REFORMA DE LA CASA DEL MESTRE PER A SALA DE LECTURA
Codi de l'expedient:2024/1670
Evidències de la publicació
NIF:
P0815300I
Direcció postal:
Av. Diputació 1-3
Localitat:
Pacs del Penedès
Telèfon:
938171485
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
270.257,42 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
270.257,42 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
327.011,48 €
Preu unitari:
Sí
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
REFORMA DE LA CASA DEL MESTRE PER A SALA DE LECTURA
Codi de l'expedient:
2024/1670
Descripció de la prestació:
És la reforma de l'antiga casa del mestre per tal de destinar-la a una sala de lectura municipal.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 a) El fet que la divisió en lots de l’objecte del contracte comporti el risc de restringir injustificadament la competència. A l’efecte d’aplicar aquest criteri, l’òrgan de contractació ha de sol·licitar un informe previ a l’autoritat de defensa de la competència corresponent perquè es pronunciï sobre l’apreciació de la circumstància esmentada
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
45212330-8-Treballs de construcció de biblioteques
Lloc d'execució:
ES511 -Pacs del Penedès
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Termini d'execució:
10/02/2025 - 10/10/2025
Observacions del termini:
Aquest termini pot ser millorat en les ofertes dels licitadors. Comença a comptar des de la formalització
de l’acta de comprovació del replanteig que s’haurà d’estendre en el termini màxim de 15 dies a
comptar des de la formalització del contracte, si ja ha estat notificada l’aprovació del Pla de Seguretat i
Salut en el treball elaborat per l’adjudicatari. No s’admeten pròrrogues en el termini d’execució excepte
per causes alienes i no imputables al contractista.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
Sí
Prescripcions tècniques ambientals:
Sí
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
veure Plec
Solvència econòmica i financera
Valor mínim exigit:
Veure plec
Solvència tècnica
Valor mínim exigit:
Veure Plec
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
11/01/2025 23:59:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
català
Obertura de sobres
Data obertura:
14/01/2025 10:00:00
Data de publicació de l'anunci:
17/12/2024 11:40
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
Règim de recursos
Els actes de preparació i d’adjudicació, i els adoptats en relació amb els efectes, la modificació i
l’extinció d’aquest contracte, són susceptibles del recurs administratiu ordinari que correspongui,
d’acord amb el que estableix la Llei 26/2010, del 3 d’agost, del règim jurídic i de procediment de les
administracions públiques de Catalunya, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu
Av. Diputació, 1 i 3 08796 PACS DEL PENEDÈS (Barcelona)
Tels. 93 817 14 85 e-mail: pacs@diba.cat - www.pacsdelpenedes.cat
NIF P-0815300-I
comú de les administracions públiques, o del recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el
que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Els acords que adopti l’òrgan de contractació en l’exercici de les prerrogatives de l’Administració són
susceptibles de recurs potestatiu de reposició, de conformitat amb el que disposa la Llei 26/2010, del 3
d’agost, del règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i la legislació
bàsica del procediment administratiu comú, o de recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el
que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
42) Jurisdicció competent
L’ordre jurisdiccional contenciós-administratiu és el competent per a la resolució de les qüestions
litigioses que es plantegin en relació amb la preparació, l’adjudicació, els efectes, la modificació i
l’extinció d’aquest contracte.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
pacs@diba.cat; martineztn@diba.cat
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: