Licitació per a l'adjudicació del subministrament de vestuari i calçat corporatiu per al personal de l'Ajuntament de Palafolls.
Codi de l'expedient:X2025001399
Evidències de la publicació
NIF:
P0815400G
Direcció postal:
Plaça Major, 11
Localitat:
Barcelona, Palafolls
Codi postal:
08389
NUTS:
ES511
Telèfon:
937620043
Fax:
937652211
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Tipus de contracte:
Subministraments
Tipus subministraments:
Adquisició
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
35.610,40 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
17.805,20 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
21.544,28 €
Preu unitari:
L'import d'adjudicació ha estat ajustat:
Import d'adjudicació ajustat:
€
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Licitació per a l'adjudicació del subministrament de vestuari i calçat corporatiu per al personal de l'Ajuntament de Palafolls.
Codi de l'expedient:
X2025001399
Descripció de la prestació:
Subministrament del vestuari corporatiu per al personal amb llocs de treball de la llar d’infants, bidells d’equipaments, brigada municipal d’obres i de lampisteria, personal de les àrees de cultura, joventut i comunicació.
Les característiques d’aquest contracte, així com les condicions en què han d’executar-se venen determinades en el Plec de prescripcions tècniques particulars que acompanya al Plec de clàusules administratives particulars.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Amb lots
Número de lots:
4
Oferta integradora:
No
Compra pública d'innovació:
No
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL LLAR D'INFANTS. | Vestuari i calçat laboral per al personal de la llar d’infants. | |
CPV Principal: 18100000-0-Roba de treball, roba de treball especial i accessoris CPVs Secundaris: 18140000-2-Accessoris de roba de treball Lloc d'execució: ES51 -Catalunya Criteris d'adjudicació: Criteri únic relacionat amb els costos Valor estimat del contracte: 1.976,56 € Pressupost base de licitació sense IVA: 988,28 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 1.195,82 € Revisió de preus: No prevista revisió de preus Garantia provisional: No Garantia definitiva: No Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Observacions del termini: El termini de durada del contracte és de dos (2) ANYS, a comptar des de la data de formalització del contracte, o bé, des de la data fixada en el document contractual,. Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Possibilitat de prorrogar anualment fins a dues anualitats més. Es preveuen modificacions: No | |||
2 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL OF,CONS,MANT,BID,ALTRES | Vestuari i calçat laboral per al personal d’oficines, consergeria, manteniment, bidells i altres. | |
CPV Principal: 18100000-0-Roba de treball, roba de treball especial i accessoris CPVs Secundaris: 18140000-2-Accessoris de roba de treball Lloc d'execució: ES511 -Palafolls Criteris d'adjudicació: Criteri únic relacionat amb els costos Valor estimat del contracte: 5.540,76 € Pressupost base de licitació sense IVA: 2.770,38 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 3.352,16 € Revisió de preus: No prevista revisió de preus Garantia provisional: No Garantia definitiva: No Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Possibilitat de prorrogar anualment fins a dues anualitats més. Es preveuen modificacions: No | |||
3 | VESTUARI PERSONAL BRIGADA OBRES I LAMPISTERIA. | Vestuari per al personal de la brigada municipal d’obres i de lampisteria. | |
CPV Principal: 18100000-0-Roba de treball, roba de treball especial i accessoris CPVs Secundaris: 18140000-2-Accessoris de roba de treball Lloc d'execució: ES511 -Palafolls Criteris d'adjudicació: Criteri únic relacionat amb els costos Valor estimat del contracte: 25.646,80 € Pressupost base de licitació sense IVA: 12.823,40 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 15.516,31 € Revisió de preus: No prevista revisió de preus Garantia provisional: No Garantia definitiva: No Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Possibilitat de prorrogar anualment fins a dues anualitats més. Es preveuen modificacions: No | |||
4 | ROBA I CALÇAT PERSONAL SSTT,CULT,JOV,COM,ALTRES. | Roba i calçat per el personal de serveis tècnics, cultura, joventut, comunicació i altres. | |
CPV Principal: 18100000-0-Roba de treball, roba de treball especial i accessoris CPVs Secundaris: 18140000-2-Accessoris de roba de treball Lloc d'execució: ES511 -Palafolls Criteris d'adjudicació: Criteri únic relacionat amb els costos Valor estimat del contracte: 2.446,28 € Pressupost base de licitació sense IVA: 1.223,14 € IVA: 21 % Pressupost base de licitació amb IVA: 1.480,00 € Revisió de preus: No prevista revisió de preus Garantia provisional: No Garantia definitiva: No Garantia complementària: No Durada del contracte: 2 anys Admissió de variants: No Es preveuen pròrrogues: Sí Informació complementària de la pròrroga: Possibilitat de prorrogar anualment fins a dues anualitats més. Es preveuen modificacions: No |
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL LLAR D'INFANTS. | Vestuari i calçat laboral per al personal de la llar d’infants. | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Condicions especials tipus Mediambiental Descripció: El contractista haurà de aplicar les millors tècniques disponibles en la realització de les seves prestacions, a fi i efecte d’assolir la minimització dels consums energètics i dels residus generats. Tipus de condició: Condicions especials tipus Social Descripció: Els treballadors que participin en el contracte hauran de tenir un reconeixement de drets equivalent als fixats a nivell internacional, com a mínim per la Organització Internacional del Treball Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: - Adscriure al servei el personal que es detalla en el present plec i en el plec de prescripcions tècniques, i a substituir-lo quan aquest no pugui prestar el servei amb personal amb la mateixa qualificació professional per garantir la continuïtat de la prestació contractada.
- El contractista haurà de tenir aprovat un pla de formació dels seus treballadors, el qual inclourà formació específica en matèria de prevenció de riscos laborals, com a mesura per prevenir la sinistralitat laboral.
- L’empresa adjudicatària respon de l’execució correcta del servei d’acord amb el plec de prescripcions tècniques aprovat i amb les condicions establertes en aquest plec.
- A mantenir la pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil que cobreixi els riscos derivats de les activitats contractades.
- El contractista haurà de tenir en compte per a l’execució de les actuacions els condicionants tècnics relacionats al plec de prescripcions tècniques particulars que acompanya al present plec.
Reserva social: No | |||
2 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL OF,CONS,MANT,BID,ALTRES | Vestuari i calçat laboral per al personal d’oficines, consergeria, manteniment, bidells i altres. | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Condicions especials tipus Mediambiental Descripció: El contractista haurà de aplicar les millors tècniques disponibles en la realització de les seves prestacions, a fi i efecte d’assolir la minimització dels consums energètics i dels residus generats. Tipus de condició: Condicions especials tipus Social Descripció: Els treballadors que participin en el contracte hauran de tenir un reconeixement de drets equivalent als fixats a nivell internacional, com a mínim per la Organització Internacional del Treball. Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: - Adscriure al servei el personal que es detalla en el plec de clausuls administratives i en el plec de prescripcions tècniques, i a substituir-lo quan aquest no pugui prestar el servei amb personal amb la mateixa qualificació professional per garantir la continuïtat de la prestació contractada.
- El contractista haurà de tenir aprovat un pla de formació dels seus treballadors, el qual inclourà formació específica en matèria de prevenció de riscos laborals, com a mesura per prevenir la sinistralitat laboral.
- L’empresa adjudicatària respon de l’execució correcta del servei d’acord amb el plec de prescripcions tècniques aprovat i amb les condicions establertes en aquest plec.
- A mantenir la pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil que cobreixi els riscos derivats de les activitats contractades.
- El contractista haurà de tenir en compte per a l’execució de les actuacions els condicionants tècnics relacionats al plec de prescripcions tècniques particulars que acompanya al present plec.
Reserva social: No | |||
3 | VESTUARI PERSONAL BRIGADA OBRES I LAMPISTERIA. | Vestuari per al personal de la brigada municipal d’obres i de lampisteria. | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Les relacionades a la clàusula 21 del Plec de clàusules administratives particulars. Reserva social: No | |||
4 | ROBA I CALÇAT PERSONAL SSTT,CULT,JOV,COM,ALTRES. | Roba i calçat per el personal de serveis tècnics, cultura, joventut, comunicació i altres. | |
Condicions d'execució del contracte Tipus de condició: Altres condicions d'execució Descripció: Les relacionades a la clàusula 21 del Plec de clàusules administratives particulars. Reserva social: No |
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
15/04/2025 14:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català. Castellà.
Nº | Títol del lot | Descripció del lot | |
---|---|---|---|
1 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL LLAR D'INFANTS. | Vestuari i calçat laboral per al personal de la llar d’infants. | |
Obertura de sobres Sobre: Sobre únic Data obertura: A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h | |||
2 | VESTUARI I CALÇAT PERSONAL OF,CONS,MANT,BID,ALTRES | Vestuari i calçat laboral per al personal d’oficines, consergeria, manteniment, bidells i altres. | |
Obertura de sobres Sobre: Sobre únic Data obertura: A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h | |||
3 | VESTUARI PERSONAL BRIGADA OBRES I LAMPISTERIA. | Vestuari per al personal de la brigada municipal d’obres i de lampisteria. | |
Obertura de sobres Sobre: Sobre únic Data obertura: A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h | |||
4 | ROBA I CALÇAT PERSONAL SSTT,CULT,JOV,COM,ALTRES. | Roba i calçat per el personal de serveis tècnics, cultura, joventut, comunicació i altres. | |
Obertura de sobres Sobre: Sobre únic Data obertura: A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h |
Data de publicació de l'anunci:
31/03/2025 13:56
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
La resolució, posa fi a la via administrativa, i pot ser impugnat per mitjà de recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant dels jutjats contenciosos administratius de Barcelona o, potestativament, per mitjà de recurs de reposició davant del mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes, sense perjudici que els legitimats activament poden interposar qualsevol altre recurs ajustat a dret
Observacions de l'expedient:
La presentació de proposicions i documents es farà única i exclusivament a través de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de Catalunya i només s’admetran les ofertes presentades en aquesta plataforma.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: