www.gencat.cat

Contracte serveis Bar restaurant piscina de Foradada (concessió administrativa bé domini públic)


Codi de l'expedient:1597-0061/2023


Evidències de la publicació

Direcció postal:
PLAÇA MAJOR, 1
Localitat:
FORADADA
Telèfon:
973400095
Fax:
973401073
Correu electrònic:
Persones de contacte
Nom:
GEMMA  SANTAMARIA ARMENGOL
Telèfon:
973400095
Correu electrònic:

Nom:
Anna Soriano Font
Telèfon:
973400095
Correu electrònic:

Tipus de contracte:
Serveis
Valor estimat del contracte:
4.958,67 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
2.479,34 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
3.000,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contracte serveis Bar restaurant piscina de Foradada (concessió administrativa bé domini públic)
Codi de l'expedient:
1597-0061/2023
Descripció de la prestació:
L’Ajuntament de Foradada vol prestar durant tot l’any el servei de bar-restaurant, del recinte que està ubicat a les piscines del municipi de Foradada, pel període de 2 anys, prorrogable anualment fins a un període màxim total de 4 anys. Considerant la conveniència de realitzar una concessió administrativa d’ús privatiu d’un bé de domini públic per concurs la millor opció. El bé de domini públic subjecte a concessió administrativa es destinarà a la gestió/explotació del servei de bar-restaurant de les piscines ubicat al Camí de la Collada, polígon 3 parcel·la 131 del municipi de Foradada. La bar-restaurant es troba situat en la zona esportiva, a la Piscina municipal del municipi Foradada, en la perifèria de la població, en contacte amb el pavelló poliesportiu i el camp de futbol. La referència cadastral del solar és 25120A003001310001EK. La gestió inclourà els serveis següents: - Prestació del servei de bar-restaurant, a risc i ventura de l’adjudicatari. - Control d’entrada, obertura i tancament del recinte. - Manteniment de la piscina en la temporada d’estiu. - Neteja diària del recinte, vestidors i lavabos, terrassa i instal·lacions exteriors.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Altres
Compra pública d'innovació:
No
CPV:
55410000-7-Serveis de gestió de bars
55300000-3-Serveis de restaurant i de subministrament de menjar
Lloc d'execució:
ES513 -Foradada
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00

Criteri:
Experiència del personal adscrit
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
10,00

Criteri:
Organització
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
20,00

Criteri:
Característiques tècniques y funcionals
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00

Criteri:
Qualificació del personal adscrit
Tipus d'avaluació:
objectiu - aplicació de fórmula
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
10,00
Cànon d'explotació:
El concessionari abonarà a l’Ajuntament un cànon mínim anual de 1.500 euros IVA 21% inclòs. Els licitadors que en proposin un cànon inferior quedaran exclosos.
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Percentatge de la garantia definitiva:
10,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
2 anys
Observacions del termini:
El termini de vigència de la concessió serà de dos (2) anys, a comptar des de la data de la seva formalització, essent prorrogable anualment de forma expressa i per mutu acord fins a un màxim de dos (2) anys més.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Presentació de “Pla de prevenció de residus” que haurà d’incloure com a mínim: - l'elaboració d'un inventari de residus: Això implica inspeccionar tots els àmbits i processos per tal d'identificar els tipus i les fonts de generació de residus in situ. - la reducció dels residus en l'adquisició d'aliments, begudes i productes d'un sol ús i béns fungibles. Això suposa: • demanar productes no peribles a granel, quan sigui possible i pertinent des del punt de vista mediambiental • seleccionar l'envàs apropiat per reduir els residus d'envasos (format, protecció, conservació, racions, etc.) • seleccionar envasos reciclables en la mesura que sigui possible, sempre que garanteixin la seguretat i higiene dels aliments. Els envasos reciclables inclouen els envasos compostables • tornar els envasos perquè siguin reutilitzats quan sigui possible. - la reducció dels residus en el subministrament de menjars per emportar. Això suposa: • evitar els articles amb envasos secundaris innecessaris o excessius, segons les necessitats dels serveis de restauració • posar els condiments i les racions d'aliments en recipients emplenables, quan la prevenció dels residus alimentaris, la higiene dels aliments, la seguretat del consumidor i les consideracions de salut pública en permetin la utilització • identificar les possibilitats de reutilització • tornar els envasos per reutilitzar-los quan sigui possible i pertinent des del punt de vista mediambiental. Verificació: El licitador haurà de presentar el pla de prevenció de residus.

Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Perspectiva de gènere: -L’adjudicatari, en l’elaboració i presentació de l’objecte del contracte, ha d’incorporar la perspectiva de gènere i evitar els elements de discriminació sexista en l’ús del llenguatge i de la imatge. Lingüístiques: -L’adjudicatari ha d’emprar el català en les relacions amb l’Administració de la Generalitat derivades de l’execució de l’objecte d’aquest contracte. Així mateix, l’empresa contractista i, si escau, les empreses subcontractistes, han d’emprar, almenys, el català en els rètols, les publicacions, els avisos i en la resta de comunicacions de caràcter general que derivin de l’execució de les prestacions objecte del contracte. En particular, l’empresa contractista ha de lliurar tota la documentació tècnica requerida per al compliment de l’objecte del contracte almenys en llengua catalana. En tot cas, l’empresa contractista i, si escau, les empreses subcontractistes, queden subjectes, en l’execució del contracte, a les obligacions derivades de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística, i de les disposicions que la desenvolupen.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Valor mínim exigit:
300.000
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Per tant, caldrà una pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil per danys davant de l’Administració i de tercers, amb una cobertura mínima de 300.000 € i el corresponent rebut, o compromís de presentar-ho abans de la formalització del contracte.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No

Tipus de tramitació:
Ordinari
Procediment d'adjudicació:
Obert Simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
30/05/2023 13:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
L'òrgan de contractació ha establert que NO s’exigirà la utilització de mitjans electrònics per tal de facilitar la participació de la població que no té accés a les eines informàtiques adequades ni disposa dels coneixements informàtics necessaris que es demana per tal de poder fer la presentació d’ofertes en format electrònic, sobre digital. Així doncs, les proposicions es presentaran en DOS SOBRES TANCATS amb els dos annexos següents: - SOBRE 1 Documentació administrativa - SOBRE 2 Criteris de valoració automàtica I es presentaran el registre de l'Ajuntament de Foradada en el termini establert.
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No

Data de publicació de l'anunci:
15/05/2023 13:01
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
No
Peu de recurs:
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Lleida, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la seva notificació. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent a la seva publicació. El recurs especial s'interposa contra els actes esmentats a l'article 44 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: