, hagi estat publicat en el perfil del contractant en la mateixa data. En cas de no publicació en el perfil del contractant, els terminis es computaran des de la data de recepció de la notificació per l’interessat. L'Ordre Jurisdiccional Contenciós-Administratiu serà el competent per resoldre les controvèrsies que sorgeixin entre les parts en el contracte actual de conformitat amb el que es disposa en l'article 27.1 Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.

Resolució d'adjudicació:
PRO_v.3.11.0