Serveis de neteja de diverses dependències (OAC i DTG a la Catalunya Central) gestionades per la Subdirecció General de Seus Corporatives Territorials a Manresa (PR-2024-109).
Codi de l'expedient:PR-2024-109
Evidències de la publicació
Bústia de Contractació Presidència
Direcció postal:
Carrer Sant Honorat, 2
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08002
NUTS:
ES511
Telèfon:
934024600
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Tipus d'acord:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
88.080,19 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
36.700,08 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
44.407,10 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Serveis de neteja de diverses dependències (OAC i DTG a la Catalunya Central) gestionades per la Subdirecció General de Seus Corporatives Territorials a Manresa (PR-2024-109).
Codi de l'expedient:
PR-2024-109
Descripció de la prestació:
Serveis de neteja de diverses dependències (OAC i DTG a la Catalunya Central) gestionades per la Subdirecció General de Seus Corporatives Territorials a Manresa (PR-2024-109).
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
90910000-9-Serveis de neteja
Lloc d'execució:
ES51 -Catalunya
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
55,00
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
15,00
Detall:
- Puntuació obtinguda en la valoració de l’Acord marc referent als criteris de Pla de qualitat adaptat a l’Acord marc, formació del personal, criteris socials i criteris ambientals (Puntuació: 15,00)
Criteri:
Judicis de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00
Detall:
- Metodologia o pla de treball (Puntuació: 30,00)
Observacions:
Metodologia o pla de treball
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
6 mesos
Observacions del termini:
El termini de 6 mesos és orientatiu. La data d'inici de l'execució del contracte serà la de la notificació de la resolució d’adjudicació, d'acord amb la previsió dels articles 36.3 i 153.1 de la LCSP, i finalitzarà el 31 de desembre de 2024, com a màxim.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Sí
Informació complementària de la pròrroga:
La durada de la pròrroga serà, com a màxim anual, i el període total, amb la pròrroga inclosa serà fins el 31 de desembre de 2025 i condicionada a la subjecció de les disponibilitats pressupostàries.
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
En un percentatge no superior (a l'alça o a la baixa) al 20% del preu del contracte en els supòsits previstos a l'apartat Q del quadre de característiques del Plec de clàusules administratives.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Les establertes en l’apartat Q.1 del quadre de característiques del PCAP de l’AM.
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
L’obligació prevista en la clàusula 32.10 d’aquest PCAP, en relació a l’acreditació d’aportar, quan se li sol·liciti al contractista, relació detallada de les empreses subcontractistes o empreses subministradores amb especificació de les condicions relacionades amb el termini de pagament i presentació del justificant de compliment del pagament en termini.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
132.120,29 €
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable de vigència dels requisits de capacitat i solvència econòmica, financera i tècnica i/o classificació empresarial, tal com ho van presentar en la documentació acreditada en l’Acord marc dels serveis de neteja (CCS 2022 1).
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
25.690,06 €
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable de vigència dels requisits de capacitat i solvència econòmica, financera i tècnica i/o classificació empresarial, tal com ho van presentar en la documentació acreditada en l’Acord marc dels serveis de neteja (CCS 2022 1).
Criteri de solvència:
Mesures de gestió mediambiental aplicables a l’execució del contracte
Valor mínim exigit:
Les empreses han de tenir implantat un sistema de gestió ambiental conforme al Reglament (CE) núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009, relatiu a la participació voluntària d’organitzacions en un sistema comunitari de gestió i auditoria mediambientals (EMAS), modificat pel Reglament (UE) 2017/1505 de la Comissió, o a la ISO 14001 de sistemes de gestió ambiental.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable de vigència dels requisits de capacitat i solvència econòmica, financera i tècnica i/o classificació empresarial, tal com ho van presentar en la documentació acreditada en l’Acord marc dels serveis de neteja (CCS 2022 1).
Classificació empresarial
Grup:
Grup U) Serveis generals
Subgrup:
Subgrup 1. Serveis de neteja.
Categoria:
Categoria 1, quan la quantia del contracte sigui inferior a 150.000 euros.
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Sistema de racionalització:
Contracte basat en acord marc
Codi d'expedient de l'Acord Marc de referència:
CCS 2022 1
Denominació de l'Acord Marc de referència:
Acord marc dels serveis de neteja
Òrgan de contractació de l'Acord Marc de referència:
Comissió Central de Subministraments
Termini de presentació d'ofertes:
29/05/2024 09:30:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data de publicació de l'anunci:
14/05/2024 09:30
Peu de recurs:
Contra aquesta resolució es pot interposar recurs d’alçada, davant la persona titular del Departament de la Presidència, d’acord amb el que preveuen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l’article 76 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la notificació o publicació de la resolució d’adjudicació, sens perjudici que pugui interposar algun altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
Observacions de l'expedient:
S'han acomplert els tràmits procedimentals necessaris per a aquesta licitació, d'acord amb la clàusula trenta-vuitena i l’annex núm. 11 del Plec de clàusules administratives particulars de l’Acord marc dels serveis de neteja (Exp. CCS 2022 1). En concret es convidaran totes les empreses del lot 2: Serveis de neteja a la resta de la província de Barcelona.
Presentació d’ofertes en dos sobres:
Sobre A: Documentació general i documentació dels criteris avaluables mitjançant un judici de valor.
- Annex núm. 1 Declaració responsable de plena vigència de la documentació administrativa acreditada en l’Acord marc.
- Annex núm. 2 Declaració responsable sobre la subcontractació.
- Annex núm. 4 Indicacions proposta tècnica.
Sobre B: Documentació dels criteris d’adjudicació avaluables de manera automàtica i proposició econòmica.
- Annex núm. 5 Model de proposició econòmica.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: