www.gencat.cat

contracte d’obres d’urbanització del carrer Selva de Mar (entre el carrer Perú i Marroc), Marroc (entre Selva de Mar i Fluvià) i Pere IV (entre Selva de Mar i Bac de Roda), amb mesures de contractació pública sostenible


Codi de l'expedient:CPH24030002

Descripció de l'esmena:S'ha detectat que el DOC. NUM.1. Memoria i Annexos estava publicat incomplert. Publiquem el document complert

Evidències de la publicació

NIF:
P5801910J
Direcció postal:
Carrer Bolivia, 250
Localitat:
Barcelona
Telèfon:
932914600
Correu electrònic:
Persones de contacte

Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
9.034.699,97 €
Contracte harmonitzat:
Pressupost base de licitació sense IVA:
8.213.363,61 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
9.938.169,97 €
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
contracte d’obres d’urbanització del carrer Selva de Mar (entre el carrer Perú i Marroc), Marroc (entre Selva de Mar i Fluvià) i Pere IV (entre Selva de Mar i Bac de Roda), amb mesures de contractació pública sostenible
Codi de l'expedient:
CPH24030002
Descripció de la prestació:
contracte d’obres d’urbanització del carrer Selva de Mar (entre el carrer Perú i Marroc), Marroc (entre Selva de Mar i Fluvià) i Pere IV (entre Selva de Mar i Bac de Roda), amb mesures de contractació pública sostenible
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
45211360-0-Treballs de construcció de desenvolupament urbà
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
  • 10.1 PLA D’OBRES - TERMINI JUSTIFICAT (Puntuació: 8,00)
  • 10.2 CONEIXEMENT DE L’OBRA (Puntuació: 9,00)
  • 10.3 ANÀLISI DE LES INTERFERÈNCIES (Puntuació: 8,00)
  • 10.4 PLA D’AUTOCONTROL DE QUALITAT (Puntuació: 3,50)
  • 10.5 PER DISPOSAR DE LA IMPLANTACIÓ D’UN PLA DE GESTIÓ AMBIENTAL (Puntuació: 3,50)
  • 10.6 REUTILITZACIÓ DE MATERIALS RECICLABLES (Puntuació: 4,00)
  • 10.7 PER QUALITAT DE LA PROPOSTA DEL PLA DE SEGURETAT I SALUT (Puntuació: 4,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
  • 10.10.1.1 Per aplicació de baixes als preus nous que composin els preus contradictoris que puguin sorgir en el decurs de l’obra (Puntuació: 20,00)
  • 10.10.1.2.-Per augment del termini de garantia per sobre d’un any segons contracte (Puntuació: 5,00)
  • 10.10.1.3.- Contractació indefinida de les persones treballadores ocupades en l’execució del contracte (Puntuació: 8,00)
  • 10.10.1.4. Salari de les persones treballadores ocupades en l’execució del contracte (Puntuació: 7,00)

Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 20,00)
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any, 6 mesos
Observacions del termini:
La durada del contracte serà de 18 mesos (16+2 mesos) a comptar de la signatura de l’acta de comprovació del replanteig i d’inici d’obres; o de la data d’inici que es fixi en aquesta acta.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
Causes previstes de modificació: 1. La possible no execució de la partida de jardineria tenint en compte la situació actual de sequera i la possibilitat que es mantingui en el temps i impedixi el reg; segons el pla d’actuació i resolució ACC/220/2024, d'1 de febrer, per la qual es declara l'estat d'emergència I per sequera hidrològica a les unitats d'explotació Embassaments del Ter-Llobregat, Embassaments del Ter i Embassaments del Llobregat, es declara la sortida d'alerta de la unitat d'explotació del Consorci d'Aigües de Tarragona i s'actualitzen diversos estats de sequera pluviomètrica; es seguiran les instruccions de Parcs i Jardins adjuntes (“CRITERIS DE FINALITZACIÓ DE LES OBRES (PARTIDES JARDINERIA I ARBRAT) PER SITUACIÓ DE SEQUERA”). Tal i com estableix l’article 204.1 lletra b) de la LCSP la modificació no pot suposar l’establiment de nous preus unitaris no previstos en el contracte. Tal i com estableix la disposició addicional trenta-tresena de la LCSP, en cas que, dins de la vigència del contracte, les necessitats reals siguin superiors a les estimades inicialment, es podrà modificar el contracte en els termes que estableix l’article 204 de la LCSP. La modificació es tramitarà abans que s’esgoti el pressupost màxim aprovat inicialment. Es pot modificar el contracte per les causes imprevistes establertes en l’article 205.2 i 206 LCSP en les condicions i requisits establerts legalment. El procediment per aquesta modificació requerirà l’audiència a l’empresa contractista i, si escau, del redactor del projecte o de les especificacions tècniques, i la seva formalització en document administratiu.

Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.1 El pagament directe del preu a les empreses subcontractades

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.2 L’acreditació de pagament en termini a les empreses subcontractades

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.3 Manteniment de les condicions laborals de les persones que executen el contracte durant tot el període contractual

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.4 Contractació de persones en situació d’atur amb dificultats especials d’inserció laboral o d’exclusió social

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.5 Pla d’igualtat o mesures d’igualtat

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.6 Comunicació inclusiva

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.7 Mesures contra l’assetjament sexual i per raó de sexe

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.8 Conciliació corresponsable del temps laboral, familiar i personal

Tipus de condició:
Condicions especials tipus  Social
Descripció:
1.1.9 Percentatge mínim d’ocupació de persones amb discapacitat en la plantilla de l’empresa

Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
1.2.1 Compliment dels requisits en matèria ambiental
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
12.320.045,42 euros
Mitjà d'acreditació:
Altres
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació d’obres executades en el curs del cinc darrers anys
Valor mínim exigit:
5.749.354,53 euros
Mitjà d'acreditació:
Certificats de bona execució
Classificació empresarial
Grup:
Grup G) Vials i pistes
Subgrup:
Subgrup 6. Obres viàries sense qualificació específica.
Categoria:
Categoria 6, si la seva quantia és superior a cinc milions d’euros.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
05/07/2024 23:59:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Data publicació oficial:
04/06/2024 00:00
Data i hora de tramesa al DOUE:
03/06/2024 12:58
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o castellà
Obertura de sobres
Data obertura:
30/07/2024 13:30:00
Lloc d'obertura:
Es comunicarà la modalitat (presencial o telemàtica) de l'obertura pública, i el lloc, a través del perfil del contractant
Descripció:
Sobre C
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Obertura pública

Data de publicació de l'anunci:
12/06/2024 14:06
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
1 Són susceptibles de recurs especial en matèria de contractació, les actuacions previstes a l’article 44.1 LCSP. Aquest recurs té caràcter potestatiu, i s’interposarà davant el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Alternativament, es podrà interposar recurs contenciós administratiu, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Contra els actes susceptibles de recurs especial no procedeix la interposició de recursos administratius ordinaris 2. Contra els actes que adopti l’òrgan de contractació en relació amb els efectes, compliment i extinció d’aquest contracte que no siguin susceptibles de recurs especial en matèria de contractació, procedirà la interposició del recurs administratiu ordinari que correspongui d’acord amb el que estableix la Llei 26/2010, del 3 d’agost, del règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i la legislació bàsica del procediment administratiu comú; o del recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3