OBE 24/754 - SERVEI DE GESTIÓ I DELS RESIDUS DEL GRUP I, II, III, IV
Codi de l'expedient:OBE 24/754
Descripció de la correcció:Es publica nou model oferta econòmica
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrer Sant Antoni M. Claret, 167, Pavelló Sant Antoni, planta baixa
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08025
NUTS:
ES511
Telèfon:
935537621
Fax:
935537631
Correu electrònic:
Adreça web:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Sanitat
Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
2.792.172,48 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
930.724,16 €
IVA:
10 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
1.023.796,58 €
Preu unitari:
Sí
L'import d'adjudicació ha estat ajustat:
Import d'adjudicació ajustat:
€
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
OBE 24/754 - SERVEI DE GESTIÓ I DELS RESIDUS DEL GRUP I, II, III, IV
Codi de l'expedient:
OBE 24/754
Descripció de la prestació:
Servei de recollida, transport, tractament i eliminació dels residus sanitaris del Grup I, II, III i IV, que es puguin generar dins del recinte sanitari seguint tota la legislació vigent en matèria de residus sanitaris i residus industrials, per tal de satisfer les finalitats institucionals de la FGS
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Amb lots
Número de lots:
2
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | LOT 1 | Lot 1: recollida, transport, eliminació dels residus del Grup I, alguns específics no directament relacionats amb l’activitat sanitària i del Grup II. | |
CPV Principal: 90524400-0-Recollida, transport i eliminació de residus hospitalaris Lloc d'execució: ES511 -Barcelona Criteris d'adjudicació: Diversos criteris Criteri: Criteris de valoració sotmesos a judici de valor Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 40,00 Detall:
Criteri: Resta de criteris de valoració automàtica Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 0,00 Criteri: Preu Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 60,00 Detall:
Valor estimat del contracte: 1.400.005,45 € Pressupost base de licitació sense IVA: 466.668,48 € IVA: 10 % Pressupost base de licitació amb IVA: 513.335,33 € Preu unitari: Sí Garantia provisional: No Garantia definitiva: Sí Percentatge de la garantia definitiva: 5,00 % Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Observacions del termini: El termini màxim del contracte és de 2 anys. Es podrà prorrogar el contracte per un termini màxim de 3 pròrrogues amb una durada d’un (1) any cadascuna. Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Es podrà prorrogar el contracte per un termini màxim de 3 pròrrogues amb una durada d’un (1) any cadascuna. Es preveuen modificacions: Sí Informació complementària de la modificació: Consultar Quadre de Característiques | |||
2 | LOT 2 | Lot 2: recollida intracentre, transport, tractament i eliminació dels residus del Grup III i IV procedents de l’activitat sanitària. | |
CPV Principal: 90524400-0-Recollida, transport i eliminació de residus hospitalaris Lloc d'execució: ES511 -Barcelona Criteris d'adjudicació: Diversos criteris Criteri: Criteris de valoració sotmesos a judici de valor Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 40,00 Detall:
Criteri: Resta de criteris de valoració automàtica Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 0,00 Criteri: Preu Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 60,00 Detall:
Valor estimat del contracte: 1.392.167,05 € Pressupost base de licitació sense IVA: 464.055,68 € IVA: 10 % Pressupost base de licitació amb IVA: 510.461,25 € Preu unitari: Sí Garantia provisional: No Garantia definitiva: Sí Percentatge de la garantia definitiva: 5,00 % Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Observacions del termini: El termini màxim del contracte és de 2 anys. Es podrà prorrogar el contracte per un termini màxim de 3 pròrrogues amb una durada d’un (1) any cadascuna. Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Es podrà prorrogar el contracte per un termini màxim de 3 pròrrogues amb una durada d’un (1) any cadascuna. Es preveuen modificacions: Sí Informació complementària de la modificació: Consultar Quadre de Característiques |
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | LOT 1 | Lot 1: recollida, transport, eliminació dels residus del Grup I, alguns específics no directament relacionats amb l’activitat sanitària i del Grup II. | |
Prescripcions tècniques ambientals: Sí Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Consultar Quadre de Característiques Solvència econòmica i financera Criteri de solvència: Volum anual de negocis Valor mínim exigit: Consultar Quadre de Característiques Solvència tècnica i professional Criteri de solvència: Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys Valor mínim exigit: Consultar Quadre de Característiques Reserva social: No | |||
2 | LOT 2 | Lot 2: recollida intracentre, transport, tractament i eliminació dels residus del Grup III i IV procedents de l’activitat sanitària. | |
Prescripcions tècniques ambientals: Sí Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Consultar Quadre de Característiques Solvència econòmica i financera Criteri de solvència: Volum anual de negocis Valor mínim exigit: Consultar Quadre de Característiques Solvència tècnica i professional Criteri de solvència: Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys Valor mínim exigit: Consultar Quadre de Característiques Reserva social: No |
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
27/11/2024 23:59:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Enllaç publicació oficial:
Data publicació oficial:
25/10/2024 00:00
Data i hora de tramesa al DOUE:
24/10/2024 00:00
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | LOT 1 | Lot 1: recollida, transport, eliminació dels residus del Grup I, alguns específics no directament relacionats amb l’activitat sanitària i del Grup II. | |
Obertura de sobres Data obertura: 29/11/2024 11:00:00 Data obertura: 05/12/2024 11:00:00 Data obertura: A partir de la data de l'obertura del sobre anterior | |||
2 | LOT 2 | Lot 2: recollida intracentre, transport, tractament i eliminació dels residus del Grup III i IV procedents de l’activitat sanitària. | |
Obertura de sobres Data obertura: 29/11/2024 11:00:00 Data obertura: 05/12/2024 11:00:00 Data obertura: A partir de la data de l'obertura del sobre anterior |
Data de publicació de l'anunci:
29/10/2024 12:21
Peu de recurs:
Si així ho disposa el punt Y del Quadre de característiques, contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar potestativament recurs especial en matèria de contractació, de conformitat amb allò que estableixen els articles 44 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), en el termini de quinze (15) dies hàbils a comptar a partir del dia següent a la recepció de la present notificació d’acord amb allò disposat en l’article 50.1 de la LCSP. L’òrgan encarregat de la resolució del recurs és el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Per a la interposició del recurs s’hauran de seguir els tràmits establerts als articles 51 i 56 de la LCSP. El lloc de presentació de l’escrit d’interposició del recurs serà, respecte de la Fundació de Gestió Sanitària, la Unitat de Contractació –Carrer de Sant Antoni Maria Claret, número 167 (pavelló de Sant Antoni) de Barcelona. Contra aquest acord igualment es podrà interposar recurs contenciós-administratiu d’acord amb el que estableix la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-Administrativa, en el termini de dos (2) mesos a comptar des del dia següent a la notificació del present acord.
Si el punt Y del Quadre de característiques ho disposa altrament, contra aquest acord, que no posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs d’alçada de conformitat amb allò que estableix l’article 47 de la LCSP, en el termini d’un mes a comptar a partir del dia següent a la recepció de la present notificació davant de l’òrgan superior jeràrquic de l’autor de l’acte que s’impugna. El recurs podrà interposar-se davant de l’òrgan que va dictar l’acte que s’impugni o davant del competent per a resoldre’l.
Observacions de l'expedient:
La publicació de tota informació en el tauler d’anuncis de la plataforma té plena validesa als efectes del contingut d’allò que es comunica i del còmput de terminis que es comptabilitzaran a partir d’aquesta publicació.
Aquesta informació es podria no comunicar per cap altre mitjà; per això, és responsabilitat dels licitadors subscriure’s al tauler d’anuncis de l’expedient, amb la qual cosa rebran amb caràcter immediat l’avís de la nova informació disponible.
Aquesta subscripció s’ha d’efectuar de manera concreta i específica per a cadascuna de les licitacions respecte a les quals sestà interessat, i s’hi accedeix a través de l’apartat actualment anomenat ¿Subscripcions: Voleu que us informem de les novetats?.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: