Contracte d'obres del Projecte de Rehabilitació del Dipòsit Creu d'en Rico T.M. Sant Llorenç Savall
Codi de l'expedient:2025000113
Evidències de la publicació
NIF:
P0822100D
Direcció postal:
Carrer Sant Feliu, 2
Localitat:
Barcelona, Sant Llorenç Savall
Codi postal:
08212
NUTS:
ES511
Telèfon:
937140018
Fax:
937141007
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Nom:
Montserrat Suàrez Rotllán
Correu electrònic:
Central de compres:
No
Tipus de contracte:
Obres
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
234.647,06 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
234.647,06 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
283.922,94 €
Preu unitari:
No
Revisió de preus:
No prevista revisió de preus
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
Contracte d'obres del Projecte de Rehabilitació del Dipòsit Creu d'en Rico T.M. Sant Llorenç Savall
Codi de l'expedient:
2025000113
Descripció de la prestació:
L’objecte de la present licitació és la rehabilitació del dipòsit de Creu de Rico amb una capacitat de 1.000 m³, a Sant Llorenç Savall. Aquesta rehabilitació consisteix en la reparació de les estructures en mal estat i la impermeabilització del dipòsit.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
El projecte constitueix una unitat funcional i no es preveu la divisió per lots.
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
44611600-2-Dipòsits
CPVs Secundaris:
51820000-6-Serveis d'instal·lació de dipòsits
Lloc d'execució:
ES511 -Sant Llorenç Savall
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
50,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 50,00)
Observacions:
Es valoraran les ofertes presentades de manera que s’atorgaran 50 punts a l’oferta mes baixa; 0 punts a les ofertes iguals al preu de licitació (les que no realitzin cap baixa) i la resta es puntuaran de manera proporcional.
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
50,00
Detall:
- Instal·lació sistema solar autònom, compost per: - 2 Panell 120 celdes 500W - Estructura a terra 30º per les dues plaques - 2 Bateria de gel plom 12VDC 150Ah - Regulador MPPT Blue Solar 100V 30A VICTRON - Caixa connexions de fusibles (Puntuació: 5,00)
- CRF ANALITZADOR - CONTROLADOR DE CLORO MOD. C-650 Controller 650 o C-650, és un instrument de medició i regulació multi-paràmetre, ideat per treballar en el control de tot tipus de processos. El C-650 permet llegir fins a 4 paràmetres simultàniament, a escollir pel usuari. Inclou targeta de lectura específica, que reconeix l´ equip automàticament. Sortides: 4 relés: assignables a qualsevol canal de lectura. Els relés poden configurar-se en modo ON/OFF, o mitjançant el mode proporcional PWM. 4 sortides analògica 4-20mA: cada targeta instal·lada habilita la sortida de 2 paràmetres . Inclou 2 targetes 4 sortides per freqüència de pulsos: habilita la sortida de 2 paràmetres per targeta instal·lada, entre 0 y 120 pulsos/minuto. Comunicacions: Permet la comunicació mitjançant el protocol Modbus o una targeta RS-485 (Modbus RTU) o Ethernet (Modbus TCP-IP). Amb una targeta Datalogger podeu emmagatzemar fins a 98.000 registres (lectures, estat de relé, etc.) que s'exporten en format .CSV i .XLS (Excel). I genera un senyal Wi-Fi per veure els registres del C-650 des del navegador web. El Datalogger es complementa amb un mòdul GSM, que envia alarmes a 4 telèfons mòbils diferents via SMS (targeta SIM no inclosa) El C-650 pot albergar fins a 4 sensors inductius N/A (3 fils alimentats per 8-25 VDC) o 4 sensors N/A (contactes lliures de potencial), que permeten bloquejar les sortides de relé assignades, condicionades per un element extern (cabal, nivell, etc.) El C-650 està muntat en un panell de mesura bypass, amb entrades i sortides d'aigua de 1/2". El panell està muntat a la paret.CRF TARJETA MED.CLORO ( g) CRF TARJETA SALIDA 4-20 mA CRF CELULA GALVANICA CG-CL2 COBRE-PLATINO (100 a 2.000 uS/cm) MOD STANDAR 030410.01 Cobre-Platino (100 a 2.000 uS/cm) (modelo estándar) Sensor de flujo inductivo N/O 1CRF MONTATGE EN PANEL 2B . Inclou petit material de muntatge. Tot instal·lat i en funcionament correcte. (Puntuació: 10,00)
- PINTURA EXTERIOR Aplicació manual de dues mans de pintura a base de resines acríliques en dispersió aquosa, Elastocolor Pittura ´´MAPEI SPAIN´´, color a escollir, gamma A, textura llisa, (rendiment: 0,138 kg/m² cada mà), prèvia aplicació d'una mà de Malech ´´MAPEI SPAIN´´, per a la protecció del formigó o morter enfront de la carbonatació i ambients agressius contaminats. Inclou: Neteja de la superfície suport. Aplicació d'una mà de fons. Aplicació de dues mans d'acabat. (Puntuació: 25,00)
- TANCAMENT PERIMETRAL Subministrament i col·locació de tancament perimetral metàl·lic format per muntants tubulars galvanitzats i plastificats cada 3,00 metres, i reixat de simple torsió ST50/14-17 de 2,5m d'alçada, acabat galvanitzat i plastificat en verd, inclòs fonamentació Porta d'accés 4m Subministrament i col·locació porta batent de 2 fulles de 4,00 metres d'amplada i 2,50m alçada , galvanitzat i plastificat en Verd, amb tancament per candau. (Puntuació: 10,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
0,00
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
2 mesos, 10 dies
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
No
Prescripcions tècniques socials:
No
Prescripcions tècniques ambientals:
No
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
L’adjudicatari mantindrà uniformat el personal i el dotarà dels elements de protecció que precisi per l’execució de l’obra objecte d’aquest contracte, renovant els uniformes i els elements de protecció amb la periodicitat necessària per a garantir, en tot moment, la seva seguretat i el decorós aspecte del seu equip de treball. Els uniformes portaran en lloc visible el distintiu de l’adjudicatari. Així mateix també serà responsable de verificar la higiene i el comportament dels seus operaris.
L’adjudicatari s’obliga a tenir en tot moment afiliats i en alta a la seguretat social a tots els treballadors que intervinguin, d’alguna forma, en la realització de l’objecte del contracte, i dels que necessiti per dur a terme les tasques de coordinació, direcció i control de l’execució de l’obra i de col·laboració necessàries amb el personal de l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall.
Tipus de condició:
Altres condicions d'execució
Descripció:
A més de les obligacions que assumeix en virtut de la resta d’estipulacions d’aquest plec, l’adjudicatari s’obliga a realitzar de forma eficient, diligent i experta, els treballs objecte d’aquest contracte amb els mitjans humans i materials establerts a la seva oferta i es compromet a prestar servei i a subministrar els elements fungibles als que s’ha compromès com un diligent empresari, a quin efecte s’obliga a establir mecanismes interns de direcció, supervisió i control necessaris per a verificar que la qualitat i el compliment a les prestacions objecte d’aquest contracte.
Per aquest motiu l’adjudicatari haurà de disposar en tot moment d’una organització tècnica, econòmica i de personal suficient per a la prestació adequada dels serveis contractats. Resta de condicions especificades a la clàusula 2.2 del PCAP.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
Volum anual del millor exercici dels últims tres anys superior a 1,5 vegades al valor estimat del contracte presentat.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable del volum de negocis global de l’empresa
Solvència tècnica
Criteri de solvència:
Relació d’obres executades en el curs del cinc darrers anys
Valor mínim exigit:
Relació de les obres executades en el curs dels últims cinc anys, avalades per certificat de bona execució. Aquests certificats indicaran l’import, dates i lloc d’execució de les obres.
Mitjà d'acreditació:
Certificats de bona execució
Criteri de solvència:
Personal tècnic o organismes tècnics a disposició de l’execució
Valor mínim exigit:
Declaració indicant el personal tècnic o organismes tècnics, que estiguin o no integrats a l’empresa, dels que disposi l’empresa per l’execució de les obres.
Mitjà d'acreditació:
Documentació acreditativa
Criteri de solvència:
Personal tècnic o organismes tècnics a disposició de l’execució
Valor mínim exigit:
Títols acadèmics i professionals de l’empresari i dels directius de l’empresa i, en particular, del responsable o responsables de les obres així com els tècnics encarregats directament de la mateixa.
Mitjà d'acreditació:
Títols acadèmics i professionals
Criteri de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Valor mínim exigit:
Mesures de gestió mediambiental que l’empresari aplicarà a l’execució del contracte.
Mitjà d'acreditació:
Declaració responsable
Criteri de solvència:
Plantilla mitjana anual de l’empresa
Valor mínim exigit:
Declaració sobre la plantilla mitja anual de l’empresa i del número de directius durant el últims tres anys.
Mitjà d'acreditació:
Documentació justificativa plantilla mitjana anual
Criteri de solvència:
Maquinària, material i l’equip tècnic a disposició
Valor mínim exigit:
Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que disposarà per l’execució de les obres.
Mitjà d'acreditació:
Declaració maquinaria, material i equip tècnic a disposició
Classificació empresarial
Grup:
Grup E) Hidràuliques
Subgrup:
Subgrup 1. Abastaments i sanejaments.
Categoria:
Categoria 2, si la seva quantia és superior a 150.000 euros i inferior o igual a 360.000 euros.
Reserva social:
No
Condicions per a la participació
El contracte està restringit a centres especials d'ocupació d'iniciativa social i a empreses d'inserció:
No
El contracte només s'executa en el marc de programes d'ocupació protegida:
No
Es reserva la prestació del servei a una professió determinada:
No
Descripció dels criteris relatius a la situació personal dels operadors econòmics que poden donar lloc a la seva exclusió:
Tots els licitadors que es presentin en aquest procediment de contractació han d’estar inscrites al Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI) o al Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades del Sector Públic (ROLECE) –Art. 159.4 a) LCSP
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert simplificat
Termini de presentació d'ofertes:
24/03/2025 12:00:00
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
No
Motiu:Disposició addicional 15a LCSP - 3.b
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
No
Llengua o llengües en què s'han de redactar les ofertes o les sol·licituds de participació:
Català o castellà
Data de publicació de l'anunci:
24/02/2025 11:24
Fluxos de treballs electrònics
S'utilitzen les comandes electròniques:
Sí
S'utilitza el pagament electrònic:
Sí
Peu de recurs:
El que comunico, perquè en prengueu coneixement i efectes, significant-vos que, contra aquest acord podran interposar-se, alternativament, o recurs de reposició potestatiu, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent a la recepció d’aquesta notificació, davant l’Alcalde d’aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 del a Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques -LPACAP-, o recurs contenciós – administratiu, davant els Jutjats del Contenciós – Administratiu de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a la recepció de la present notificació, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa – Administrativa. Si s’optés per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s’hagi produït la seva desestimació per silenci. Així mateix, podrà exercitar qualsevol altre recurs que consideri pertinent.
Adreça o enllaç per demanar més informació i per presentar recurs:
savall.contractacio@diba.cat
Observacions de l'anunci:
Les obres s'executaran amb estricta subjecció al Projecte que en el moment de la present publicació es troba aprovat inicialment i dins el període d’exposició pública.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: