2023ZO0305SU - Subministrament de productes per l’alimentació animal i el seu transport fins les instal·lacions del Parc Zoològic de Barcelona
Codi de l'expedient:2023ZO0305SU
Evidències de la publicació
NIF:
A08765919
Direcció postal:
Carrer Calabria 66
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
938875020
Fax:
934092366
Correu electrònic:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
1.166.000,00 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
530.000,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
641.300,00 €
Preu unitari:
L'import d'adjudicació ha estat ajustat:
Import d'adjudicació ajustat:
€
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
2023ZO0305SU - Subministrament de productes per l’alimentació animal i el seu transport fins les instal·lacions del Parc Zoològic de Barcelona
Codi de l'expedient:
2023ZO0305SU
Descripció de la prestació:
Subministrament de productes per l’alimentació animal i el seu transport fins les instal·lacions del Parc Zoològic de Barcelona
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Amb lots
Número de lots:
2
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | Lot 1. Pinsos específics i cereals | Pinsos específics i cereals | |
CPV: 15712000-2-Farratge sec Lloc d'execució: ES511 -Barcelona Criteris d'adjudicació: Diversos criteris Criteri: Preu Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 35,00 Criteri: Resta de criteris de valoració automàtica Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 25,00 Detall:
Criteri: Judicis de valor Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 40,00 Detall:
Valor estimat del contracte: 726.000,00 € Pressupost base de licitació sense IVA: 330.000,00 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 399.300,00 € Garantia provisional: No Garantia definitiva: Sí Percentatge de la garantia definitiva: 5,00 % Garantia complementària: No Durada del contracte: 1 any Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Veure PCP Es preveuen modificacions: Sí Informació complementària de la modificació: Veure PCP | |||
2 | Lot 2. Farratges | Farratges | |
CPV: 15712000-2-Farratge sec Lloc d'execució: ES511 -Barcelona Criteris d'adjudicació: Diversos criteris Criteri: Preu Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 35,00 Criteri: Resta de criteris de valoració automàtica Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 25,00 Detall:
Criteri: Judicis de valor Puntuació total d'aquest conjunt de criteris: 40,00 Detall:
Valor estimat del contracte: 440.000,00 € Pressupost base de licitació sense IVA: 200.000,00 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 242.000,00 € Garantia provisional: No Garantia definitiva: Sí Percentatge de la garantia definitiva: 5,00 % Garantia complementària: No Durada del contracte: 1 any Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Veure PCP Es preveuen modificacions: Sí Informació complementària de la modificació: Veure PCP |
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | Lot 1. Pinsos específics i cereals | Pinsos específics i cereals | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Veure PCP Solvència econòmica i financera Criteri de solvència: Volum anual de negocis Valor mínim exigit: Veure PCP Mitjà d'acreditació: Comptes anuals Solvència tècnica Criteri de solvència: Relació subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys Valor mínim exigit: Veure PCP Mitjà d'acreditació: Certificats o declaracions de bona execució Reserva social: No | |||
2 | Lot 2. Farratges | Farratges | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Veure PCP Solvència econòmica i financera Criteri de solvència: Volum anual de negocis Valor mínim exigit: Veure PCP Mitjà d'acreditació: Comptes anuals Solvència tècnica Criteri de solvència: Relació subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys Valor mínim exigit: Veure PCP Mitjà d'acreditació: Certificats o declaracions de bona execució Reserva social: No |
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
19/02/2024 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre electrònic Plyca
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | Lot 1. Pinsos específics i cereals | Pinsos específics i cereals | |
Obertura de sobres Data obertura: 19/02/2024 13:00:00 Lloc d'obertura: L'obertura dels sobres es realitzarà a través de la plataforma electrònica de contractació pública PLYCA en sessió privada, atès que el sistema informàtic que suporta la plataforma PLYCA té un dispositiu que permet acreditar fefaentment el moment de l'obertura dels sobres i el secret de la informació que hi estigui inclosa, d’acord amb allò previst a la disposicions addicional dissetena de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
En aplicació de l’article 157.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic que diu que “En todo caso, la apertura de la oferta económica se realizará en acto público, salvo cuando se prevea que en la licitación puedan emplearse medios Electrónicos”, els actes d’obertura es realitzaran en sessió privada, excepte que s’indiqui el contrari a través del corresponent avís al Perfil del contractant.
Així mateix, l’informem que, un cop realitzada l’obertura del sobre econòmic, posteriorment es publicarà l’acta d’obertura a l’anunci de la licitació concreta a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, on hi constarà tota la informació.
No obstant això, per tal de vetllar pel compliment de les garanties de transparència i publicitat exigibles en el marc de la contractació pública, l’informem que pot visualitzar tota la documentació relativa a la present licitació, això és, les actes de la Mesa de Contractació i els informes d’avaluació, així com altres consultes, a l’anunci de la licitació en qüestió a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública.
Sota aquesta tessitura, ens plau comunicar-li que quan s’inclou un avís en el tauler d’avisos de la licitació concreta, la Plataforma de Serveis de Contractació Pública envia un correu electrònic a totes les persones subscrites a les novetats de la licitació avisant que s’ha publicat nova informació. En aquest sentit, li recomanem subscriure’s a la present licitació, a través de l’apartat “Subscripcions: Voleu que us informem de les novetats?”, situat al costat dret de l’anunci, per tal de poder estar al dia de totes les noves actualitzacions en relació a la licitació. | |||
2 | Lot 2. Farratges | Farratges | |
Obertura de sobres Data obertura: 19/02/2024 13:00:00 Lloc d'obertura: L'obertura dels sobres es realitzarà a través de la plataforma electrònica de contractació pública PLYCA en sessió privada, atès que el sistema informàtic que suporta la plataforma PLYCA té un dispositiu que permet acreditar fefaentment el moment de l'obertura dels sobres i el secret de la informació que hi estigui inclosa, d’acord amb allò previst a la disposicions addicional dissetena de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
En aplicació de l’article 157.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic que diu que “En todo caso, la apertura de la oferta económica se realizará en acto público, salvo cuando se prevea que en la licitación puedan emplearse medios Electrónicos”, els actes d’obertura es realitzaran en sessió privada, excepte que s’indiqui el contrari a través del corresponent avís al Perfil del contractant.
Així mateix, l’informem que, un cop realitzada l’obertura del sobre econòmic, posteriorment es publicarà l’acta d’obertura a l’anunci de la licitació concreta a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, on hi constarà tota la informació.
No obstant això, per tal de vetllar pel compliment de les garanties de transparència i publicitat exigibles en el marc de la contractació pública, l’informem que pot visualitzar tota la documentació relativa a la present licitació, això és, les actes de la Mesa de Contractació i els informes d’avaluació, així com altres consultes, a l’anunci de la licitació en qüestió a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública.
Sota aquesta tessitura, ens plau comunicar-li que quan s’inclou un avís en el tauler d’avisos de la licitació concreta, la Plataforma de Serveis de Contractació Pública envia un correu electrònic a totes les persones subscrites a les novetats de la licitació avisant que s’ha publicat nova informació. En aquest sentit, li recomanem subscriure’s a la present licitació, a través de l’apartat “Subscripcions: Voleu que us informem de les novetats?”, situat al costat dret de l’anunci, per tal de poder estar al dia de totes les noves actualitzacions en relació a la licitació. |
Data de publicació de l'anunci:
23/01/2024 09:00
Peu de recurs:
Contra aquesta actuació es pot interposar potestativament el recurs especial en matèria de contractació a que es refereix l’article 44 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, davant del Tribunal Català de Contractes de Sector Públic en el termini de 15 dies hàbils a comptar des del dia següent a aquell que es publiqui en el Perfil del Contractant. L’escrit d’interposició del recurs podrà presentar-se davant el registre de l’Òrgan de Contractació, en el registre de l’Òrgan competent per a la resolució del recurs o en qualsevol dels llocs establerts a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Transcorregut 2 mesos comptats des del següent a la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la seva resolució, l’interessat podrà considerar-ho desestimat als efectes d’interposar el recurs contenciós administratiu.
En el supòsit que no s’opti per aquesta via, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats del contenciós administratiu de Barcelona, en el termini de 2 mesos a comptar des del dia següent a aquell en que es publiqui en el Perfil del Contractant, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciós administrativa.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: