2023CO0188SUV03 - Subministrament en concepte de renting sense opció a compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu i subministrament en concepte de compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu per a Barcelona de Serveis Municipals, S.A
Codi de l'expedient:2023CO0188SUV03
Descripció de l'esmena:Ampliació termini
Evidències de la publicació
NIF:
A08765919
Direcció postal:
Carrer Calabria 66
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
938875020
Fax:
934092366
Correu electrònic:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
1.204.080,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
1.003.400,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
1.214.114,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
2023CO0188SUV03 - Subministrament en concepte de renting sense opció a compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu i subministrament en concepte de compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu per a Barcelona de Serveis Municipals, S.A
Codi de l'expedient:
2023CO0188SUV03
Descripció de la prestació:
Subministrament en concepte de renting sense opció a compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu i subministrament en concepte de compra de motos elèctriques d’ús intensiu i no intensiu per a Barcelona de Serveis Municipals, S.A
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
34100000-8-Vehicles de motor
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
45,00
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00
Detall:
- Veure PCP (Puntuació: 25,00)
Criteri:
Judicis de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
60,00
Detall:
- Veure PCP (Puntuació: 60,00)
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
3 anys
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
Veure PCP
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Veure PCP
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
Veure PCP
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Veure PCP
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Sistema de racionalització:
Específic de Sistema Dinàmic d'adquisició
Codi d'expedient del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
2023CO0188SU
Denominació del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament diversos vehicles i maquinària (mobilitat sostenible) per a BSM, CBSA i PATSA
Òrgan de contractació del Sistema Dinàmic d'Adquisició de referència:
Barcelona de Serveis Municipals SA
Termini de presentació d'ofertes:
07/06/2024 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre electrònic PLYCA
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
07/06/2024 13:00:00
Lloc d'obertura:
L'obertura dels sobres es realitzarà a través de la plataforma electrònica de contractació pública PLYCA en sessió privada, atès que el sistema informàtic que suporta la plataforma PLYCA té un dispositiu que permet acreditar fefaentment el moment de l'obertura dels sobres i el secret de la informació que hi estigui inclosa, d’acord amb allò previst a la disposicions addicional dissetena de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
En aplicació de l’article 157.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic que diu que “En todo caso, la apertura de la oferta económica se realizará en acto público, salvo cuando se prevea que en la licitación puedan emplearse medios Electrónicos”, els actes d’obertura es realitzaran en sessió privada, excepte que s’indiqui el contrari a través del corresponent avís al Perfil del contractant.
Així mateix, l’informem que, un cop realitzada l’obertura del sobre econòmic, posteriorment es publicarà l’acta d’obertura a l’anunci de la licitació concreta a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, on hi constarà tota la informació.
No obstant això, per tal de vetllar pel compliment de les garanties de transparència i publicitat exigibles en el marc de la contractació pública, l’informem que pot visualitzar tota la documentació relativa a la present licitació, això és, les actes de la Mesa de Contractació i els informes d’avaluació, així com altres consultes, a l’anunci de la licitació en qüestió a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública.
Sota aquesta tessitura, ens plau comunicar-li que quan s’inclou un avís en el tauler d’avisos de la licitació concreta, la Plataforma de Serveis de Contractació Pública envia un correu electrònic a totes les persones subscrites a les novetats de la licitació avisant que s’ha publicat nova informació. En aquest sentit, li recomanem subscriure’s a la present licitació, a través de l’apartat “Subscripcions: Voleu que us informem de les novetats?”, situat al costat dret de l’anunci, per tal de poder estar al dia de totes les noves actualitzacions en relació a la licitació.
Data de publicació de l'anunci:
22/05/2024 09:53
Peu de recurs:
Contra el present acord es pot interposar potestativament el recurs especial en matèria de contractació a que es refereix l’article 44 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), davant del Tribunal Català de Contractes de Sector Públic com a òrgan competent per a la resolució del recurs. El termini per interposar aquest recurs és de 15 dies hàbils a comptar des del dia següent a aquell en que s’hagi efectuat la notificació. Es podrà també interposar recurs especial fonamentat, en el seu cas, en alguna de les causes de nul·litat previstes a l’apartat 2 de l’article 39 de la LCSP, en els terminis que s’indiquen a les lletres a) i b) de l’article 50.2 de la LCSP. L’escrit d’interposició del recurs podrà presentar-se davant el registre de l’Òrgan de Contractació, en el registre del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic o en qualsevol dels llocs establerts a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, donant compliment al que s’estableix a l’article 51 de la LCSP. Transcorregut 2 mesos comptats des del següent a la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la seva resolució, l’interessat podrà considerar-lo desestimat als efectes d’interposar recurs contenciós administratiu. Alternativament al recurs especial, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats del contenciós administratiu de Barcelona, en el termini de 2 mesos a comptar des del dia següent a aquell en que s’hagi efectuat la notificació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciós administrativa.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient: