www.gencat.cat

Manteniment de l’equipament hardware del CPD de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible


Codi de l'expedient:24000008

Evidències de la publicació

NIF:
P5801908D
Direcció postal:
Tànger, 98 planta 11a
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
932918100
Fax:
932918261
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
Valor estimat del contracte:
1.110.111,00 €
Contracte harmonitzat:
Pressupost base de licitació sense IVA:
1.110.111,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
1.343.234,31 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Manteniment de l’equipament hardware del CPD de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible
Codi de l'expedient:
24000008
Descripció de la prestació:
Manteniment de l’equipament hardware del CPD de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
50310000-1-Manteniment i reparació de màquines d'oficina
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Termini d'execució:
01/09/2024 - 31/12/2026
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Documentació detallada a la clàusula 20 del PCAP
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Detallat a la clàusula 7 del PCAP
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Detallat a la clàusula 7 del PCAP
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
08/07/2024 13:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
licitacions.bcn.cat
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Data publicació oficial:
07/06/2024 00:00
Data i hora de tramesa al DOUE:
06/06/2024 00:00
Obertura de sobres
Data obertura:
10/07/2024 00:00:00

Data de publicació de l'anunci:
07/06/2024 12:19
Peu de recurs:
Detallats a la clàusula 28 del PCAP
Observacions de l'expedient:
La presentació de l'oferta es farà exclusivament a través de la plataforma electrònica de l'Ajuntament de Barcelona: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica. La proposició que arribi per qualsevol altra via serà rebutjada. La sessió informativa presencial, on es dona resposta a totes les consultes recepcionades per correu electrònic, ha estat anul¿lada, amb motiu de les noves mesures organitzatives a causa del COVID-19, determinades pel comitè de seguiment de l'Ajuntament de Barcelona en coordinació amb l'Agència de Salut Pública de Barcelona. Les possibles consultes poden ser enviades per correu electrònic i es donarà resposta a traves del perfil del contractant, publicant-se a l'apartat "tauler d'anuncis" d'aquest mateix anunci. Bústia per a consultes tècniques: flombart@bcn.cat Bústia per a consultes administratives: ahernandezs@bcn.cat

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3