servei de manteniment preventiu i correctiu dels aparells elevadors instal·lats a l’Hospital Universitari de Girona Dr.Josep Trueta.
Codi de l'expedient:CSE/AH04/1101419436/25/PO
Evidències de la publicació
Direcció postal:
Avinguda Gran Via de les Corts Catalanes, 587
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08007
NUTS:
ES511
Telèfon:
93
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Sanitat
Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
494.992,64 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
123.748,16 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
149.735,28 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
servei de manteniment preventiu i correctiu dels aparells elevadors instal·lats a l’Hospital Universitari de Girona Dr.Josep Trueta.
Codi de l'expedient:
CSE/AH04/1101419436/25/PO
Descripció de la prestació:
servei de manteniment preventiu i correctiu dels aparells elevadors instal·lats a l’Hospital Universitari de Girona Dr.Josep Trueta.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Altres
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
50750000-7-Serveis de manteniment d'ascensors
Lloc d'execució:
ES512 -Girona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
60,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 60,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
- Altres criteris qualitatius (Puntuació: 40,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
11 mesos
Observacions del termini:
des de l’1 de gener, o des de la data de formalització del contracte si fos posterior, fins a 31 de desembre
de 2025
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
36 MESOS
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Altres condicions d'execució
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit d'activitat corresponent a l'objecte del contracte, referit als tres últims exercicis
disponibles en funció de la data de creació o d’inici de les activitats de l’empresari.
L'acreditació del compliment d'aquest criteri es farà amb l'aportació d'una declaració de l'empresari del volum de negocis dels tres
últims exercicis o mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en
l’esmentat registre, i en cas contrari pels dipositats en el registre oficial en què hagi d’estar inscrit.
Es considerarà acreditada la solvència per aquelles empreses que presentin una xifra global de negocis per un import mitjà igual o
superior al del pressupost total de licitació dels lots i/o articles als que licitin.
Quan, per una raó vàlida, un licitador no estigui en condicions de presentar les referències que es sol·liciten, podrà acreditar la seva
solvència econòmica i financera per mitjà de qualsevol altra documentació que l'Institut Català de la Salut consideri apropiada.
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Pòlissa de responsabilitat civil mínima de 12.000.000,00€.
ISO 9001:2015 Certificat de sistema de gestió de la qualitat
ISO 14001:2015 Certificat de sistema de gestió ambiental
OHSAS 18001 Sistema de gestió de la seguretat i salut en el treball
Relació dels principals serveis efectuats durant els tres últims exercicis, indicant-ne l’import, les dates i el destinatari públic o privat
d’aquests.
Només es tindran en compte per acreditar la solvència tècnica els serveis efectuats de la mateixa naturalesa o similar que els que
constitueixen l’objecte del contracte, i que estiguin acreditats mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el
destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest
o, si manca aquest últim certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.
Es considerarà acreditada la solvència tècnica per aquelles empreses que acreditin ser prestadors de serveis durant els tres últims
exercicis, per un import mitjà que correspongui com a mínim a la meitat del pressupost total dels lots i/o articles als que licitin, en
l’àmbit de l’activitat corresponent a l’objecte del contracte.
Per a les empreses de nova creació (entenent aquestes a les que tinguin una vigència igual o inferior a 5 anys):
Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la
seva solvència tècnica s'acreditarà per un o més dels mitjans següents:
Indicació del personal tècnic o les unitats tècniques, integrades o no a l’empresa, de què es disposa per a l’execució del contracte,
especialment els encarregats del control de qualitat.
Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures utilitzades per garantir la qualitat i dels mitjans d’estudi i recerca de
l’empresa.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
24/01/2025 14:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Publicacions oficials
Tipus de publicació oficial:
DOUE
Enllaç publicació oficial:
Data publicació oficial:
24/12/2024 00:00
Data i hora de tramesa al DOUE:
23/12/2024 00:00
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h
Lloc d'obertura:
DEF GIRONA
Data de publicació de l'anunci:
24/12/2024 12:18
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Recurs especial en matèria de contractació davant el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
compres.girona.ics@gencat.cat
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: