projecte executiu per la producció i distribució de climatització per geotèrmia en edificis de l’ajuntament i local social
Codi de l'expedient:2/25
Evidències de la publicació
NIF:
P0817500B
Direcció postal:
C. Sant Andreu, 5
Localitat:
Pujalt
Telèfon:
938681288
Fax:
938680102
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
363.489,25 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
363.489,25 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
439.821,99 €
Preu unitari:
Sí
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
projecte executiu per la producció i distribució de climatització per geotèrmia en edificis de l’ajuntament i local social
Codi de l'expedient:
2/25
Descripció de la prestació:
projecte executiu per la producció i distribució de climatització per geotèrmia en edificis de l’ajuntament i local social
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
45331000-6-Treballs d'instal·lació de calefacció, ventilació i aire condicionat
Lloc d'execució:
ES511 -Pujalt
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
- Equips propossats amb fitxes tècniques (Puntuació: 20,00)
- Organització (Puntuació: 20,00)
Observacions:
Equips propossats amb fitxes tècniques 20 punts clausula 10a
Planificacio en l'actuacio per capitols i subcapitols 20 punts clausula 10a
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 25,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
35,00
Detall:
- ampliacio del termini (Puntuació: 15,00)
- proposta de manteniment (Puntuació: 20,00)
Observacions:
Proposta ampliacio del termini de garantia
proposta de manteniment
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
3 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Clàusula divuitena. Condicions especials d’execució
S'estableixen les següents condicions especials d'execució del contracte, d'acord amb allò que s'ha fixat en
l'article 202 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
L’adjudicatari haurà d’executar el contracte d’acord amb les següents condicions:
- Disposar d’una organització tècnica, econòmica, de recursos i d’equip adequada per executar, amb la deguda
qualitat i eficàcia, la prestació objecte del contracte.
- Tenir contractada i mantenir vigent durant tot el període contractual més el de garantia l’assegurança de
responsabilitat civil i de cobertura de riscos professionals per un import per l’import detallat a la clàusula
vuitena.
- Garantir els mecanismes necessaris per fer efectiva la coordinació prevista en el contracte.
- Garantir la prestació del servei, destinant la infraestructura i recursos necessaris i suficients, així com ajudes
tècniques en els casos que sigui necessari.
- Durant tota l’execució del contracte, el contractista complirà, com a mínim, el disposat en els col·lectius
sectorials i territorials aplicables, llevat que l’empresa disposi de conveni propi que fixi unes condicions laborals
millors per als seus treballadors.
- És condició especial d’execució que l'empresa contractista garanteixi la afiliació i l'alta en la Seguretat Social de
les persones treballadores destinades a l'execució del contracte.
Així com, l’’empresa haurà d’estar al dia amb les retribucions pactades amb els treballadors, les cotitzacions i les
liquidacions pertinents.
El contractista haurà de remetre a l’òrgan de contractació, quan aquest ho sol·liciti, una declaració on constin
les dades que permetin comprovar aquest compliment.
L’Ajuntament està facultat per sol·licitar l’empresa adjudicatària, en qualsevol moment, tota la documentació
que consideri necessària per poder comprovar la plena legalitat de l’empresa en l’ordre fiscal, laboral,
administratiu, jurídic, etc., requeriment que s’haurà d’entendre en el termini que en cada moment s’assenyali
per part de l’Ajuntament.
- Disposar de un tècnic de l’empresa licitant competent per atendre les visites d’obra, planificar i acomplir les
tasques del Projecte planificant les compres, industrials,... per assolir el termini fixat.
- L’import presentat en oferta econòmica tindrà assumits els costos indirectes, elevacions de material i persones
necessàries, costos de qualitat, seguretat i residus requerits pel facultatiu designat per l’Ajuntament. També
assumeix el licitador el suministre i muntatge de cartell d’obres segons criteris de la subvenció atorgada
pla de seguretat a aprovar per Ajuntament de Pujalt, i obertura de centre de treball. També llibre
subcontractació donat d’alta al Departament de Treball per empreses subcontractistes. Tots els costos derivats
de l’indicat estaran inclosos a l’oferta.
- La totalitat dels treballs contractats s’hauran de tenir totalment executats a 01 d’octubre de 2025 per
compliment de subvenció atorgada.
- El termini per realitzar l’acta de replanteig no pot ser superior d’una setmana, comptat des de la formalització
del contracte. El contractista iniciarà les obres el dia que a tal efecte s’indiqui a l’acta de comprovació del
replanteig.
- Neteja final de les obres. El contractista procedirà, a càrrec seu, una vegada acabada l’obra, i abans de la seva
recepció, a la neteja general de l’obra, retirarà els materials sobrants o rebutjats, runes, obres auxiliars,
instal·lacions, magatzems, edificis que segons la direcció d’obra no s’hagin de conservar durant el termini de
garantia i, en general, s’haurà de deixar l’obra executada en perfecte estat de policia.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
volum de negoci dels tres últims acabats ha
de ser almenys de 545.233,88 € (IVA exclòs).
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable del volum de negocis global de l’empresa
Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
600000
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Caldrà acreditar experiència suficient en la realització de feines anàlogues o similars a les que constitueixen
l’objecte del contracte, executades en el curs dels darrers deu (10) anys.
D’acord amb l’article 89 de la LCSP el període d’acreditació de la solvència tècnica s’amplia fins a deu (10) anys,
vist el context social i sanitari de l’any 2020, així com les especificitats tècniques del present contracte.
Per altra banda, no es considerarà que l’empresa té suficient solvència tècnica, si no pot acreditar haver executat
com a mínim un (1) contracte de climatització per geotermia en edifici públic de tipologia anàloga o similar a
la que constitueix l’objecte del contracte, d’acord amb la definició continguda en els punts anteriors, amb un
import mínim de 125.000,00 € (IVA exclòs).
Determinació de feines anàlogues o similars:
S’entendran per feines anàlogues o similars a les que constitueixen l’objecte del contracte, les feines definides
al projecte.
Igualment, per tal de determinar que un treball o servei és de la mateixa o similar naturalesa que el que
constitueix l’objecte del contracte, s’estarà al codi CPV
Valor mínim exigit:
125.000
Mitjà d'acreditació:
Certificats de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
12/05/2025 14:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
BOP
Enllaç publicació oficial:
Data publicació oficial:
17/04/2025 00:00
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
català
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre B
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Sobre:
Sobre C
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data de publicació de l'anunci:
23/04/2025 08:00
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es podrà interposar amb caràcter potestatiu recurs
de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent a la recepció
d’aquesta notificació.
Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, en el seu cas, o bé directament contra aquesta resolució, es
podrà interposar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de
Barcelona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la notificació corresponent.
En el cas que la desestimació del recurs de reposició es produís per silenci administratiu –silenci que es produeix pel
transcurs d’un mes a comptar des de la data de la seva interposició sense que s’hagi notificat la seva resolució- el
termini per a la interposició del recurs contenciós administratiu serà de sis mesos a comptar des de l’endemà del dia
en què el referit recurs de reposició s’entengui desestimat.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
pujalt@pujalt.cat
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: