SERVEIS D’ACTUALITZACIÓ, MIGRACIÓ I MANTENIMENT DEL SOFTWARE MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL PEL PARC SANITARI PERE VIRGILI
Codi de l'expedient:24/278
Descripció de la correcció:S'amplia el termini de presentació d'ofertes fins al 4 de novembre a les 15:00h.
Evidències de la publicació
Direcció postal:
C/ ESTEVE TERRADAS, 30
Localitat:
BARCELONA
Telèfon:
932594025
Correu electrònic:
Adreça web:
Persones de contacte
Tipus de contracte:
Serveis
Contracte mixt:
No
Valor estimat del contracte:
128.760,00 €
Contracte harmonitzat:
No
Pressupost base de licitació sense IVA:
107.300,00 €
IVA:
21 %
Pressupost base de licitació amb IVA:
129.833,00 €
Contracte està finançat amb fons de la UE:
No
Denominació:
SERVEIS D’ACTUALITZACIÓ, MIGRACIÓ I MANTENIMENT DEL SOFTWARE MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL PEL PARC SANITARI PERE VIRGILI
Codi de l'expedient:
24/278
Descripció de la prestació:
L’objecte de contractació és la construcció i implantació de la darrera versió publicada i estable de Microsoft Dynamics 365 Business Central com ERP de Gestió Integral del Parc Sanitari Pere Virgili així com la migració de dades i desenvolupaments existents a la versió Microsoft Dynamics NAV 2013 R2, amb l’adequació de les llicències necessàries per al correcte funcionament del sistema.
Contractació conjunta:
No
Divisió en lots:
Sense lots
Justificació de la no divisió en lots:
Art.99.3 b) El fet que la realització independent de les diverses prestacions compreses en l’objecte el contracte en dificulti l’execució correcta des del punt de vista tècnic; o bé que el risc per a l’execució correcta del contracte procedeixi de la naturalesa del seu objecte, en implicar la necessitat de coordinar l’execució de les diferents prestacions, qüestió que es podria veure impossibilitada per la seva divisió en lots i l’execució per una pluralitat de contractistes diferents. Tots dos aspectes, si s’escau, s’han de justificar degudament en l’expedient
Compra pública d'innovació:
No
CPV Principal:
72227000-2-Serveis d'assessorament en integració de programes informàtics
Lloc d'execució:
ES511 -Barcelona
Criteris d'adjudicació:
Diversos criteris
Criteri:
Preu
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
35,00
Detall:
- Preu (Puntuació: 35,00)
Criteri:
Criteris de valoració sotmesos a judici de valor
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
40,00
Detall:
- Organització (Puntuació: 15,00)
- Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 5,00)
- Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 15,00)
- Característiques tècniques i funcionals (Puntuació: 5,00)
Criteri:
Resta de criteris de valoració automàtica
Puntuació total d'aquest conjunt de criteris:
25,00
Detall:
- Experiència del personal adscrit (Puntuació: 10,00)
- Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 6,00)
- Serveis postvenda i assistència tècnica (Puntuació: 9,00)
Garantia provisional:
No
Garantia definitiva:
Sí
Percentatge de la garantia definitiva:
5,00 %
Garantia complementària:
No
Durada del contracte:
5 anys
Admissió de variants:
No
Es preveuen pròrrogues:
No
Es preveuen modificacions:
Sí
Informació complementària de la modificació:
Aquest contracte es podrà modificar per:
- Implementar alguna les millores proposades per l’empresa contractista en la seva oferta. Sempre i quan PSPV ho cregui adient.
- Introduir noves funcionalitats.
- Per atendre un nombre d’hores superiors al previst inicialment.
- Incrementar el nombre de llicencies contractades.
Condicions d'execució del contracte
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Social
Descripció:
- L’empresa contractista organitzarà formacions professionals en el lloc de treball que millori l’ocupació i l’adaptabilitat de les persones adscrites a l’execució del contracte i les seves capacitats.
- L’empresa contractista, ha d’incorporar la perspectiva de gènere i evitar els elements de discriminació sexista en l’ús del llenguatge i de la imatge.
- En el supòsit de que l’empresa contractista requereixi de noves contractacions de personal per executar el contracte, aquestes hauran de ser com a mínim un 50% dones.
Tipus de condició:
Condicions especials tipus Mediambiental
Descripció:
Compromís de l’empresa adjudicatària d’incorporar en les seves publicacions digitals i missatges de divulgació missatges ambientals per desincentivar la impressió i incentivar l’aplicació de mesures per un ús racional del paper.
Solvència econòmica i financera
Criteri de solvència:
Volum anual de negocis
Valor mínim exigit:
100000
Mitjà d'acreditació:
Comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Criteri de solvència:
Relació serveis o treballs efectuats de la mateixa naturalesa en el curs de com a màxim els últims tres anys
Valor mínim exigit:
Per a les empreses amb una antiguitat igual o superior a cinc anys: un mínim de dos serveis en projectes relacionats amb la gestió i implantació de Microsoft Dynamics Nav/Dynamics 365 Business Central a empreses públiques on l’Import acumulat, durant els darrers tres any sigui, com a mínim, de 70.000 €.
Mitjà d'acreditació:
Certificats o declaracions de bona execució
Valor mínim exigit:
Per a les empreses amb una antiguitat inferior a cinc anys: Disponibilitat de, com a mínim l’equip de treball que s’indica en el punt G4 d’aquest Quadre de Característiques.
Mitjà d'acreditació:
Títols acadèmics i professionals
Reserva social:
No
Tipus de tramitació:
Ordinària
Procediment d'adjudicació:
Obert
Termini de presentació d'ofertes:
04/11/2024 14:00:59
Eina de presentació electrònica d'ofertes:
Sobre digital
Subhasta electrònica:
No
L'ACP és aplicable al contracte:
Sí
Obertura de sobres
Data obertura:
A partir de la data fi de presentació d'ofertes o a partir d'aquesta data + 24h
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data obertura:
A partir de la data de l'obertura del sobre anterior
Data de publicació de l'anunci:
25/10/2024 07:35
Peu de recurs:
Recurs d’alçada davant del/la Director/a del Servei Català de la Salut d’acord amb el que estableix la Llei 26/2010, del 3 d’agost, del règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; prèviament al recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Plec de clàusules administratives:
Plec de prescripcions tècniques:
Memòria justificativa del contracte:
Document aprovació de l'expedient:
Altra documentació: