www.gencat.cat

Actuacions per la millora de la mobilitat segura i sostenible al municipi de Gelida


Codi de l'expedient:CONT-000012-2023


Evidències de la publicació

NIF:
P0809000C
Direcció postal:
Plaça de la Vila, 12
Localitat:
Gelida
Telèfon:
937790058
Fax:
937790100
Correu electrònic:
Persones de contacte
Nom:
Mª José Gracia Becerril
Telèfon:
937790058
Correu electrònic:

Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
74.971,91 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
74.971,91 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
90.716,01 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Actuacions per la millora de la mobilitat segura i sostenible al municipi de Gelida
Codi de l'expedient:
CONT-000012-2023
Descripció de la prestació:
Les obres a executar consisteixen en les actuacions necessàries per tal de millorar la mobilitat segura i sostenible, intel·ligent, la pacificació del trànsit i la reducció de l’accidentalitat en l’àmbit urbà.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
45233140-2-Obres viàries
Lloc d'execució:
ES511 -Gelida
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Característiques tècniques i funcionals
Tipus d'avaluació:
subjectiu - judici de valors
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00

Criteri:
Altres criteris relacionats amb els costos
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
75,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Termini d'execució:
30/01/2024 - 14/04/2024
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Informació complementària de la modificació:
Modificacio regula en la Subsecció 4ª de la Secció 3ª del Capítol I del Títol I del Llibre Segon LCSP 2017, i d’acord amb el procediment regulat a l’article 191 LCSP 2017, amb les particularitats previstes a l’article 207 LCSP 2017. D’acord amb les previsions dels articles 203 i següents LCSP, perfeccionat el contracte, l’òrgan de contractació el podrà modificar per les causes que seguidament s’indiquen: a) Que l’assignació pressupostària pateixi variacions respecte als imports previstos. b) Ampliació o disminució per l’execució de més o menys treballs previstos o no en els plecs. En cap cas l’import total de les modificacions pot incrementar més del 20% del preu inicial del contracte, tot d’acord amb les previsions de l’article 204 LCSP. La modificació requerirà informe previ del responsable del contracte. 2. Es pot modificar el contracte per les causes imprevistes establertes en l’article 205.2 i 206 LCSP en les condicions i requisits establerts legalment. El procediment per aquesta modificació requerirà l’audiència al contractista i, si escau, del redactor del projecte o de les especificacions tècniques, i la seva formalització en document administratiu. 3. D’acord amb l’article 242.4 i. de la LCSP, no tindrà la consideració de modificació, l'excés de mesuraments, entenent com a tal la variació que durant l'execució correcta de l'obra es produeixi exclusivament en el nombre d'unitats realment executades sobre les previstes en els mesuraments del projecte, sempre que en global no representin un increment de la despesa superior al 10 per cent del preu del contracte inicial. Aquest excés de mesuraments s'ha de recollir en la certificació final de l'obra. 4. Tampoc no tindrà la consideració de modificació, atès el que preveu l’article 242.4.ii. de la LCSP, la inclusió de preus nous, fixats contradictòriament pels procediments establerts en aquesta Llei i en les seves normes de desplegament, sempre que no suposin un increment del preu global del contracte ni afectin

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
El contractista està obligat a respectar la normativa vigent en matèria de protecció de dades (LOPD/18 i RGPD). El contractista està obligat al compliment de les condicions salarials dels treballadors d’acord amb el conveni col·lectiu sectorial aplicable. El contractista haurà de garantir la seguretat i la protecció de la salut en el lloc de treball i el compliment dels convenis col·lectius sectorials i territorials aplicables. El contractista està obligat al compliment de la normativa vigent en matèria laboral, de seguretat social, d’integració social de persones amb discapacitat i de prevenció de riscos laborals, conforme allò disposat a la Llei 31/1995, de 8 de novembre, sobre Prevenció de Riscos Laborals i al Reglament dels Serveis de Prevenció aprovat per Reial Decret 39/1997, de 17 de gener, així com de les que promulguin durant l’execució del contracte. El contractista està obligat a instal·lar al seu càrrec els cartells anunciadors de l'obra d’acord amb les característiques que se li indiquin, el qual romandrà col·locat des de l’inici de les obres fins a la seva recepció, a partir de la qual han de ser desmuntats a càrrec de l’adjudicatari. El contractista està obligat a instal·lar al seu càrrec les senyals precises per indicar l'accés a l'obra, la circulació de la zona on es realitzen els treballs i els punts de possible perill degut a les obres. El contractista està obligat a dedicar o adscriure a l’execució del contracte els mitjans personals o materials suficients per a això. El contractista està obligat al compliment dels requisits previstos en l’article 215 i el pagament als subcontractistes i subministradors s'ajustarà al que determina l'article 216 i Disposició addicional 51 de la LCSP, per als supòsits de subcontractació. Aquestes obligacions té el caràcter d'obligació contractual essencial a l'efecte del règim de resolució del contracte (art. 211.1.f) LCSP 2017).
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
- Un volum anual de negocis, que referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de 100.000 euros. - Pòlissa d’assegurança per riscos professionals (RC), vigent, amb un import de cobertura igual o superior a 100.000 euros
Valor mínim exigit:
- Un volum anual de negocis, que referit a l’any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de 100.000 euros.
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Respecte a la solvència tècnica o professional, caldrà acreditar haver executat correctament en els últims 3 anys un mínim de 5 contractes de treballs similars als que són objecte del present contracte cadascun d’ells..
Valor mínim exigit:
Respecte a la solvència tècnica o professional, caldrà acreditar haver executat correctament en els últims 3 anys un mínim de 5 contractes de treballs similars als que són objecte del present contracte cadascun d’ells..
Mitjà d'acreditació:
Certificats de bona execució
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert Simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
31/12/2023 13:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior

Data de publicació de l'anunci:
05/12/2023 13:45
Fluxos de treballs electrònics
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
No
Peu de recurs:
Contra aquest acte que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, de conformitat amb els article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i en el termini màxim d’un mes a comptar de l’endemà de la notificació. El termini màxim per a dictar i notificar la resolució d’aquest recurs serà d’un mes a comptar des de la data de presentació del recurs en el registre corresponent. Contra la resolució d’aquest recurs o la desestimació presumpta del mateix, no es pot interposar cap recurs administratiu, a excepció del recurs extraordinari de revisió en el casos previstos a l’article 125.1 de l’esmentada norma. Exhaurida la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, de conformitat amb l’article 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1988, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa en el termini màxim de dos mesos a comptar des de l’endemà de la desestimació presumpta del recurs interposat. No obstant, no es podrà interposar aquest recurs fins que no sigui resolt expressament o s’hagi produït la desestimació presumpta del recurs de reposició interposat.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
www.gelida.cat

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: