www.gencat.cat

CTTI-2023-50 Serveis de construcció i desenvolupament de funcionalitats i dels serveis de manteniment de la Plataforma Transversal de Dades de la Generalitat de Catalunya (PTD) (AP-C005), basat en l'Acord Marc per al desenvolupament i manteniment de noves aplicacions de la Generalitat de Catalunya (CTTI-2019-20131-LC)


Codi de l'expedient:CTTI-2023-50

Evidències de la publicació

Direcció postal:
Carrer de Salvador Espriu, 45-51
Localitat:
Altres/Diversos, No Consta
Codi postal:
99999
NUTS:
ES
Telèfon:
935574000
Fax:
935574025
Persones de contacte
Nom:
Josep Manuel López Barreiro
Telèfon:
935574000
Central de compres:
No

Tipus d'acord:
Serveis
Valor estimat del contracte:
20.127.519,68 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
Tipus de finançament:
MRR (Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència)
Denominació:
CTTI-2023-50 Serveis de construcció i desenvolupament de funcionalitats i dels serveis de manteniment de la Plataforma Transversal de Dades de la Generalitat de Catalunya (PTD) (AP-C005), basat en l'Acord Marc per al desenvolupament i manteniment de noves aplicacions de la Generalitat de Catalunya (CTTI-2019-20131-LC)
Codi de l'expedient:
CTTI-2023-50
Descripció de la prestació:
Serveis de construcció i desenvolupament de funcionalitats i dels serveis de manteniment de la Plataforma Transversal de Dades de la Generalitat de Catalunya (PTD) que incorpora les següents prestacions de serveis: - Serveis de construcció i desenvolupament. - Serveis tecnològics recurrents, que inclouen serveis de gestió operativa de les aplicacions, serveis de suport funcional, serveis d'oficina tècnica i serveis de manteniment recurrent. - Serveis tecnològics sota demanda, que inclouen els petits evolutius de manteniment d'aplicacions. - Serveis de Saas. La descripció detallada dels serveis a prestar es troba a l'apartat 2 del Plec de prescripcions tècniques.
Contractació conjunta:
No
Data d'adjudicació:
26/05/2023 11:00
CPV:
72212900-8-Serveis de desenvolupament de programari i sistemes informàtics diversos
Lloc d'execució:
ES51 - Catalunya
Termini d'execució:
11/06/2023 - 10/06/2026

Tipus de tramitació:
Urgent
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
a) Cas d'ús
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
10,00

Criteri:
b) Solució tècnica
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00

Criteri:
c) Oficina Tècnica i Metodologia
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
6,00

Criteri:
d) Planificació
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
3,00

Criteri:
e) Equip tècnic
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
5,00

Criteri:
f) Millores
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
6,00

Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00

Criteri:
b) Altres criteris de valoració automàtica
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
10,00

Data de formalització:
12/06/2023 09:30
Nombre d'ofertes rebudes d'operadors econòmics que siguin petites i mitjanes empreses:
0
Nombre d'ofertes rebudes d'un altre Estat membre o d'un país tercer:
0
Nombre d'ofertes rebudes per via electrònica:
7
Número d'empreses convidades:
10
Empreses contractistes
Denominació
Indra Soluciones Tecnologías de la Información, SLU
Identificador:
NIF B88018098
Adreça:
aorti@minsait.com
Codi NUTS:
ES51 -Catalunya
Telèfon:
934630526
Correu electrònic:
Tipus d'empresa:
No PIME
Import d'adjudicació (sense IVA):
11.590.591,56 €
Import d'adjudicació (amb IVA):
14.024.615,79 €
Es preveu subcontractació:
No

Data de publicació de l'anunci:
12/06/2023 12:05
Peu de recurs:
Es pot interposar potestativament recurs especial en matèria de contractació o bé recurs contenciós administratiu, de conformitat amb allò que es preveu a l’article 44 i següents del de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. El recurs especial en matèria de contractació s’ha d’interposar davant de l’òrgan de contractació o de l’òrgan competent per a la resolució del recurs (Tribunal Català de Contractes del Sector Públic), en el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la remissió de la notificació de l’acte impugnat segons estableix l’article 50.1 de la LCSP, de conformitat amb l’article 58 del Reial decret llei 36/2020, de 30 de setembre, pel qual s’aproven mesures urgents per a la modernització de l’administració publica i per a l’execució del Pla de recuperació, transformació i resiliència. Contra la resolució del recurs especial en matèria de contractació només procedeix interposar recurs contenciós administratiu, de conformitat amb allò que es preveu en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. El recurs contenciós administratiu s’interposarà davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l’endemà de la notificació de l’acte impugnat, sens perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

Documents de formalització del contracte: