Adquisició de minibus elèctric del pla de sostenibilitat
Codi de l'expedient:225/2024/2
Evidències de la publicació
NIF:
P2505200B
Direcció postal:
Sant Feliu, 43
Localitat:
Lleida, Vall de Boí, la
Codi postal:
25527
NUTS:
ES513
Telèfon:
973694018
Fax:
973694032
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Central de compres:
No
Tipus de contracte:
Subministraments
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
287.189,19 €
Contracte harmonitzat:
Sí
Pressupost base de licitació sense IVA:
287.189,19 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
347.498,92 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
Sí
Tipus de finançament:
MRR (Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència)
Denominació:
Adquisició de minibus elèctric del pla de sostenibilitat
Codi de l'expedient:
225/2024/2
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és el subministrament d'un autobús elèctric, categoria M2/M3, classe A/I, vehicle per a transport de persones a partir de 20 places, siguin assegudes o dretes i el subministrament i col·locació d'un punt de càrrega, així com també el cable que ha de permetre endollar l'autobús al punt de càrrega.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
34144910-0-Autobusos elèctrics
CPVs Secundaris:
31158100-9-Carregadors de bateries
Lloc d'execució:
ES513 -Vall de Boí, la
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 30,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
70,00
Detall:
- Proposta d'ampliació del termini de garantia (Puntuació: 15,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 45,00)
- Compromisos relatius a recanvis i seguretat del subministrament (Puntuació: 10,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
Sí
Percentatge de la garantia complementària:
5,00 %
Durada del contracte:
6 mesos
Observacions del termini:
Des de formalització del contracte
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
Manteniment de les condicions laborals de les persones que executen el contracte durant tot el període contractual
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Obligacions d'informació previstes en l’article 8.2 de l’Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de
gestió del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
L'entitat contractant garantirà, en totes les actuacions que dugui a terme en execució del contracte, el ple compliment del principi de «no causar un perjudici significatiu al medi ambient» (principi do no significant harm - DNSH) i, en el seu cas, l'etiquetatge climàtic i digital, d'acord amb el que es preveu en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, aprovat per Consell de Ministres el 27 d'abril de 2021 i pel Reglament (UE) núm. 2021/241 del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s'estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència, així com amb el requerit en la Decisió d'Execució del Consell relativa a l'aprovació de l'avaluació del pla de recuperació i resiliència d'Espanya. A aquests efectes, ha de presentar la declaració responsable conforme al model de l’annex 3 d’aquest plec de clàusules.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
En relació a l’etiquetatge climàtic/mediambiental, en el disseny i el desenvolupament dels ajuts s'ha de tenir en compte també l'etiquetatge de contribució
climàtica corresponent a la inversió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència en què s'emmarquen les actuacions, d'acord amb el que preveu l'annex VI
del Reglament (UE) núm. 2021/241 del Parlament
Europeu i del Consell de 12 de febrer. Cada etiqueta està associada a unes condicions que cal respectar. Un cop coneguda l'etiqueta, si escau, les condicions establertes s'han de consultar a l'annex VI del Reglament esmentat, que inclou tots els camps d'intervenció predefinits.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Amb la finalitat d'acreditar el compliment dels requisits en matèria de gestió dels residus generats en les actuacions, la persona posseïdora dels residus haurà d'aportar un informe signat que haurà de contenir l'acreditació documental que els residus s'han destinat a preparació per a la reutilització, reciclatge o valorització en gestors autoritzats i que es compleix el percentatge fixat del 70%.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Cal instal·lar, a compte de l'adjudicatari, un adhesiu dels logotips i menció al finançament dels fons NGEU, a tots els elements subministrats, per tal de donar compliment als requisits establerts en matèria de comunicació de l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Els models es poden trobar en el següent enllaç:
https://identitatcorporativa.gencat.cat/ca/descarregues/departaments-i-imatgespropies/departament-deconomia-i-hisenda/altres-identificacions/next-generationcatalunya/
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
430.783,79 €
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
2 projectes de tipologia anàloga o similar
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
27/11/2024 23:59:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data de publicació de l'anunci:
28/10/2024 14:59
Peu de recurs:
Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs especial en matèria de contractació pública davant el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic, en el termini de quinze dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació del present anunci. El recurs especial podrà basar-se en qualsevol vulneració de les normes reguladores de la contractació pública i, en particular, en infraccions en la preparació, adjudicació o modificació d’aquest contracte.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: