www.gencat.cat

Manteniment del sistema de dispensació de medicaments (tant pel que fa al sistema de gestió com del maquinari Kàrdex) per a la Gerència de Serveis Residencials d’estades temporals i Respir de la Diputació de Barcelona


Codi de l'expedient:2024/0031377

Presentar oferta
Evidències de la publicació

Diputació de Barcelona: Secció de Licitació
NIF:
P0800000B
Direcció postal:
Carrer Londres, 55
Localitat:
Barcelona, Barcelona
Codi postal:
08036
NUTS:
ES511
Telèfon:
934022222
Correu electrònic:
Central de compres:
No

Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
17.141,80 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
4.285,45 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
5.185,39 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Manteniment del sistema de dispensació de medicaments (tant pel que fa al sistema de gestió com del maquinari Kàrdex) per a la Gerència de Serveis Residencials d’estades temporals i Respir de la Diputació de Barcelona
Codi de l'expedient:
2024/0031377
Descripció de la prestació:
Manteniment del sistema de dispensació de medicaments (tant pel que fa al sistema de gestió com del maquinari Kàrdex) per a la Gerència de Serveis Residencials d’estades temporals i Respir de la Diputació de Barcelona
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
72250000-2-Serveis de sistemes i de suport
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
70,00
Detall:
  • Preu (Puntuació: 70,00)

Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
30,00
Detall:
  • Millora dels Acords de Nivell de Servei (ANS) exigits al PPT (Puntuació: 30,00)

Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
No
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
1 any
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
Informació complementària de la pròrroga:
Veure clàusula 1.5 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Es preveuen modificacions:
No

Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
Veure la clàusula 2.2 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Veure la clàusula 1.10 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Veure la clàusula 1.10 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Reserva social:
No

Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat abreujat
Termini de presentació d'ofertes:
28/05/2025 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
La documentació haurà de presentar-se en qualsevol de les llengües cooficials de Catalunya.
Obertura de sobres
Sobre:
Sobre únic
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h
Lloc d'obertura:
Telemàticament
Persones autoritzades a assistir a l'obertura:
Acte NO públic

Data de publicació de l'anunci:
12/05/2025 09:04
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
S'utilitza el pagament electrònic:
Peu de recurs:
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la seva notificació. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la seva notificació.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
sgc.licitacio@diba.cat
Observacions de l'expedient:
És aconsellable que presenteu les vostres ofertes amb un màxim de 24 hores abans del termini.

Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació:
PRO_v.3.11.0