www.gencat.cat

Obres de substitució de cablejats de senyalització i escalfadors d’agulla a les línies Barcelona – Vallés i Llobregat – Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref: POS149/24).


Codi de l'expedient:CONTR/2024/0000000600

Evidències de la publicació

Direcció postal:
Carrer Carrer dels Vergós, 44
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08017
NUTS:
ES511
Telèfon:
933664527
Correu electrònic:
Persones de contacte
Nom:
Estel Ros
Telèfon:
933664527
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Activitat principal:
Serveis ferroviaris

Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
328.897,67 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
299.897,67 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
362.876,18 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Obres de substitució de cablejats de senyalització i escalfadors d’agulla a les línies Barcelona – Vallés i Llobregat – Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref: POS149/24).
Codi de l'expedient:
CONTR/2024/0000000600
Descripció de la prestació:
Obres de substitució de cablejats de senyalització i escalfadors d’agulla a les línies Barcelona – Vallés i Llobregat – Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref: POS149/24).
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
45234115-5-Treballs de senyalització ferroviària
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
50,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 50,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
50,00
Detall:
  • Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 6,00)
  • Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 14,00)
  • Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 14,00)
  • Millora condicions laborals (Puntuació: 1,00)
  • Per a la igualtat de gènere (Puntuació: 1,00)
  • D'estabilitat laboral i de qualitat en l'ocupació (Puntuació: 10,00)
  • Estalvi i eficiència energètica (Puntuació: 3,00)
  • Coneixement de la zona d’actuació: (Puntuació: 1,00)

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
10 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
Es contempla un import per possibles modificacions del contracte per als supòsits que, un cop iniciada l’obra, es detectin situacions no previstes al plec tècnic i no detectables en fase de redacció de la licitació, i, que no permetin l’execució de l’obra tal i com estan previstes. També s’inclou en aquesta previsió, la possible necessitat de realitzar tasques no identificades al plec tècnic que puguin aparèixer per l’impacte de l’obra objecte del present contracte. La modificació no podrà suposar l’establiment de nous preus unitaris no previstos al contracte.

Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Altres
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis

Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals

Criteri de solvència:
Patrimoni net o ràtio entre actius i passius
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació d’obres executades en el curs del cinc darrers anys
Valor mínim exigit:
Per tal d’acreditar degudament la present solvència tècnica, l'import combinat acumulat del conjunt de contractes aportats per l’empresa en l'any de major execució de cadascun dels contractes haurà de ser, com a mínim, el 70% de l'anualitat mitjana del contracte. Si el contracte té una durada inferior a 12 mesos, aquest percentatge es calcularà sobre l'import total del contracte. Import solvència tècnica estimada: 209.928,37 €, abans d’IVA.
Mitjà d'acreditació:
Certificat de bona execució o declaració responsable de l’empresari per cadascun dels contractes.

Criteri de solvència:
Ampliació del termini de garantia de l’obra
Valor mínim exigit:
1 Cap d’obra amb un mínim de cinc (5) anys d’experiència, i amb experiència en mínim 5 obres de senyalització ferroviària o similars a les de la present licitació. En cas de resultar adjudicatari caldrà presentar Currículum. FGC podrà requerir altra documentació addicional que acrediti el compliment de l’experiència requerida. 1 Encarregat d’obra amb un mínim de cinc (5) anys d’experiència, i amb experiència en mínim 5 obres de senyalització ferroviària o similars a les de la present licitació. En cas de resultar adjudicatari caldrà presentar Currículum. FGC podrà requerir altra documentació addicional que acrediti el compliment de l’experiència requerida. 1 Responsable de brigada propi de l’empresa homologat per FGC. La homologació haurà d’estar vigent a data de presentació de la seva oferta i al llarg de l’execució del contracte. Tal i com consta en el Procediment Intern de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya amb codi P.GT.P.001, el Responsable de brigada ha de ser propi de l’empresa licitadora. D’acord amb la instrucció “ICR12 Treballs a les instal·lacions” d’FGC: El Responsable de Brigada, en el decurs de les seves funcions i per a garantir el correcte desenvolupament de les mateixes, no podrà dur a terme cap mena de tasca de conducció de trens de treballs, vehicles auxiliars o maquinària bivial, encara que disposi de les homologacions corresponents en vigor. Així mateix: Una única persona no pot exercir alhora de Responsable de brigada i de Protector de via en un mateix treball. En l’oferta cal presentar taula requerida a l’Annex 2 del PCAP, conforme es compleix aquest requisit. En cas de resultar adjudicatari caldrà presentar certificat d’homologació expedit per FGC. En aquesta licitació es requereix que la homologació estigui vigent a data d’oferta donat que els terminis de licitació no permeten obtenir la homologació abans de la signatura de contracte i, per tant, no es podria començar l’obra, donat que aquest perfil és imprescindible per iniciar-la. 1 Protector de via homologat per FGC propi o subcontractat. La homologació haurà d’estar vigent a data de presentació de la seva oferta i al llarg de l’execució del contracte. D’acord amb la instrucció “ICR12 Treballs a les instal·lacions” d’FGC: El Protector de via és la persona encarregada de la vigilància de les circulacions que es puguin apropar a la zona de treball a fi de garantir la seguretat dels operaris que hi hagi, les seves tasques de protecció no són compatibles amb la realització de cap altra tasca que no tingui relació amb les seves funcions de vigilància i protecció. Per tant, no podrà exercir alhora de Protector de via i Responsable de brigada, o dur a terme cap mena de tasca de conducció de trens de treballs, vehicles auxiliars o maquinària bivial. En l’oferta cal presentar taula requerida a l’Annex 2 del PCAP, conforme es compleix aquest requisit i, en cas de ser subcontractat, caldrà presentar també carta de compromís de l’empresa subcontractada. En cas de resultar adjudicatari caldrà presentar certificat d’homologació expedit per FGC. En aquesta licitació es requereix que la homologació estigui vigent a data d’oferta donat que els terminis de licitació no permeten obtenir la homologació abans de la signatura de contracte i, per tant, no es podria començar l’obra, donat que aquest perfil és imprescindible per iniciar-la.
Mitjà d'acreditació:
Segons annex 1B PCAP
Classificació empresarial
Grup:
Grup D) Ferrocarrils
Subgrup:
Subgrup 3. Senyalitzacions i enclavaments.
Categoria:
Categoria 2, si la seva quantia és superior a 150.000 euros i inferior o igual a 360.000 euros.
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
05/12/2024 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
09/12/2024 12:00:00

Data de publicació de l'anunci:
13/11/2024 13:19
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Contra aquest acte es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha adoptat, en el termini d'un mes comptat a partir del dia següent al de la recepció d'aquesta notificació, o es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos comptats des del dia següent al de la recepció d'aquesta notificació. No obstant, es pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri convenient.
Observacions de l'expedient:
Per concertar la visita prèvia, els licitadors s'han de posar en contacte amb Antonio Jesús Carrión i Gálvez (ajcarrion@fgc.cat - 647333624). Data, hora i lloc de la visita: Dimarts 26 de novembre a les 10:00h a la Base de Manteniment d'FGC a Sant Boi.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.4.0.3