www.gencat.cat

Suport en publicitat i comercialització digital


Codi de l'expedient:ACCIO-2025-10

Evidències de la publicació

Direcció postal:
Passeig de Gràcia 129
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
934767200
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
186.000,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
96.000,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
116.160,00 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Suport en publicitat i comercialització digital
Codi de l'expedient:
ACCIO-2025-10
Descripció de la prestació:
Suport especialitzat en publicitat i comercialització digital
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
79340000-9-Serveis de publicitat i de màrqueting
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
8,00
Detall:
  • D'estabilitat laboral i de qualitat en l'ocupació (Puntuació: 8,00)

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
49,00
Detall:
  • Perfils presentats com a redactor / copy senior (Puntuació: 36,00)
  • Model gestió i condicions de prestació de servei (Puntuació: 9,00)
  • Elements de valor afegit (Puntuació: 4,00)

Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
43,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 43,00)
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
2 anys
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
El contracte podrà ser prorrogat fins a un màxim de 22 mesos i mig
Es preveuen modificacions:
No

Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
Manteniment de les condicions laborals de les persones que executen el Contracte durant tot el període contractual. L'empresa contractista ha de mantenir, durant la vigència del Contracte, les condicions laborals i socials de les persones treballadores ocupades en l'execució del Contracte, fixades en el moment de presentar l'oferta, segons el conveni que sigui d'aplicació. El responsable del Contracte podrà requerir a l'empresa contractista que declari formalment que ha complert l'obligació. Així mateix, el responsable del Contracte o l'òrgan de contractació podran requerir als òrgans de representació de les persones treballadores que informin al respecte

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
L'equip de treball proposat s'haurà de mantenir durant l'execució del contracte. En cas que sigui imprescindible canviar una de les persones que formin part de l'equip de treball, caldrà que la nova persona assignada tingui els mateixos requisits que la persona substituïda i que hi hagi l'autorització prèvia del responsable del contracte. Es considera important aquesta condició per tal de mantenir un mateix nivell de qualitat del servei i una major estabilitat del personal

Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Qualsevol tipus de comunicació amb ACCIÓ o elaboració de document de treball per part del licitador es realitzarà emprant mitjans electrònics als efectes de reduir el consum de paper

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
L'empresa contractista ha de fer servir el català en les relacions amb ACCIÓ derivades de l'execució de l'objecte d'aquest contracte. Així mateix, ha de fer servir almenys el català en les comunicacions de tota mena que es derivin de l'execució de les prestacions objecte del contracte. En tot cas, l'adjudicatari queda subjecte en l'execució del contracte a les obligacions derivades de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística i de les disposicions que la desenvolupin
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
100000
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
18000
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
19/12/2024 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h

Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data de publicació de l'anunci:
04/12/2024 12:34
Fluxos de treballs electrònics
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Contra aquest acte (que esgota la via administrativa) a més de la qüestió de nul·litat en els supòsits especials previstos a l'article 39 LCSP es poden interposar els següents recursos: - amb caràcter potestatiu, recurs especial en matèria de contractació regulada en l'article 44 LCSP, contra els actes susceptibles d'aquest recurs, en el termini de 15 dies hàbils, el còmput del qual s'estableix a l'article 50.1.d) LCSP, és a dir, a partir de l'endemà a aquell en que s'hagi notificat l'adjudicació de conformitat amb l'establert a la disposició addicional quinzena als candidats o licitadors que hagessin estat admesos en el procediment. L'escrit d'interposició es podrà presentar, d'acord amb l'article 51.3 LCSP; en els llocs establerts a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada o en el registre de l'òrgan de contractació o en el de l'òrgan competent per a la resolució del recurs que en el cas de Catalunya és el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic - TCCSP. Els escrits presentats en registres diferents dels dos esmentats anteriorment hauran de comunicar-se al Tribunal de manera immediata i de la forma més ràpida possible. - o recurs contenciós administratiu, de conformitat amb allò que es preveu en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant l'òrgan jurisdiccional competent, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de rebre la notificació. Tot això, sens perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
Passeig de Gràcia, 129, 08008 Barcelona

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3