Servei de gestió i inserció d’anuncis i continguts informatius de diverses campanyes de publicitat institucional als mitjans imprès, televisió, exterior, ràdio i digital. (Exp. PR-2023-357).
Codi de l'expedient:PR-2023-357
Evidències de la publicació
Direcció postal:
c. Sant Honorat, 1-3
Localitat:
Altres/Diversos, No Consta
Codi postal:
99999
NUTS:
ES
Telèfon:
934024723
Fax:
934024675
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
- -
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Tipus d'acord:
Serveis
Valor estimat del contracte:
17.528.925,62 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
8.347.107,44 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
10.100.000,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Servei de gestió i inserció d’anuncis i continguts informatius de diverses campanyes de publicitat institucional als mitjans imprès, televisió, exterior, ràdio i digital. (Exp. PR-2023-357).
Codi de l'expedient:
PR-2023-357
Descripció de la prestació:
Servei de gestió i inserció d’anuncis i continguts informatius de diverses campanyes de publicitat institucional als mitjans imprès, televisió, exterior, ràdio i digital.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Aquest contracte no es divideix en lots atès que el servei de gestió i inserció d’una campanya publicitària institucional s’ha d’efectuar de forma conjunta i global en els diferents mitjans.
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
79341200-8-Serveis de gestió publicitària
Lloc d'execució:
ES51 -Catalunya
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
90,00
Criteri:
Es valorarà l’aportació de fonts, eines o estudis addicionals a les establertes com obligatòries en la solvència requerida en l’Acord marc.
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
10,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
8 mesos
Observacions del termini:
Des de la data de notificació de la resolució d’adjudicació i fins el 31 de desembre de 2023.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
Per a aquesta contractació es preveu la possibilitat de pròrroga, com a màxim, per un període de sis mesos, és a dir, de l’1 de gener al 30 de juny de 2024.
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
Veure apartat N: Modificacions del contracte del Quadre de Característiques del Plec de Clàusules Administratives.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
El que està previst a la clàusula vint-i-novena de l’Acord Marc Exp. EC 2022 32
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
L’obligació d’aplicar a la plantilla que executi el contracte les condicions de treball establertes per l’últim conveni col·lectiu sectorial vigent en què s’enquadri i desenvolupi la prestació contractual, sens perjudici de les millores que es pugui establir.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Les següents consideracions mediambientals a fi de contribuir a complir l’objectiu que estableix l’article 88 de la Llei 2/2011, de 4 de març, d’economia sostenible; el manteniment o la millora dels valors mediambientals que es puguin veure afectats per l’execució del contracte:
• Reduir les impressions el màxim possible i lliurar tots els documents generats preferentment en format electrònic. Quan sigui necessari imprimir, utilitzar preferentment paper 100% reciclat i fabricat amb un procés lliure de clor, fer les impressions a doble cara i en blanc i negre.
• Separar i gestionar correctament les diferents fraccions de residus generats i implementar mesures d’estalvi d’aigua i energia a l’oficina.
• Realitzar els desplaçaments imprescindibles per l’execució del contracte, prioritàriament en transport públic o amb vehicles de baixes emissions: elèctrics, híbrids o de gas (bifuel de gasolina).
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
L’empresa contractista ha d’adequar la seva activitat als principis ètics i a les regles de conducta que s’estableixen en la clàusula 33 d’aquest Plec de clàusules administratives particulars.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
No se sol·licita cap solvència econòmica i financera addicional a la requerida en l’Acord marc. Concretament s’establia una xifra de negocis global dels serveis o treballs realitzats en el curs dels tres últims exercicis, amb un import mínim de 5.000.000,00 € referit al millor exercici dins dels tres darrers disponibles en funció de les dates de constitució o d’inici d’activitats de l’empresari i de presentació de les ofertes.
Cal presentar la declaració responsable conforme mantenen les seves condicions inicials de capacitat, solvència i representació que van acreditar en el procediment per a l’adjudicació de l’Acord marc o la classificació empresarial opcional (Annex 1).
Mitjà d'acreditació:
Altres
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
No se sol·licita cap solvència tècnica o professional addicional a la requerida en l’Acord marc. Concretament l’acreditació d’haver realitzat un mínim de cinc campanyes publicitàries multimèdia superiors a 500.000 € cadascuna durant els últims tres anys.
Cal presentar la declaració responsable conforme mantenen les seves condicions inicials de capacitat, solvència i representació que van acreditar en el procediment per a l’adjudicació de l’Acord marc o la classificació empresarial opcional (Annex 1).
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Classificació empresarial
Grup:
Grup T) Serveis de contingut
Subgrup:
Subgrup 1. Serveis de publicitat.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinari
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Termini de presentació d'ofertes:
17/05/2023 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Telemàtica
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català. Les empreses estrangeres han de presentar la documentació traduïda de forma oficial al català i/o al castellà.
Data de publicació de l'anunci:
09/05/2023 12:25
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
D’acord amb l’article 44.2 LCSP, contra els anuncis de licitació, els plecs i els documents contractuals que estableixin les condicions que han de regir la contractació, la resolució d’adjudicació del contracte i els actes de tràmit adoptats en el procediment d’adjudicació, sempre que aquests decideixin directament o indirectament sobre l’adjudicació, determinin la impossibilitat de continuar el procediment o produeixin indefensió o perjudici irreparable a drets o interessos legítims, es pot interposar potestativament recurs especial en matèria contractació o bé recurs contenciós administratiu. També serà objecte d’aquest recurs les modificacions contractuals basades en l'incompliment del que estableixen els articles 204 i 205 LCSP, per entendre que la modificació va haver de ser objecte d'una nova adjudicació.
Observacions de l'expedient:
1- S'han acomplert els tràmits procedimentals necessaris per a aquesta licitació, d'acord amb la clàusula 31a del Plec de clàusules administratives de l'Acord marc de serveis de gestió i inserció de publicitat institucional en els mitjans de comunicació que porti a terme l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant els seus departaments i els organismes i entitats que en depenen amb número d'expedient EC 2022 32. En concret es convidaran totes les empreses del lot 1: Multimèdia.
2- Les empreses convidades hauran de presentar la següent documentació, degudament emplenada:
- Una declaració responsable conforme es mantenen les condicions inicials de capacitat, solvència i representació que es van acreditar en el procediment per a l’adjudicació de l’Acord marc o la classificació empresarial opcional (Annex 1 del PCAP).
- El model de proposició econòmica (Annex 2 del PCAP)
- L'Excel de la proposició econòmica desglossada.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: