CTTI-2024-48 Servei de consultoria per a la definició del model de prestació de serveis del 012 (TD-B006), basat en l’Acord Marc per a la prestació de serveis de suport a la transformació digital i la governança TIC de la Generalitat de Catalunya (CTTI-2021-76-Lot B).
Codi de l'expedient:CTTI-2024-48
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrer de Salvador Espriu, 45-51
Localitat:
Altres/Diversos, No Consta
Codi postal:
99999
NUTS:
ES
Telèfon:
935574000
Fax:
935574025
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Tipus d'acord:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
75.888,78 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
75.888,78 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
91.825,42 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
CTTI-2024-48 Servei de consultoria per a la definició del model de prestació de serveis del 012 (TD-B006), basat en l’Acord Marc per a la prestació de serveis de suport a la transformació digital i la governança TIC de la Generalitat de Catalunya (CTTI-2021-76-Lot B).
Codi de l'expedient:
CTTI-2024-48
Descripció de la prestació:
Servei de consultoria per a la definició del model de prestació de serveis del 012. Aquest servei ha d’analitzar l’abast complet del servei actual, contrastar-lo amb models d’atenció generalista similars, i proposar un model de contractació enfocat a les necessitats actuals i futures.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
72000000-5-Serveis de TI: assessorament, desenvolupament de programari, Internet i suport
Lloc d'execució:
ES51 -Catalunya
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Equip de treball
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00
Criteri:
Organització
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00
Criteri:
Planificació
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
9,00
Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Criteri:
Coneixement pràctic
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
9,00
Criteri:
Mesures de qualitat laboral
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
2,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
4 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
Conciliació corresponsable del temps laboral, familiar i personal.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Solvència aportada en l’homologació de l’Acord Marc en estat vigent.
Mitjà d'acreditació:
Altres
Criteri de solvència:
Patrimoni net o ràtio entre actius i passius
Valor mínim exigit:
El Patrimoni net de la companyia serà igual o superior a la meitat del seu capital social.
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Solvència aportada en l’homologació de l’Acord Marc en estat vigent.
Mitjà d'acreditació:
Altres
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
a) Fins a tres projectes la suma dels quals es igual o superior els 96.500,00 euros.
b) Un projecte amb un valor igual o superior a 53.500,00 euros.
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Termini de presentació d'ofertes:
15/01/2024 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Data de publicació de l'anunci:
11/12/2023 10:00
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
No
Peu de recurs:
Les qüestions que sorgeixin sobre la interpretació, els dubtes que ofereixi el compliment, la modificació i la resolució d’aquest contracte, es resolen per l’òrgan de contractació, els acords del qual posen fi a la via administrativa.
Contra aquests acords, i també contra la resolució d’adjudicació, es pot interposar recurs potestatiu de reposició, en el termini d’un mes, davant el mateix òrgan que ha dictat l’acte, o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant el jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, a comptar ambdós terminis des de l’endemà de la notificació o, si escau, de la publicació de l’acte impugnat, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, i amb els articles 10.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: