www.gencat.cat

Contracte de subministrament de llicències de renovació i subscripció de Kaspersky Endpoint Security del Consell Comarcal del Pla de l’Estany


Codi de l'expedient:X2024001216

Evidències de la publicació

NIF:
P6700010I
Direcció postal:
Carrer Catalunya, 48
Localitat:
Altres/Diversos, No Consta
Codi postal:
99999
NUTS:
ES
Telèfon:
972573550
Fax:
972575012
Correu electrònic:
Persones de contacte
Nom:
Nuria Gusó Jane
Telèfon:
972573550
Correu electrònic:
Central de compres:
No

Tipus de contracte:
Subministraments
Tipus subministraments:
Adquisició o arrendament d'equips i sistemes per tractament informació
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
5.892,57 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
5.123,97 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
6.200,00 €
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contracte de subministrament de llicències de renovació i subscripció de Kaspersky Endpoint Security del Consell Comarcal del Pla de l’Estany
Codi de l'expedient:
X2024001216
Descripció de la prestació:
Aquest contracte té per objecte el subministrament de llicències de renovació i subscripció de Kaspersky Endpoint Security del Consell Comarcal del Pla de l’Estany.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
D’acord amb l’article 99.3 LCSP, l’objecte del contracte no s’ha dividit en lots ja que es refereix a un subministrament únic i, per tant, una unitat funcional.
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
48000000-8-Paquets de programes i sistemes d'informació
Lloc d'execució:
ES512 -Pla de l'Estany
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
No
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
3 anys
Observacions del termini:
TRES (3) ANYS, a partir del dia següent de la data de venciment de les llicències actuals (14 de juny de 2024) o la data que s’indiqui en el contracte administratiu, sense possibilitat de pròrroga. Aquesta durada es considera adequada per poder disposar d’una estabilitat tecnològica per una banda i per no establir terminis excessivament llargs que suposen una incògnita degut a la constant evolució de la tecnologia objecte del contracte, així com obtenir preus més econòmics. El termini màxim de lliurament serà de 24 hores un cop sol·licitada la renovació de cada llicència.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
D’acord amb la Disposició addicional 33a de la LCSP, es preveu la possibilitat de modificar aquest contracte de subministraments en funció de les necessitats de l’Administració amb les següents condicions: Circumstàncies, abast, límits i naturalesa: El contracte només es pot modificar per raons d’interès públic en els supòsits i en la forma prevista en els articles 203 a 207 i concordants de la LCSP i la resta de normativa aplicable. D’acord amb el previst a l’article 204 de la LCSP, el contracte es podrà modificar durant la seva vigència quan concorri algun dels següents supòsits: 1. Increment del nombre d’unitats previstes descrites en la clàusula 4 del plec de prescripcions tècniques particulars, degut a les necessitats de l’Administració. En qualsevol cas, aquestes modificacions no poden suposar fixar nous preus unitaris no previstos en el contracte. En haver-se formulat el pressupost base de licitació en termes de preus unitaris, sense que el nombre total de lliuraments o prestacions incloses en l’objecte del contracte es defineixi amb exactitud en el moment de signar-lo, pel fet d’estar subordinats a les necessitats de l’Administració, la modificació del contracte pot afectar, com a màxim, al 15% del preu inicial del contracte, IVA exclòs, d’acord amb la Disposició addicional 33a de la LCSP. 2 Percentatge Les modificacions poden afectar, com a màxim, el 15% del preu inicial del contracte. 3 Procediment: Les modificacions del contracte s’han d’aprovar per l’òrgan de contractació a proposta del responsable del contracte. La proposta ha de ser justificada i ha de concretar les necessitats de cobrir i la disponibilitat pressupostària. La modificació del contracte s’ha de formalitzar en document administratiu.

Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
- L’empresa adjudicatària ha de disposar de certificat de compra d’energia verda a la seva seu social. Aquesta certificació és emesa a través de la CNMC (Comissió Nacional dels Mercats i la Competència), com a garanties en l’origen de l’electricitat de fonts 100% renovables. - Per acreditar aquest extrem caldrà que l’empresa adjudicatària presenti, dins el primer trimestre després de l’inici del contracte, el certificat corresponent emès per la CNMC (Comissió Nacional de Mercats i la Competència). El seu incompliment podrà comportar la imposició de les penalitats descrites en el PCAP. L’incompliment d’aquesta condició especial d’execució, que es configura com a obligació contractual essencial als efectes de la lletra f) de l’article 211 LCSP, podrà constituir causa de resolució del contracte. Aquesta condició especial d’execució serà exigida igualment a tots el subcontractistes que participin en l’execució del contracte.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
De conformitat amb l’article 159.6 LCSP no és exigible l’acreditació de la solvència en la modalitat simplificada abreujada del procediment obert.
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
De conformitat amb l’article 159.6 LCSP no és exigible l’acreditació de la solvència en la modalitat simplificada abreujada del procediment obert.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
18/06/2024 14:00:01
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h

Data de publicació de l'anunci:
04/06/2024 10:27
Fluxos de treballs electrònics
S'accepta la facturació electrònica:
Peu de recurs:
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes, a comptar des del dia següent a la recepció d’aquesta notificació. Contra la desestimació expressa o presumpta del recurs de reposició referit (s’entendrà desestimat si no és resolt i notificat en el termini d’un mes des de la seva interposició), podeu interposar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Girona, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la recepció de la notificació de la desestimació, quan aquesta sigui formulada de forma expressa, o en el termini de sis mesos a comptar de l’endemà del dia en que el referit recurs de reposició s’hagi d’entendre desestimat de forma presumpta. Si ho preferiu, contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Girona. Tot això, sense prejudici que si ho considereu convenient, interposeu altres recursos que creieu més oportuns.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3