Substitució de l’enllumenat públic actual del municipi de Blancafort per tecnologia LED
Codi de l'expedient:4302900000-2024-0000020
Evidències de la publicació
NIF:
P4302900H
Direcció postal:
Pl. Vella, 5
Localitat:
Blancafort
Telèfon:
977892015
Fax:
977892353
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
155.686,71 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
155.686,71 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
188.380,92 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Substitució de l’enllumenat públic actual del municipi de Blancafort per tecnologia LED
Codi de l'expedient:
4302900000-2024-0000020
Descripció de la prestació:
Obres per la substitució de l’enllumenat públic actual del municipi de Blancafort per tecnologia LED.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Altres
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
45316100-6-Instal·lació d'aparells d'enllumenat exterior
Lloc d'execució:
ES514 -Blancafort
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
3 mesos
Observacions del termini:
El termini de durada del contracte és de 3 mesos . Tots aquests terminis comencen a comptar des de la data de l’inici de les mateixes.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
El contracte només es pot modificar per raons d’interès públic, en els casos i en la forma que s’especifiquen en aquesta clàusula i en els articles 203 a 207 i 242 de la LCSP, i de conformitat amb el procediment regulat a l'article 191, amb les particularitats previstes a l'article 207 LCSP.
Aquestes modificacions són obligatòries per a l’empresa contractista.
En cap cas la modificació del contracte podrà suposar l’establiment de nous preus unitaris no previstos en el contracte.
Les modificacions del contracte no previstes en aquesta clàusula només podran efectuar-se quan es compleixin els requisits i concorrin els supòsits previstos en l’article 205 de la LCSP.
Aquestes modificacions no previstes són obligatòries per a l’empresa contractista, llevat que impliquin, aïlladament o conjuntament, una alteració en la seva quantia que excedeixi el 20% del preu inicial del contracte, IVA exclòs. En cas que excedeixin del percentatge indicat, la modificació s’acordarà per l’òrgan de contractació amb la conformitat prèvia per escrit de l’empresa contractista; en cas contrari, el contracte es resoldrà d’acord amb la causa prevista en l’article 211.1.g) de la LCSP.
En cas que la modificació suposi supressió o reducció d'unitats d'obra, el contractista no tindrà dret a reclamar cap indemnització.
D'acord amb l'establert en la disposició addicional primera de la Llei 5/2017, de 28 de març, de mesures fiscals, administratives, financeres i del sector públic i de creació i regulació dels impostos sobre grans establiments comercials, sobre estades en establiments turístics, sobre elements radiotòxics, sobre begudes ensucrades envasades i sobre emissions de diòxid de carboni, és preveu expressament la possibiliteu de modificar el contracte amb motiu de l'aplicació de les mesures d'estabilitat pressupostària que corresponguin.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
S'estableixen les següents condicions especials d'execució del contracte, d'acord amb lo establert en l'article 202 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic:
- Garantir la Seguretat i la protecció de la Salut al lloc de treball i el compliment dels convenis col·lectius sectorials i territorial.
Les condicions especials d'execució seran exigides igualment a tots els subcontractistes que participen en l'execució del contracte.
L’incompliment de les condicions especials d'execució amb caràcter d’obligació contractual essencial serà causa de resolució d’acord amb la clàusula 37 d’aquest plec. En cas d’incompliment de la resta de condicions especials d'execució serà causa d’imposició de penalitats de conformitat amb la clàusula 27 d’aquest plec.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals per un import no inferior al valor estimat del contracte vigent fins a la finalització del termini de presentació d'ofertes.
Mitjà d'acreditació:
Pòlissa o certificat d’assegurança per riscos professionals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació d’obres executades en el curs del cinc darrers anys
Valor mínim exigit:
Relació de les obres executades en el curs dels cinc darrers anys, avalada per certificats de bona execució; aquests certificats han d’indicar l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i s’ha de precisar si es van dur a terme segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme; si s’escau, els certificats esmentats els ha de comunicar directament a l’òrgan de contractació l’autoritat competent.
A aquests efectes, les obres executades per una societat estrangera filial del contractista d’obres tenen la mateixa consideració que les directament executades pel mateix contractista, sempre que aquest últim en tingui el control directament o indirectament en els termes que estableix l’article 42 del Codi de comerç. Quan es tracti d’obres executades per una societat estrangera participada pel contractista sense que es compleixi aquesta condició, només es reconeix com a experiència atribuïble al contractista l’obra executada per la societat
participada en la proporció de la participació d’aquell en el capital social d’aquesta.
Així mateix, es tindran en compte les proves de les obres pertinents efectuades més de cinc anys abans.
Quan el licitador sigui una empresa de nova creació, és a dir, amb una antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvència tècnica s'acreditarà per altres mitjans, sense que se li pugui exigir aquest mitjà.
Requisits mínims: 180.000,00 €.
Mitjà d'acreditació:
Certificats de bona execució
Criteri de solvència:
Personal tècnic o organismes tècnics a disposició de l’execució
Valor mínim exigit:
Declaració en què s'indiqui el personal tècnic o els organismes tècnics, integrats o no en l’empresa, dels quals es disposi per a l’execució de les obres, acompanyada dels documents acreditatius corresponents.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Criteri de solvència:
Maquinària, material i l’equip tècnic a disposició
Valor mínim exigit:
Declaració en què s’indiqui la maquinària, el material i l’equip tècnic del qual es disposa per a l’execució de les obres, a la qual s’ha d’adjuntar la documentació acreditativa pertinent.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
18/03/2024 14:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data de publicació de l'anunci:
27/02/2024 13:40
Peu de recurs:
Contra els actes que adopti l’òrgan de contractació en relació preparació, adjudicació, efectes, modificació i extinció d’aquest contracte es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona, en el termini de dos mesos a comptar de la data d’enviament de la notificació o de l’avís si fos mitjançant compareixença electrònica, sempre que l’acte objecte de notificació, hagi estat publicat en el perfil del contractant en la mateixa data. En cas de no publicació en el perfil del contractant, els terminis es computaran des de la data de recepció de la notificació per l’interessat
Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar de la seva notificació, conforme als requisits per a la seva pràctica establerts en el paràgraf anterior.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: