Renovació del dret d’ús, per a la Universitat Pompeu Fabra, de la plataforma de gestió de recursos humans Universitas XXI Recursos Humanos en modalitat de servei al núvol (SaaS) per al 2025
Codi de l'expedient:UPF-2024-0072
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrèr de la Mercè, 12
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08002
NUTS:
ES511
Telèfon:
935422000
Fax:
935422869
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Activitat principal:
Educació
Tipus de contracte:
Subministraments
Tipus subministraments:
Adquisició o arrendament d'equips i sistemes per tractament informació
Contracte mixt:
Sí
Valor estimat del contracte:
207.641,84 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
173.034,87 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
209.372,19 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Renovació del dret d’ús, per a la Universitat Pompeu Fabra, de la plataforma de gestió de recursos humans Universitas XXI Recursos Humanos en modalitat de servei al núvol (SaaS) per al 2025
Codi de l'expedient:
UPF-2024-0072
Descripció de la prestació:
Renovació del dret d’ús, per a la Universitat Pompeu Fabra, de la plataforma de gestió de recursos humans Universitas XXI Recursos Humanos en modalitat de servei al núvol (SaaS) per al 2025, contractació específica de la categoria 3 del Sistema Dinàmic d’Adquisició pel subministrament de programari i els servei associats que acompanyen per a les Entitats que integren el grup de compra, promogut pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC). Núm. d’expedient de l’SDA: E22/18. Accés als plecs: https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/200044293
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
48000000-8-Paquets de programes i sistemes d'informació
CPVs Secundaris:
72260000-5-Serveis relacionats amb el programari
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Termini del lliurament:
01/01/2025 - 31/12/2025
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
Modificació prevista a l’SDA
Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
Previstes a l'SDA
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Previstes a l'SDA
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Previstes a l'SDA
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Previstes a l'SDA
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Sistema de racionalització:
Específic de Sistema Dinàmic d'adquisició
Codi d'expedient del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
E22/18
Denominació del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
E22/18: Sistema Dinàmic d’Adquisició pel subministrament de programari i els serveis associats que l’acompanyen per a les Entitats que integren el grup de compra.
Òrgan de contractació del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC)
Termini de presentació d'ofertes:
16/10/2024 23:59:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Telemàtica
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o castellà
Obertura de sobres
Data obertura:
17/10/2024 10:26:00
Lloc d'obertura:
Virtual
Descripció:
Obertura sobre únic
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Acte privat de la Mesa de Contractació
Data de publicació de l'anunci:
09/10/2024 16:24
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, i l’anunci de licitació es podrà interposar recurs especial en matèria de contractació davant del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic en el termini de 15 dies a comptar des del dia següent a la publicació de la licitació. Alternativament, es pot interposar recurs contenciós-administratiu davant de la jurisdicció contenciosa-administrativa en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació de la licitació.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
https://contractacio.gencat.cat/ca/contacte/tccsp/interposar-recurs/index.html
Observacions de l'expedient:
D'acord amb el Dictamen 1/2019 de l'ACPT, els documents es publicaran sense la seva signatura.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: