611.2023.027_SERVEI DE DIRECCIÓ DE LES OBRES DE REURBANITZACIÓ DE LA RONDA SANT ANTONI ENTRE URGELL I FLORIDABLANCA, I DEL C. TAMARIT ENTRE URGELL I RONDA SANT ANTONI, ALS DISTRICTES DE CIUTAT VELLA I L’EIXAMPLE AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE.
Codi de l'expedient:611.2023.027
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Carrer De Bolívia, 154, Planta 3 i 4
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08018
NUTS:
ES511
Telèfon:
933034170
Fax:
932662094
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
Departament de Serveis Jurídics i Contractació
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Infraestructures
Tipus de contracte:
Serveis
Valor estimat del contracte:
390.151,20 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
325.126,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
393.402,46 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
611.2023.027_SERVEI DE DIRECCIÓ DE LES OBRES DE REURBANITZACIÓ DE LA RONDA SANT ANTONI ENTRE URGELL I FLORIDABLANCA, I DEL C. TAMARIT ENTRE URGELL I RONDA SANT ANTONI, ALS DISTRICTES DE CIUTAT VELLA I L’EIXAMPLE AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE.
Codi de l'expedient:
611.2023.027
Descripció de la prestació:
Servei de direcció de les obres de reurbanització de la Ronda Sant Antoni entre Urgell i Floridablanca, i del c. Tamarit entre Urgell i Ronda Sant Antoni, als districtes de Ciutat Vella i l’Eixample.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
71520000-9-Serveis de supervisió d'obres
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Oferta econòmica sobre el pressupost de licitació.
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00
Criteri:
Experiència de l’Equip Tècnic Responsable.
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00
Criteri:
Oferta d’especialistes addicionals.
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
5,00
Criteri:
Metodologia de seguiment i control en fase d’execució d’obra.
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00
Criteri:
Organització de l’Equip.
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
11,00
Criteri:
Millores.
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
9,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any, 6 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
Veure Clàusula 27 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Veure Clàusula 19 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
La solvència econòmica i financera requerida per a participar en el present procediment i els mitjans d’acreditació de la mateixa són els que s’indiquen a continuació:
• Certificat de l’assegurança d’indemnització per riscos professionals expedit per l’assegurador, vigent fins a l’acabament del termini de presentació d’ofertes i per import mínim de responsabilitat de 300.000,00 euros per sinistre i en agregat o per anualitat de l’assegurança.
La present assegurança s’exigeix únicament a efectes de comprovar la capacitat econòmica i financera del licitador i, en el supòsit de resultar adjudicatari, l’assegurança d’indemnització per riscos professionals que garanteixi l’execució del contracte es regirà per les disposicions de l’Annex núm. 8 del Plec.
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Veure Clàusula 6 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
20/06/2023 11:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
https://licitacions.bcn.cat/organismos/26
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Enllaç publicació oficial:
Data publicació oficial:
23/05/2023 22:00
Obertura de sobres
Data obertura:
22/06/2023 11:00:00
Lloc d'obertura:
AQUESTA DATA CORRESPONT A L'OBERTURA EN ACTA PRIVAT DEL SOBRE A.
RESPECTE AL SOBRE B, L'OBERTURA DE SOBRE “B” QUE CONTÉ LA PROPOSTA AVALUABLE MITJANÇANT L’APLICACIÓ DE CRITERIS QUANTIFICABLES MITJANÇANT JUDICI DE VALOR:
NO es celebrarà acte públic d’obertura de les propostes. En qualsevol cas, l’obertura en acte privat de les proposicions no tindrà lloc fins que s’hagi obert i valorat el contingut del Sobre “A”, i sempre amb caràcter previ a l’obertura pública del Sobre “C”.
OBERTURA DE SOBRE “C”, QUE CONTÉ LA PROPOSTA AVALUABLE MITJANÇANT L’APLICACIÓ DE CRITERIS QUANTIFICABLES MITJANÇANT FÒRMULES AUTOMÀTIQUES:
Data: Es comunicarà oportunament a través del Perfil del Contractant
Data de publicació de l'anunci:
24/05/2023 08:10
Peu de recurs:
Contra el present acord es pot interposar potestativament el recurs especial en matèria de contractació a que es refereix l’article 44 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), davant del Tribunal Català de Contractes de Sector Públic com a òrgan competent per a la resolució del recurs. El termini per interposar aquest recurs és de 15 dies hàbils a comptar des del dia següent a aquell en que s’hagi efectuat la notificació.
Es podrà també interposar recurs especial fonamentat, en el seu cas, en alguna de les causes de nul·litat previstes a l’apartat 2 de l’article 39 de la LCSP, en els terminis que s’indiquen a les lletres a) i b) de l’article 50.2 de la LCSP.
L’escrit d’interposició del recurs podrà presentar-se davant el registre de l’Òrgan de Contractació, en el registre del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic o en qualsevol dels llocs establerts a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, donant compliment al que s’estableix a l’article 51 de la LCSP.
Transcorregut 2 mesos comptats des del següent a la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la seva resolució, l’interessat podrà considerar-lo desestimat als efectes d’interposar recurs contenciós administratiu.
Alternativament al recurs especial, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats del contenciós administratiu de Barcelona, en el termini de 2 mesos a comptar des del dia següent a aquell en que s’hagi efectuat la notificació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciós administrativa.
Observacions de l'expedient:
Descarregar documentació tècnica: https://ftpcontractacio.bimsa.cat:4433/?u=CyuX&p=ekbd
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: