Contracte d'obres per l'execució del projecte de substitució de comptadors d'aigua per nous equips digitals al municipi de Tagamanent.
Codi de l'expedient:94/2025
Evidències de la publicació
NIF:
P0827600H
Direcció postal:
Plaça de la Vila s/n
Localitat:
Tagamanent
Telèfon:
938429126
Fax:
938429124
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
54.637,63 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
45.531,36 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
55.092,95 €
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contracte d'obres per l'execució del projecte de substitució de comptadors d'aigua per nous equips digitals al municipi de Tagamanent.
Codi de l'expedient:
94/2025
Descripció de la prestació:
Execució del projecte de substitució de comptadors per nous equips digitals al municipi de Tagamanent.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
No es divideix en lots els treballs a realitzar, atès que per la naturalesa de reforma global cal que els treballs s’executin per una sola empresa, per tal d’evitar interferència i/o indefinició de responsabilitats, sense perjudici de la subcontractació, si s’escau.
Compra pública d'innovació:
No
Metodologia BIM:
No
CPV Principal:
45259900-6-Actualització d'instal·lacions
Lloc d'execució:
ES511 -Tagamanent
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
75,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 75,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00
Detall:
- Altres criteris qualitatius (Puntuació: 25,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
21 dies
Observacions del termini:
Tres setmanes.
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
-
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
El licitador haurà d’acreditar un volum anual de negocis que referit a l'any de major volum de negoci dels tres (3) últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d’inici de les activitats de l’empresa (en ambdós casos IVA exclòs) sigui al menys d’una vegada i mitja més que el valor estimat d’aquest contracte i s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació d’obres executades en el curs del cinc darrers anys
Valor mínim exigit:
a) Una relació i documents justificatius corresponents de les obres executades en el curs dels darrers cinc anys avalades per certificats de bona execució.
Aquests certificats indicaran que s’ha efectuat obres de característiques similars, així com les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si s’han realitzat segons les regles per les que es regeix la professió i que es van portar normalment a bon terme, d’acord amb allò establert a l’article 88.1.a) de la LCSP.
La relació de les obres executades en els darrers cinc anys hauran de ser del mateix grup o subgrup de classificació corresponent a aquest contracte. De conformitat amb l’article 88.2 de la LCSP, en el cas que el contractista sigui una empresa de nova creació, que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la seva solvència tècnica s’acreditarà per un o varis mitjans establerts a les lletres b) a f) de l’article 88.1 de la LCSP.
b) També caldrà que el licitador presenti les dades personals i la formació o titulació acadèmica del personal responsable de l’execució del contracte.
De conformitat amb l’article 75.1 de la LCSP, per acreditar la solvència necessària per celebrar un contracte determinat, l’empresari podrà basar-se en la solvència i mitjans d’altres entitats, independentment de la naturalesa jurídica dels vincles que tingui amb elles, sempre que es demostri que durant tota la durada de l’execució del contracte disposarà efectivament d’aquesta solvència i mitjans, i l’entitat a la que recorrin no estigui incursa en una prohibició per contractar.
A aquest efecte, en virtut de l’article 75.2 de la LCSP, caldrà que el licitador compti amb el compromís per escrit de les entitats corresponents per a disposar del seus recursos i capacitats per a utilitzar-los en l’execució del contracte. (Annex III).
En concordança a allò fixat als articles 11.3 i 92 de la LCSP, opcionalment al que ha quedat indicat en el punt anterior, els licitadors podran acreditar la seva solvència mitjançant la seva classificació com a contractista d'obres en el grup o subgrup de classificació corresponent al contracte.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
13/05/2025 13:15:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o Castellà
Data de publicació de l'anunci:
09/04/2025 13:16
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
No
S'accepta la facturació electrònica:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
1r. RECURS POTESTATIU DE REPOSICIÓ davant l’Alcalde-President en el termini d’un mes a comptar de la data de recepció d’aquesta notificació.
2n.RECURS CONTENCIÓS ADMINISTRATIU davant els Jutjats del Contenciós Administratiu de Barcelona en el termini de dos mesos, a comptar de la mateixa data suara referida.
3r. Qualsevol altre recurs que considereu oportú.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
tagamanent@tagamanent.cat
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient: