Arranjament del mur del carrer de la palma al municipi de Bovera
Codi de l'expedient:210/2024
Descripció de l'esmena:La data de fi de presentació de documentació és el dia 22/04/2025 a les 12h. (ja que el dia 18 i 21 d'abril són festius)
La data d'obertura de sobres serà el dia 23/04/2025 a les 13:30h.
Evidències de la publicació
NIF:
P2506800H
Direcció postal:
cr major 20
Localitat:
BOVERA
Telèfon:
973133139
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
79.900,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
79.900,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
96.679,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Arranjament del mur del carrer de la palma al municipi de Bovera
Codi de l'expedient:
210/2024
Descripció de la prestació:
El ple en sessió ordinària 2/2025 de 31 de març de 2025, es va aprovar l'expedient de contractació, mitjançant procediment obert simplificat sumari per les obres d'arranjament del mur del carrer de la palma al municipi de Bovera.
Per mitjà del present s'anuncia la celebració de l'acte licitatori, que tindrà lloc amb subjecció a l'establert al Plec de clàusules administratives que regiran el contracte.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
45233330-1-Treballs de fonamentació de carrers
Lloc d'execució:
ES513 -Bovera
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
100,00
Detall:
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 15,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 35,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 25,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 25,00)
Observacions:
MILLORA 1: AMPLIACIÓ DE GARANTIA (FINS 15 PUNTS)
MILLORA 2: REDUCCIÓ DEL TERMINI D’EXCUCIÓ DE D’OBRA (FINS 35 PUNTS)
MILLORA 3: DATA D’INICI D’OBRA (FINS 25 PUNTS)
MILLORA 4: MOBILIARI URBÀ (25 PUNTS)
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
No
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
3 mesos
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Prendre les mesures necessàries per minimitzar l’impacte mediambiental que l’execució de les obres pugui ocasionar, fent una correcta gestió dels residus i els embalatges i del material a utilitzar.
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
És condició especial d’execució aportar la relació d’empreses subcontractistes, si s’escau, i justificar el compliment del pagament en termini quan així ho sol·liciti l’Ajuntament de Bovera.
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
De caràcter laboral, de conformitat amb l’article 202.2 LCSP, garantir la seguretat i protecció de la salut en el lloc de treball, així com el compliment de les condicions salarials dels treballadors conforme al Conveni Col·lectiu aplicable.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
22/04/2025 10:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre únic
Data obertura:
23/04/2025 11:30:00
Data de publicació de l'anunci:
04/04/2025 13:02
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
No
Peu de recurs:
Els anuncis de la licitació, els plecs i els documents contractuals que estableixen les condicions que han de regir la contractació són susceptibles de recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha adoptat, en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà al de la publicació, o es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant el jutjat Contenciós Administratiu de Lleida, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà al de la publicació.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: